פרק 52

1.7K 93 52
                                    


-נקודת מבט אריק-

עבר . שלושה ימים מאז שרומי טסה לבדוק מה מצבה של סבתא שלה , הימים מנקודת המבט של אריק

זה היום השלישי מאז שרומי טסה חזרה , הבית מרגיש כל כך שקט וחסר חיים .

אני יודע כמה צבע היא הוסיפה לחיים שלי , עכשיו אני מבין עד כמה .

אלה רק שלושה ימים מסכנים , ואני מרגיש שאני מתחרפן בלעדיה . הדבר היחידי שמחזיק אותי זה השיחות שלנו , אני משתדל להיות זמין כמה שאני יכול .

השעות הפוכות , ככה שזה לא תמיד קל . אבל אני משתדל כי אני לא באמת יודע מה קורה שם בזמן שאנחנו לא מדברים , אז אני תמיד נמצא במצב של דאגה שלא תעבור עד שהיא לא תחזור .

אבל אני תמיד דואג לה , גם כשהיא לידי

למען האמת אני לא ממש יודע מתי היא תחזור , אבל אני גם לא שואל אותה כדי לא ללחוץ עליה . אני יודע שהיא צריכה את הזמן הזה עם המשפחה שלה , אני לא רוצה להוסיף לה עוד דאגות .

היא לא צריכה לדעת שעברתי התקף כמה שעות אחרי שהיא עזבה . היא לא צריכה לדאוג לי , וזה למה אני מסתיר את זה ממנה .

יש לה מספיק על הראש כרגע , אני לא צריך שהיא תדאג גם לי בנוסף .

אני מסתדר , בסוף אני תמיד מסתדר .

גם אם זה לבד

ניקיתי את כל החדר מחדש אחרי שזה עבר , הייתי שנייה מלחזור לזה עוד פעם . המזל שלי היה ששכחתי שקבעתי עם ריצ׳ , הוא עזר לי להרגע וגם לסדר .

לא דיברנו על זה , כי הוא מכיר אותי ויודע שאני שונא שאנשים רואים אותי במצב פגיע , בטח כמו זה . פשוט ישבנו למשחק בסוני ולאחר מכן נסענו לסטודיו כדי להקליט .

הצלצול של הטלפון קוטע את המחשבות שלי כשאני מתבונן בחצר הבית שלי . הזרעים שרומי זרעה באדמה מתחילים לצמוח , אני צריך להראות לה את זה .

הרמתי את הטלפון משולחן העץ הקטן וחייכתי כשראיתי שזו רומי שמתקשרת בוידאו .

״יפה שלי ,״ אמרתי במהירות כשעניתי , החיוך הגדול שעל הפנים שלה גרם לי לחייך בשניות .

היא ממכרת

״היא בסדר ! סבתא שלי בסדר !״ היא צעקה בהתרגשות והקלה בחיוך גדול , מועקה גדולה ירדה לי בשניה . ״תודה לאל , אמרתי לך שיהיה בסדר .״ לא יכולתי לעצור את עצמי מלחייך ביחד איתה .

״איך היא עכשיו ?״ שאלתי ולרגע הסטתי את מבטי לחצר הבית , ״האמת שהיא נורא פחדה כשהיא קמה , לקח לה זמן להבין מה קורה . אבל כרגע היא בסדר , היא צוחקת עם כולם ומתפקדת כרגיל .״ היא הסבירה והעבירה קבוצת שיער אל מאחורי האוזן שלה .

TEN DAYS Where stories live. Discover now