6. BÖLÜM

464 17 0
                                    

Sorunsuz varmıştık. Ev öyle pisdi ki babamın kalbi bile daha temiz. Jimin' e döndüm.

Mia: Bu ev en son ne zaman temizlendi?
Jm: Aslında yapıldığı ilk günden beri böyle.
Mia: Belli zaten.
Jm: Ama ne yapayım? Üşengecim.
Mia: Senin kaldığın ev temizdi ama?
Jm: Temizlikçi temizledi.
Mia: Burayı neden temizletmedin?!
Jm: Boşuna neden para veriyim? Bir daha gelmem sanıyodum.
Mia: Oda doğru.
Jm: Hadi kolay gelsin.
Mia: Aynen sana kolay gelsin.

Diyerek kendimi koltuğa attım ve alttan gelen sesle yerimden sıçradım. Jimin yanıma gelip eğilerek koltuğun altına baktı ve anında geri çekildi! Fareler etrafta koşuşturuyordu! Jimin' in üstüne atlayıp kendimce kaçtım. Ama bu sefer Jimin faresi koşuşturmaya başlayınca elime geçirdiğim bir sopayla farelere 1. Fare savaşını açtım. Jimin koşarak kapıyı açtı bende fareleri sopa ile yönlendirdim. Pek işe yaramayınca Jimin de bana katıldı. Zorda olsa hepsini çıkardık. Evinde diğer odalarını en az 20 kere aradık. Evin duvarını delip girmişler. Jimin çimento depoda var dedi ve çimentoyu İnternet aracılığıyla halletdip oraya çimento döktü.

Jm: Bu bizi idare eder.
Mia: Biz daha demin ne yaşadık?
Jm: 1. Fare savaşı diye bağırışın hala aklımda müsait bir yerde ona gülücem.
Mia: Benimde farenin üstüne basıp fareden özür dileyişin aklımda. Ama ben şimdi gülücem!

Diyerek anıra anıra gülmeye başladım. Jimin'de benimle birlikte gülmeye başladı ve yarım saate anca toparlanıp evin temizlik işine geçtik. Ha anlatmayı unuttum. Hastaneden çıkışımızı.

Dün

Jimin getirdiği sarı peruğu kafasına geçirdi. Üstünü değiştirdi ve limonları da kıyafetin içine yerleştirdi. Makyaj yaparak kendini olabildiğince kıza benzetti. Sakalı olmadığı için kolay olmuştu. Gözlerine lens takınca da tam olmuştu. Beni de hazırladı doktorların da haberi vardı zaten. İşte bende Jimin'in ailesini gördüm Jimin'e söyledim çaktırmadan baktı.

Jm: Evet onlar. Ama buraya bakmıyorlar biraz hızlananalım işimizi garantiye alalım bence.
Mia: Jimin buraya bakıyorlar.
Jm: Tamam sakin ol ve bir daha onlara bakma. Tamam?
Mia: Tamamda bizi takip edip etmeyeceklerin nerden bilcez?
Jm: O iş bende.

Jimin biraz yüksek sesle konuşmaya başladı ailesinin duyabileceği bir sesle sesini de değiştirmişti.

Jm: Kanka duydun mu bugün Jimin adında biri Mia adında hasta bir kızı kaçırmış! Diyorlar ki yurt dışına çıkcaklarmış.
Mia: Evet, evet duydum.
(Jimin'in annesi/J.A Jimin'in babası/ J.b)
J.a: Nereye götürüyor nereye?
Jm: Kimsiniz?
J.b: Ben Jimin'in babası
J.a: Bende annesi
Jm: Aaa çok üzüldüm sizin adınıza. Ancak nereye gittiler bilmiyorum bu kadarını duydum.
J.a: Ne demek bu kadarını duydum? Nerde oğlum!?
Mia: Hanfendi bilmiyoruz.

Şimdi

İşte böyle. Ama sonuç olarak kurtulduk.
Evin temizliğini daha bitiremedik ama Evin yarısı temizlenmişti ev çok büyük değildi zaten. Yarın devam edicez. Jimin ile dişlerimzi fırçaladık. Yarın tüm evi bitirip yerleşicez. Sonra da ne yapçaz bilmiyoruz.

Mia: İyi geceler yerden bitme.
Jm: İyi geceler keçi.

Kafasına vurup odama gidip uyudum.

Bir efsane bıraktım 😁

Zoraki Evlilik (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin