3. Bölüm

867 27 0
                                    

Uyandığımda bir odadaydım. Yanımda ise yerden bitme vardı. Karnımın guruldamasıyla bakışlarım karnıma kaydı.

MİA: Merak etme sıra sana da gelicek.

Dün ne mi oldu? Arabaya kurarken babam Kai yi beni dışarı çıkarıp kusmam bitene kadar içeri almaması için görevlendirdi. O sırada yerden bitme babama kafa attı ve beni tutup kusmuğumu silah olarak kullanıp Kai yi kirletti. Sonra kolumdan tutuğu gibi koşmaya başladı. Bende kusmanın etkisi ile yavaş koşunca beni sırtına alıp koşmaya başladı. Babam arkadan araba ile yerden bitmeyi ezmeye çalışınca tepemdeki ağacın kozalağını alıp arabanın camına fırlattım kırılmayınca yerden bitmenin koluna tutunarak geriye doğru eğildim tabi yerden bitme beni o pozisyonda görünce çığlık atmaya başladı yerden aldığım ilk taşla kendimi geri yukarı çekip yerden bitmenin kafasına elimle vurup elimdeki taşı hızla cama fırlattım bu sefer işe yaradı yerden bitme bir süre sonra ormanın içine girdi ve onlar gittikten sonra Taxi ile yerden bitme nin evine geldik. Yerden bitme yere yatak kurdu o yatakta ben yerde yatarken rüyasında duvara tekme attı ve yere düştü. Belinin acısından kalkamadı bende bana da tekme atar diye ayaklarını bantlayıp uyudum.

JM: Aaaaaa belim!
MİA: Sana da günaydın.
JM: Ağrı kesici var mı dolapta baksana.
MİA: Başka emiriniz?
JM: MİA!
MİA: İyi be iyi!

Evde biraz yürüdükten sonra mutfağı bulup içeri girdim dolabı açıp ilaçlara bakındım hangisi ağı kesici bilmediğim için elime ilk geçenle yerden bitme nin yanına geldim.

MİA: Al yerden bitme!
JM: Mia... Bu antibiyotik (nasıl yazılıyorsa artık)
MİA: Ya ben nerden biliyim ağrı kesici hangisi!?
JM: Üzerinde yazıyor!
MİA: Offf!

Tekrar mutfağa gidip dolabı açtım ve kutuları karıştırıp ağrı kesici yazanı alıp geri döndüm. Ve yerden bitmeye fırlattım.

MİA: Buyur!
JM: Aaaaa kafamı yardın!
MİA: Ben bişi yapmadım!
JM: Tabi canım kutuyu fırlattığın ve ucunun kafama gelmesiyle hiç alakası yok zaten!
MİA: Tabi yok!
JM: Aaaaa! Tamam sakinim, sakinim, sakinim... Su? Su olmadan içemem ki?
MİA: Hemen getiriyorum efendim!

Diyerek mutfağa geri döndüm bir elimde sürahi diğer elimede ise bardak vardı. Bardağı ona verdim ve ilacını içtikten sonra sürahiyi kafasından aşağa döktüm!

JM: MİA!
MİA: Ya sende her şeye kızıyorsun!
JM: KIZILMAYACAK ŞEYLER YAPMIYORSUN Kİ!

Öyle bir kükremişti ki sıçramıştım ve gözlerim yuvalarından fırlayacak kadar acılmıştı. Yerden bitme kafasını bana çevirip korktuğumu görünce dikleşti ve vücudunu tamamen bana çevirdi.

JM: Üzgünüm Mia... Özür dilerim seni korkutmak istemedim ama yaptığında çok sinir bozucu bir şey.
MİA: Önemli değil. Ama bir daha bağırma lütfen.
JM: Tamam... Ama sende kafamdan aşağı su dökme.
Mia: Belli olmaz.

Tekrar karnım guruldayınca yerden bitme de karnıma baktı.

JM: Hemen kahvaltı mı yapalım? Yoksa bana yeni bir müzik mi dinleticeksin?
MİA: Yerden bitme!
JM: İyi peki.

Kahvaltı yapıp bana ev bulmak için dışarı çıktık.

MİA: Yerden bitme dur!
JM: Ne oldu?
MİA: İlk önce bana bir iş bulmamız gerek.
JM: Tamam. Da hangi işi yapçan?
MİA: Kasiyerlik yapmayı planlıyorum.
JM: Eleman arayan bir yer biliyorum. Orada çalışabilirsin.
MİA: Tamam. Önden buyur.

Yerden bitme beni bir markete getirdi ve ordaki çalışandan patronu sordu sonra birlikte patronun yanına gittik. Hafta içleri her gün 5 saat çalışırsam aylık 2500 ₩ alıcaktım. İşe girdim ama yarın başlıcaktım. O sırada yerden bitme nin ismini bilmediğimi fark ettim.

MİA: Yerden bitme?
JM: Bana yerden bitme demeyi ne zaman bırakıcaksın? Efendim?
MİA: İsmini sorucaktım söylemedin.
JM: İsmim Jimin.
MİA: Jimin. Tamam.
JM: Artık 'yerden bitme' demeyi bırakıcan mı?
MİA: Hayır.
JM: O zaman neden sordun?
MİA: Merak ettim birden.

Yerden bitme ile bir emlakçıya girdik ve konuşmaya başladık.

Zoraki Evlilik (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin