פרק 16

2.8K 79 27
                                    


״תודה רבה על האירוח , אתם אנשים מדהימים . אני משתתף בצערכם .״ אריק אמר בעודינו עומדים בדלת הבית ״שתדע שהבית שלנו פתוח בכל זמן בשבילך .״ אמא שלי אמרה מחבקת אותו , ״אנחנו צריכים לזוז .״ אמרתי כשהבחנתי בטלפון המצלצל של אריק שמראה שיחה מאלי .

״תסעו בזהירות בבקשה .״ אמא שלי ביקשה לפני שיצאנו ״אל תדאגי אמא .״ אמרתי מחבקת ונושקת לה ללחי . ״ביי מתוקים .״ היא אמרה כשיצאנו מדלת הבית .

השעה היא שתיים עשרה בצהריים , אלי הזמינה את שנינו לשיחה . החלטתי לבוא רק בשביל אריק , זה השם שלו הקריירה שלו . טוב זה גם השם שלי , אבל בעיקר שלו . לפי מה שידוע לי יש מסיבה או אירוע בערב לשחרור השיר החדש של הבנים , הם החליטו לערוך את זה כאן עם המעריצים כיוון והם מעולם לא היו פה לפני .

אני עדיין לא בטוחה שאני באה , אבל אני יודעת שאם אני לא אלך אריק מסוגל לא ללכת גם והוא חייב להיות שם , זה השיר שלו , הקריירה שלו , וחבל בשביל המעריצים .

הרשת סוערת לאחר הצילומים שלי ושל אריק שהודלפו מהזריחה , סרטון בו רואים אותי צועקת על אלי , ולקינוח את אריק יוצא מהרכב שלו ביחד איתי ונכנס לבית שלי .

איך הם הגיעו לבית שלי ?

זה בכל רחבי העולם , בכל הרשתות החברתיות , באינטרנט , בכל חדשות הבידור . אין דרך חזרה מכאן , ואין דרך להתעלם מזה .

״כמה יש שם ?״ שאלתי את אריק שהסתכל לעבר שער הבית שלי ״הרבה , יותר ממה שאני יכול לספור .״ הוא אמר , מבטי נדד לרצפה , אין לי כוח לזה שוב פעם . אפילו למקום הכי פרטי ואישי שלי הם הגיעו , אני לא מבינה איך אריק יכול להתמודד עם זה כל יום .

״נעשה את זה מהר , חצי דקה ואנחנו בתוך הרכב .״ הוא אמר ״אמרתי לך שכדאי לך להחנות מסביב בחניה .״ אמרתי ״לא נורא , חצי דקה ואנחנו בפנים . נעשה את זה זריז .״ הוא אמר אוחז בידי ביד אחת וביד השנייה שלו המפתחות לאוטו והטלפון שלו .

״קדימה .״ הוא אמר מתחיל להתקדם לכיוון שער הבית שלי בכדי לצאת ואני איתו .

״תסתכלו לפה !״ ״אריק ורומי !״ ״אריק תסתכל לכאן !״ ״למה לא הגעת לאירוע ?״ ״העדפת להשאר עם רומי מאשר ללכת לאירוע ?״ ״מה היה כל כך חשוב שלא הגעת לאירוע הזה ?״ ״רומי תסתכלי לכאן !״ ״איך כבשת את הלב שלו בכזאת מהירות ?״ ״איך זה מרגיש להיות איתו ?״ ״אתם תנכחו במסיבת שחרור השיר היום ?״ ״תסתכלו לכאן !״ ״מה האקסית חושבת ?״

זה כלום לעומת מה שעברנו . הפלאשים סינוורו מכל עבר . הרגשתי חנוקה בתוך המון הפפראצים .
אריק פתח את נעילת הרכב ובתוך שניות אחדות נכנסתי בכדי להתחמק מכל מה שהלך שם בחוץ .

צלמי הפפראצי נמרחו על הרכב , נשענים על החלונות בכדי לצלם תמונות , הם התאספו כולם מסביב והגענו למצב שאי אפשר לנסוע משם אחרת נדרוס מישהו .

TEN DAYS Where stories live. Discover now