Jimin ile kahvaltı hazırlamış öylece oturuyorduk. Dün duva- Ay! Jimin e çarptığım için başım şişmiş popom acıyordu. Jimin'e "bir yerin acıyor mu?" Dediğimde ağzındaki ekmeği çiğnemeyi bırakıp zombi görmüş gibi bana bakmış bir kaç saniye sonrada "hayır?... neden?" Demişti. Bende
Mia: Gece sana çarptım ya kafam şişti ve popom acıyoda seni merak ettim benim kafam daş ya bişi olduğu mu acaba dedim.
Diyince kahkayı bastı. Bu sefer de ben ona zombi görmüş gibi bakınca
JM: Bende diyorum niye bu pizza kulesi gibi yamuk hahhahahaha
Mia: Ha ha ve ha!
Jm: Neyse ya sen sofrayı toplarsın demi?
Mia: Yioo toplamam.
Jm: Ya hadi ama!
Mia: Taş, kağıt, makas yapalım. Kaybeden toplar.
Jm: Tamam!
Jm-Mia: Taş, kağıt, makas! (Mia ve Jimin taş)
Jm-Mia: Taş, kağıt, makas! (Mia ve Jimin makas)
Jm-Mia: Taş, kağıt, makas! (Mia ve Jimin taş)
Jm-Mia: Taş, kağıt, makas! (Mia ve Jimin kağıt)
Mia: Bu böyle olmicak. Birlikte toplayalım gel.
Jm: Offff! Gerçekten neden en başından makas yapmadın ki!?
Mia: Pardon sen niye yapmadın!?
Jm: Neyse kavga etmeyelim senin tribin kesin çok ağırdır seninle uğraşamam!
Mia: Emin misin?
Jm: Evet.
Mia: Tamam! Git! Ben toplarım. Git!
Jm: Hey şakaydı sakin ol.
Mia: Gider misin?Jimin birşey demeden gitmişti. Neden bilmiyorum şaka yaptığını biliyorum ama kırıldım işte. Sofrayı topladıktan sonra kafamı kapıdan uzatıp ne yapıyor diye baktım. Kafasını elleri arasına almış ovuşturuyordu. Yavaş adımlarla yanına gidip ses çıkarmadan oturdum ve kollarımı beline sardım.
Mia: Özür dilerim. Bazen oluyor öyle boşuna sinirleniyorum. Özür dilerim.
Jm: Tamam. Sorun değil.Diyerek kollarımı hafifçe itip kalkıp salondan çıktı. Belli kırılmış. Gönlünü nasıl alıcam acaba? Koltuğa yaslanıp kollarımı çiçek yaptım ve kapalı televizyona bakmaya başladım. Birden ayaklanıp odamıza girdim. Jimin yatağa uzanmış uyuyordu. Yavaşca yanına yaklaşıp yatağın kenarına eğildim ve yüzünü incelemeye başladım. Çok tatlı. Birden kıpırdanmaya başlayınca hemen yatağın kanarına eğilip gizlendim. Ama Jimin yataktan kalkarken üzerime basmış ve nefesimi kesmişti. Küçük olduğuna bakmayın çok ağır bu ya.
Mia: Ağğhhh! Öhö öhö!
Jm: Mia!? Mia! İyi misin? Su getiriyim mi? Yerde ne işin var?!
Mia: Çorabımı arıyordum senin üstümde ne isin var?
Jm: İki dakika trip de attırmıyorsun insana ya! Ayrıca çorabın ayağında?Diyerek kahkayı patlattı bende kahkayı patlatınca gelip bana sarıldı. En azından barıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik (TAMAMLANDI)
FanficMİA: Sana neden güveniyim? JM: Kocana güvenmiyor musun? MİA: Bir dakika ne!? ~ TAMAMLANDI ~