14. BÖLÜM

304 16 0
                                    

Sabah gözlerimi zar zor açtım. Karnım çok ağrıyordu. Yavaşca doğrulup gözlerimin gün ışığına alışmasını bekledim. Sonra ayağa kalkıp aşağı indim. Jimin telefon ile konuşuyordu.

Jm: Neden?
X: ...
Jm: Offfff! Peki ben on dakikaya gelirim. O zamana kadar idare edi verin. Bu toplantı çok önemli kaçıramayız.
X: ...
Jm: İyi tamam öyle yapın geliyorum ben.
X: ...
Jm: Görüşürüz

Dedi ve arkasına döndü beni görünce yanıma geldi ve toplantıya gitmesi gerektiğini söyleyip hızlıca giyinip çıktı. Bende mutfağa gidip birazcık yemek yedim. İştahım yoktu. Koltuğa oturup Jimin'in gece ben uyurken "seni seviyorum Mia" diyişini düşünüyordum. Yukarı çıkıp yastığa kafamı gömüp çığlık attım beni seviyor! Yatağa uzanıp uyumayı denedim ama bir tülü uyuyamıyordum. Kapı çalınca aşağı inip kapıyı açtım Jimin elinde koca bir poşet ile içeri girdi. Sonra bana dönüp içinden çikolata çıkarıp uzattı. Sevinçle hemen elinden alıp yemeye başladım.

Jm: Kızlar özel gününde ihtiyaç duyuyormuş doğru mu?
Mia: Evet... de daha fazla kurcalamasan mı şunu?
Jm: Kıız domates oldun. Tamam ya konuşmayız utanma hemen.

Konuyu dağıtmak için bir şeyler düşündüm.

Mia: Film izleyelim mi?
Jm: Olur ben mısırları getiriyim sen de film seç.
Mia: Tamam ne tür film izleyelim?
Jm: Fark etmez seç bir tane.

Dedi ve mutfağa girdi bende hemen gidip film aramaya başladım. Daha önce izlediğim ve çok beğendiğim bir film vardı onu açtım Jimin de gelip mısır tabağını kucağıma koyup filmi başlattı.

1 saat sonra

Film bitmişti. Yanıma döndüğümde Jimin kollarını iki yana açarak bedenini gerdiriyor bir yandan da esniyordu. Saate baktığımda daha yeni 5 olmuştu. Benim de uykum vardı. Film izledikten sonra kimin uykusu gelmez ki? Ayağa kalkıp Jimin'e

Mia: Hadi yemek yiyelim acıktım
Jm: Ben tüm mısırı yemişim hiç aç değilim ya
Mia: Olsun yinede biraz ye sonra gece ben acıktım diyerek beni uyandırma.
Jm: Çok az yerim ama valla şiştim patladım.
Mia: İyi hadi.

Jimin'de gelmiş yemek yapıyorduk salatayı keserken Jimin'e bakıyordum önüme döndüğümde az daha parmağımı kesmek üzere olduğumu fark ettim anlık korkuyla minik bir ses çıkardım.

Jm: Ne oldu?
Mia: Az daha parmağımı kesiyordum da anlık korktum.
Jm: Kesmedin dimi?
Mia: Kesmedim merak etme.

Jimin'in bakışlarını üzerimde hissediyordum. Kafamı Jimin'in yaptığı makarnaya çevirdim.

Mia: Jimin?
Jm: Ha?
Mia: Ocağı açmayı düşünüyor musun?
Jm: Ne? Ocak mı?

Diyerek eğilerek baktı.

Jm: Aaaa. Ocağı açmamış mıyım? Bende diyorum neden pişmiyo.

Diyerek ocağı açıp pişirdi. Yemeğimizi yedikten sonra çok uykumuz olduğu için ikimizde yattık.

 Yemeğimizi yedikten sonra çok uykumuz olduğu için ikimizde yattık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Zoraki Evlilik (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin