16. BÖLÜM

334 18 0
                                    

Bundan önceki bölümler çok krinçti (nasıl yazılıyo unuttum) bende bu bölüm daha normal yazma kararı aldım.

Sabah uyandığımda Jimin yanında yoktu. Elimi yüzümü yıkayıp tüm eve sesimi duyuracak şekilde bağırdım.

Mia: JİMİN! JİMİN! EVDE MİSİN?

Ses gelmeyince evi kendim aradım bulamayınca elime telefonumu alıp Jimin'in numarasını tuşladım. Birkaç çalıştan sonra telefonu açtı.

Mia: Alo? Jimin?
S: Buyrun ben sekreteriyim.
Mia: Sekreteri mi? Jimin şuan şirkette mi?
S: Evet. Siz kimsiniz?

Karısıyım demeli miyim? Bence demeliyim. Sonuçta şirket için evlendik biliyorlardır.

Mia: Ben karısıyım.
S: Ahh...Siz Bayan Mia olmalısınız. Bay Park şuan önemli bir toplantıda. Çıkınca aradığınızı söylerim.
Mia: Tamam, teşekkür ederim.
S: Rica ederim.

Dedim ve telefonu kapattım. Ne toplantısı? Neden bu saatte? Neyle ilgili? Off şu merakım benim bir gün öldürecek ya. Merdivenlerden inip mutfağa geçtim. Tüm odaları gezmeme rağmen görmediğim kurulmuş kahvaltı sofrasını ve önümdeki nota baktım. Mutfağa gelmedim mi acaba? Hatırlamıyorum. Sanırım gelmedim. Elime notu alıp okumaya başladım.

Mia benim acil bir iş toplantısı için evden çıkmam gerekti. Saat daha erken olduğu için seni uyandırmak istemedim. Kahvaltı yaptıktan sonra toplamaya üşendiğim için senin içinde tabak, çatal, bıçak, bardak koydum. Akşama doğru gelirim.

~Jimin

Offf bende benim için hazırladı sandım. Meğer üşenmiş. Her neyse Mia sonuçta o sana sen uyurken seni sevdiğini söyledi mi söylemedi mi? Söyledi. O zaman sorun yok. Kahvaltımı yapıp sofrayı topladım. Canım sıkıldığı için elime bilgisayarı alıp netfx (unuttum nasıl yazıyordu dhdh) ten bir film açtım. Birincisini çok beğenmiştim. 2. sinin de olduğunu görünce onu da açtım. Film bittiğinde saatin akşama geldiğini fark ettim. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra mutfağa yönelip dolaptan rameni çıkardım. Tam pişirmeye başlayacağım sırada telefonum çaldı. Jimin arıyordu.

Mia: Alo? Jimin?
Jm: Alo? Mia? Benim Jimin. Ben seni aramayı unutmuşum bu gün çok önemli bir toplantı vardı.
Mia: Sorun değil.
Jm: Şimdi çıkıyorum ben şirketten. Eve bişi lazım mı?
Mia: Çikolata alır mısın bitmişte.
Jm: Tamam. Her zaman ki mi?
Mia: Evet.
Jm: Tamam 15-20 dakikaya oradayım.
Mia: Tamam görüşürüz.
Jm: Görüşürüz.

Telefonu kapatıp rameni pişirdim sonra tabaklara koyup Jimin'i beklemeye başladım. Kapı çalınca açtım içeri eli poşerlerle dolu Jimin giridi.

Mia: Bunlar ne?
Jm: Toplu bir alışveriş yapıyım dedim.
Mia: Tamam sen bunları tezgaha koy sen giyinirken ben yerleştiririm.
Jm: Tamam

Jimin gelince yemeğimizi yedik ve salona geçtik.

Mia: Jimin?
Jm: Efendim?
Mia: Şu toplantı ne hakkındaydı?
Jm: Büyük bir şirket bizimle iş birliği yapmak istemiş. Şirkette büyük bir şirket. Bizim için çok güzel bir fırsat.
Mia: Anladım.
Jm: Eee? Naptın evde tek başına?
Mia: Geç uyandım zaten kahvaltı yaptım 2 film izledim akşam oldu zaten.
Jm: Kaçta uyandın ki?
Mia: 13.30?
Jm: Yuh!
Mia: Napiyim? Çok uykum varmış.
Jm: O değilde sabah erken kalktım ya benim çok uykum geldi. Ben yatıyorum.
Mia: Kaçta kalktın ki sen?
Jm: 06.00
Mia: Ne!
Jm: 😂
Mia: Ben neden duymadım.
Jm: Ben uyanıktım. Tuvaletim gelmişti kalmıştım. O sırada saniyelik telefon çaldı sende uyanmadın.
Mia: Haaa
Jm: Hadi ben yatıyorum. İyi geceler.
Mia: Bende geliyorum.

Dedim ve bende Jimin'in peşinden yatağa girdim. Çok geçmeden uyumuştum.

Arkadaşlar ben yanlış mı görüyorum yoksa Jimin'in pirsinki (nasıl yazılıyorsa artık) var?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar ben yanlış mı görüyorum yoksa Jimin'in pirsinki (nasıl yazılıyorsa artık) var?

Zoraki Evlilik (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin