11. BÖLÜM

345 16 1
                                    

Gece uyurken garip sesler duymaya başlamış ve uyanmıştım. Daha yeni uyanmanın etkisiyle beğnim doğal olarak olanları geç algılıyordu. Kafamı Jimin'e çevirince seslerin ondan geldiğini anladım. Uykusunda konuşuyordu ve acı çekiyor gibiydi. Yanına yaklaşıp boğuk sesinden ne dediğini anlamaya çalıştım.

Jm: Sana inanamıyorum Solar... Beni aldattığına inanmak istemiyorum... Neden yaptın?... Ne yaptım sana?... Git. Lütfen... Ve geri gelme! Senden nefret ediyorum!... Ben sana inanmıştım!... Sende herkes gibiymişsin.

Solar adındaki kızın Jimin'i aldatan kız olduğunu anlamam uzun sürmüştü. Onu uyandırmam gerektiğini düşünüp adını fısıldayarak hafifçe dürttüm. Uyanmayınca sesimi biraz yükseltip biraz daha sert bir şekilde dürttüm. Jimin yerinden sıçrayarak uyanınca bende birden sıçramasından korkmuş kendimi geri itmiştim. Etrafına bir kaç saniye göz gezdirip ağlamaya başladı. Onun bu halde görünce çok üzülmüş içimde bireylerde bir şeyin kırıldığını hissetmiştim benimde içimde ağlama hissi oluşmuştu. Kollarımı hızlıca boynuna dolayıp onu sakinleştirmeye çalıştım. İlk başta benim orada olduğumu fark etmediği için irkildi sonra oda kollarını belime doladı ve içini çekti.

Mia: Sakin ol Mochi... Geçti.

Dedim sesimi düz tutmaya çalışarak ama sesimin titremesine engelleyememiştim bir insanın özellikle benim sevdiğim biri aşık olduğum birinin üzülmesine dayanamayıp bende ağlardım. Bu özlediğimi sevmiyordum. Çünkü bu beni güçsüz gösteriyordu. Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülürken boynumda bir ıslaklık hissettim. Bunun Jimin'in göz yaşları olduğunu anladığımda kollarımı sıkılaştırdım ve fısıldayarak "Sakin ol geçti yanındayım" dedim. Saçlarını okşayarak onun rahatlatıp burda olduğumu hissettirmek istedim.

Jm: B-bana M-mochi mi de-dedin?
Mia: Evet... Demiyim mi?
Jm: De. Şaşırdım sadece. Daha önce kimse bana lakap takmamıştı. Hoşuma gitti.
Mia: Sana yerden bitme diyordum ya zaten?
Jm: O benim için bir lakap değil. Boyumla dalga geçmek için öyle dediğin için onu lakap olarak görmüyordum.
Mia: Anladım. Daha iyi misin? Rüyanda sayıklıyordun.
Jm: Şimdi daha iyiyim. Teşekkür ederim Mia. Beni asla bırakma ve en akın arkadaşım ve tek arkadaşım olduğunu unutma. Olur mu?
Mia: Birşey değil Mochi. Seni asla bırakmicam sana arada kızarım tirip atarım ama... Seni bırakmam Mochi. Sana ne dersem diyim seni çok seviyorum.
Jm: Bende... Bende seni çok seviyorum civcivim.

Bana civcivim demesi çok hoşuma gitmişti hala Jimin'e sarılı olduğum için kocaman gülümsedim. Sonra durum tuhaflaşmasın diye kolarım gevşektir ondan ayrıldım ve toparlamak için şöyle dedim sesimi değiştirerek.

Mia: Bu kadar duygusallık yeter! Sulu göz oldum! Sabah beni uyandırmanın ve o pis kız yüzünden ağlamanın ve böylelikle beni üzmenin cezası olarak bana kahvaltı hazırlicaksın. Ve o kızı unutup benimle birlikte güzel anılar biriktireceksin!
Jm: Emrinize namadeyim efendim!

Diyerek elini başına çapraz bir şekilde koyup asker selamı verince hafifçe kıkırdadım. Jimin de kahka atmaya başlayınca kibarlığı bir kenara atıp anıra anıra gülmeye başladım. Sonra geri yatağa uzanıp rahat bir pozisyon aldım. Jimin rüyanın etkisinden hala çıkamadığı için uyuyamıyor bir sağa bir sola dönüyordu. Bende yanına yaklaşıp utansamda kollarımı ona sarıp rahatlatmaya çalıştım. Oda kolunu belime koyarak bana sarıldı. Şu an acayip mutluyum.

Sabah

Sabah uyandığımda Jimin hala uyuyordu kafamı kaldırıp onu izledim. Jimini mutlu etmeliyim dolayısıyla onu sinir etmeliyim çünkü en sonunda deli gibi gülüyor. Yavaşça yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp elime bir sürahi alıp içine soğuk su doldurup sinsice sırıttım. Ben geliyorum Jimin. Ve yavaş adımlarla Jimin'in yanına gittim ve kafasından aşağı sürahideki suyun yarısını boşalttım. Sıçrayak uyandı ve şokla ağzı açıldığı için su boğazına kaçtı ve deli gibi öksürmeye başladı. Bende korkup elimdeki sürahiyi bıraktım ve Jimin'in yanına gidip sırtına vurara vura bağırmaya başladım. Benim yüzünden hatta benim yüzünden olsun ve ya olmasın ona birşey oldun istemiyordum.

Mia: Jimin! İYİ MİSİN ÖZÜR DİLERİM! JİMİN! NEFES AL VE VER! JİMİN! ÖZÜR DİLERİM! MOCHİ!
Jm: Tama- öhö öhö iyiyim. Sakin ol. Ya kızım su soluk boruma kaçtı su tam içime oksijen çekerken geldi ağzıma. Boğazım yandı valla yutkundukça acıyo.
Mia: Su soğuk boğazın nasıl yandı!?
Jm: Senin boğazına hiç su kaçmadı mı Mia?
Mia: Kaçmadı Mochi. Dermişim. Kaçtı. Heeee Şimdi anladım! Tamam ok. Beğin geriden geldi ama tamam anladım.
Jm: Mochi. Hmmm gerçekten çok hoşuma gitti. Sevdim.
Mia: Thanks Baby.
Jm: Oha sen ve İngilizce? Beni şu aralar şaşırıyorsun Park Mia.
Mia: Ah evet biliyorum.
Jm: Egonu çek seni göremiyorum Mia.
Mia: O kadar kısasınki seni göremiyorum Mochi.
Jm: Ben senden uzunum? Farkındasın? Değil mi?
Mia: Evet ama olsun... Heeey benim kahvaltım vardı ne oldu o? Hala hazırlamak zorundasın Park Jimin.
Jm: Biliyoruuum.
Mia: Kahvaltımı hemen şimdi ist- Ahhh heey! Seni öldürücem Mochi! Bunu bana nasıl yaparsın!? Sana inanamıyorum ya!

Jungkook serime birazdan yeni bölüm atıcam onu da okumayı unutmayın.


Jimin'in sesine bayılıyorum.

Zoraki Evlilik (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin