İngiltere'ye varmıştık. Gerçekten inanamıyorum ben ve İngiltere. Yanımda uyuyan yerden bitmeye baktım. Çok masum. Onu sanırım seviyorum. Sürekli onu görmek istiyorum dışarı çıktımı hemen yanına gitmek istiyorum o gitti mi hemen gelmesini istiyorum. Onu gördüm mü heyecanlanıyorum ve gözlerinin içine 5 saniyeden fazla bakamıyorum bence onu seviyorum. Kıpraşmaya başlayınca hemen uyuyor numarası yaptım sonra ne gerek var diyerek gözlerimi açtım ve tekrar yerden bitmeye döndüm dışarı bakıyordu.
Mia: Hele şükür uyandın
Jm: Sana da günaydın Mia
Mia: Ne kadar kaldı?
Jm: Şöför hala neden varmadık?
Ş: Bir beyefendi Kore'ye geri dönmem gerektiğini söyledi geri dönüyorum şu an az kaldı
Mia-JM: nE!?
Mia: Bize sormadan nasıl geri dönersin!?
JM: Tam arkandayız! Bu kadar zor olmamalı!
Ş: Siz uyuyunca ben de şey etti-
J/A: Ahh! Uzun zaman oldu değil mi Jimin?
JM: A-anne?
Mia: Off! Git başımızdan ya!
J/A: Jimin baban ve ben seni çok özledik. Mia seni de annen baban çok özledi.
Mia: Bırak kolumu!
Jm: Bırak onu!
B: Susun!
Mia: Beni bırak orizona kertenkelesinin ayak baş parmağının en küçük kiri!
Kai: 🤭🤭😂
B: KAİ!
Mia: Ahhh! Kulağım! Yavaş hayvan o kol bana lazım!
Jm: Lan parmağımı kopardın kolumdan çeksene neden parmağımı çekiyorsun acıyo!
Mia: Lan! Duymuyon mu!? Acıyo diyo! Sende bırak kolumu dedim lazım, lazım!
B: AAAAAA!
Mia: Bak hala! Kulağım kulağım. Offf!
Jm: Öküz koptu artık parmağımı 2 santim uzadı bırak ya! Kolumu çek kolumu valla acıyo!
Mia: Sağırmısınız ya! Duymuyor musunuz?!
B/J: Bunlar birbirleri için yaratılmış Allah bir çene vermiş maşallah!
Mia: Vaay demek bizi duyabiliyorsunuz? Öyle bir kapasiteniz var demek! Bırak lan kolumu madem duyuyon!
Jm: Lan parmağam çıktı parmağımı elime bağlayan bir derim kaldı o da kopacak yakında bıraksana!
Kai: Lan susun ne konuştunuz ya! Tamam bıraktım parmağını ver kolunu!
Jm: En başından bunu yapmalıydın! Şimdi parmağımı yerden tak gerçekten çıktı çü- Aaağhh! YAVAŞ HAYVAN İNSAN HABER VERİR!
Ş: Aaa. Polisi çağırmalımıyım?Bunun üzerine tüm bakışlar şoföre döndü. Şoför rahatsız olduğunu belli edercesine kıpırdaşınca babam adama bir miktar para verdi çenesini sıkı tutsun diye ve şimdi adam gidiyor.
Mia: Çok yardımcı oldun! SAĞOL!
JM: İnsanlık ölmüş lan bu ne?
B: Düğün gününüz ne zaman olsun çocuklar?
Mia: Sende dedin çocuğuz biz bırak şimdi!
Jm: Bırakın bizi ne yaptık size bu kadar mı değerli 10 kuruş para ha?
Mia: Aynen!
B: Evet çok değerli.1 HAFTA SONRA
Şu anda gelinliğimle gelin odasında oturuyorum. Kendimi sadece aynı evde yaşıcaksınız sorun yok onunla aynı evde kaldın zaten diyerek ovutuyordum. Kapı çalınca kafamı kapıya çevirdim.
Mia: Gir.
İçeri yerden bitme giridi ve yanıma oturdu.
Jm: Mia?
Mia: Ha?
Jm: Sadece aynı evde kalıcaz daha önce de kaldık. Rahat ol. Evlenmemiz birşeyi değiştirmeyecek. Kaçmamızda. Lütfen bana kötü davranma biliyorsun durumumu.
Mia: Merak etme. Sana kötü davranmicam. Sen benim tek arkadaşımsın.
Jm: Hadi yapalım şunu.Diyerek ayaklandı. İkimizde yüzümüze sahte bir gülücük yerleştirdik Jimin kolunu uzattınca koluna utana sıkıla girdim.
(Kısa kesicem) sonunda eve gelebilmiştik. Jimin kordordaki ben Odadaki banyoya girdim yıkandık ve yatağa giridik. Diğer bir fark aynı yatakta yatacaz artık. Sabah üzerime bir şey düşmesiyle sıçrayarak uyandım.Mia: Oha oha çüş!
DİĞER SERİMİ DE OKUMAYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik (TAMAMLANDI)
FanficMİA: Sana neden güveniyim? JM: Kocana güvenmiyor musun? MİA: Bir dakika ne!? ~ TAMAMLANDI ~