Bir sağa bir sola virajlar falan derken bir ağca tosladık. Yerden bitme yine şanslı onun hava yastığı vardı! Peki ben? Arabadan uçuyodum. İşte sonra babamlar bize yetişti benim karnımda yerden bitmenin kolunda cam vardı aklıma gelen ilk şeyi yerden bitmeye söyledim.
Mia: Baygın taklidi yap!
JM: Ölü taklidi daha mantıklı değil mi!?
Mia: Kalbin attığı sürece ölü değilsin! Ama hemen hallede bilirim! Sus geldiler!
B: Wah wah wah! Yazık oldu. Alın şunları özel doktoru çağırın!
Mia: *Hadi ama! Bunu düşünmemiştim!*
JM: *Sana güvenen aklıma sıçıyım Mia!*
Mia: *Kim bilir bana nasıl saydırıyor 😣*
JM: *Bu ne ya nedir benim bu şansım!*Kai beni alırken karnıma girmiş camı daha da içeri soktu acıyla bağırdım. Benim bağırmamla gözüm ilk yerden bitmey'ye kaydı endişeyle bakıyordu. Başka nasıl bakabilirdi gülerek mi halla halla. Babam bağırmala arkasını dönüp bana baktı ve sinsice sırıttı.
B: Numara ha!? Enselendiniz! 2 hafta sonra düğnünüz var!
Mia: Ya! Şunu bunu bırak söyle şu öküze birazdan cam sırtımdan çıkçak!
B: Kai oğlum bastırma şuna dırdırını çekemem.
JM: Mia iyi misin?
Mia: Turp gibi.Dedim ve küt bayıldım. O yarayla çok bile dayandım. Gözlerimi açtığımda tepemde bir yerden bitme ve giydiği kıyafetin ipi. Of allahım hastane odasında böyle mi uyanacaktım!?
Mia: Yerden bitme şu ipi bi zahmet!
JM: Uyandı uyandı!Diye bağırarak bir çocuk gibi ellerini çırparak sağa sola koşuşturuyordu. Bu hali çok tatlıydı. Kahkayı patlattım sonra da bağırdım. Karnım çok acımıştı doğru ya cam girmişti. Canım tatlıdır gözlerim doldu hemen.
JM: İyi misin?
Mia: İyiyim acıdı biraz.
JM: Doktor! Doktor!
Mia: Ya! Yavaş! Kulağım gitti!
JM: Sen iyileş ben sana bu güzel sesle şarkı söylerim.
Mia: Offf. Babamı hallettin mi?
JM: Hayır.
Mia: Yani burdalar.
JM: Hayır o işi polisler halletti. Ama baban iyi bir oyunculuk sergileyerek polislerden kurtuldu. Yeni plân! Benim ormanda bir evim var 2 tane oda 2 tane yatak var. İşimizi görür.
Mia: Peki orda neden 2 tane oda var?
JM: Orası abim ve benim saklanmak istediğimizde kaçtığımız yerdi. Abimide zorla evlendirdiler. O yüzden bir daha oraya gitmedim. Biraz kirlenmiştir ama olsun temizleriz.
Mia: Abinin nerede olduğunu biliyon mu?
JM: Hayır. Ama WhatsApp dan mesajlaşıyoruz.
Mia: Hmmm. Yiyecek işi ne olacak ve babam tekrar bizi takip ederse?
JM: Baban bizi takip edemez polisler biz gidene kadar onları göz altında tutacak ... Ama bu sefer benim ailem bizim peşimizde...
Mia: Biri biter diğeri başlar. 😑
Jm: Aynen. 😑
Mia: Ailenin fotosu var mı? Bir bakem görürsem sana söylerim.
JM: Var ama eski.
Mia: Olsun ben yine bir göreyim.Jimin montunun cebinden telefonunu alıp bir kaç dk sonra bana uzattı.
Mia: Ortadaki sen misin?
Jm: Evet.
Mia: Çok tatlıymışsın.
Jm: Teşekkür ederim.
Mia: Ailene hiç çekmemişsin. Evlatlık olduğunu düşünmeye başladım.
Jm: Evet benzemiyorum. Ama evlatlık değilim.
Mia: Aileni nasıl halledicez?
JM: İyiki hatırlattın sürprizlerle geldim.Diyerek ellerini çırparak zıplayarak geldi. Ve poşetten bir peruk makyaj malzemeleri kıyafftet ve limon. Limon?
Mia: Limon?
Jm: İkimizde kız olmalıyız fark ettirmeden kaçabilmek için.
Mia: Yerden bitme ben acıktım.
Jm: Hemen alıp geliyorum.
Mia: Dur! Beni yanlız bırakma!
Jm: Bişey olmaz burası hastane.
Mia: Jimin lütfen!
Jm: Jimin mi? Yes be şükür! Bundan sonra bana Jimin diceksin yoksa giderim.
Mia: Fırsatçı! Aman iyi!1 Ay sonra
Bu gün hastaneden çıkıyorum yaram tamamen iyileşmeden Jimin beni bırakmadı.
1 saat sonra
Jimin ile ev için alışveriş yapıyorduk. Yakınlarda market yokmuş Jimin 1 ayda bir alışverişe çıkarız diyince gözlerim pörtlemişti. Ama başka çare de şu anlık yok. Jimin ev için yemek alıyor ben deterjan kıyafet falan alıyordum. Jimin beni çağırdı ve "al bakalım çikolata falan" dedi. Hemen daldım ve 1 aylık çikolata aldım. Jimin aldıklarıma bakarken "onları 1 ayda bitirebilicek misin?" Dedi bende "ikimiz için "dedim. O da "ha tamam" dedi ve aldıklarımızı kim ödicek kavgası. Jimin beni tehdit ederek parayı o ödedi. Ona 10 dakikalık bir trip atıcam. Dayanamam ki konuşmam lazım. Ve yola çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik (TAMAMLANDI)
FanficMİA: Sana neden güveniyim? JM: Kocana güvenmiyor musun? MİA: Bir dakika ne!? ~ TAMAMLANDI ~