Capitolul 4- Part II

766 22 0
                                    

2. Kim Seokjin

Am aflat de curând ca mama este foarte bolnava, iar din cauza asta trebuie sa ma duc în orașul meu natal. În mod normal, ar fi fost tata sau fratele meu, însă tata a decedat acum câteva luni, iar fratele meu este ocupat cu munca. Nici nu vreau sa ma gândesc cum ar reacționa Jin când va afla asta..

Stând pe marginea patului, pierduta în gânduri, nici măcar nu mi-am dat seama ca Jin a ajuns acasă.

Jin: iubito, ce s-a întâmplat? De ce ești asa pierduta?

Y/n: mm, mama..

Jin: ce e cu mama ta?

Y/n: e bolnava, iar eu trebuie sa plec acasă sa am grija de ea, măcar pana reușește Min-Ho sa își ia concediu..

Jin: pai ce are mai exact?

Y/n: nu știu, Jin, nu știu. Acum 2 ore m-a sunat Min-Ho ca trebuie sa ma duc urgent acasă, pentru ca mama e foarte bolnava. Nu mi-a dat detalii, abia am înțeles ce zicea și el, părea foarte agitat.

Jin: iubito, liniștește-te.. Uite, o sa îmi iau un mic concediu de la companie sa pot veni cu tine. Voi sta și eu cu mama ta, și cel mai probabil ii voi face și o supa de pui, știu ca ii place foarte mult și.. Iubito, plângi?

Tresar ușor atunci când observa ca am început sa plâng și îmi șterg lacrimile rapid cu podul palmei, lăsându-mi capul în jos. Îi simt bratele ușor în jurul meu, strângându-ma la pieptul lui.

Jin: iubire, totul va fi ok, crede-mă..

Y/n: nu știu, Jin, mama e asa de când a murit tata, și îmi e frica sa nu o pierd și pe ea..

Jin: heei, nu vorbi asa, mama ta își va reveni mai mult ca sigur va fi totul bine.

Y/n: Jin?

Jin: da?

Y/n: hai sa mergem la mama acum, nu știu cât mai poate sta Min-Ho acolo.

-----------------------------------------------------------------

Știu ca acest capitol este mai scurt decât celelalte, însă aici, mi se pare ca dacă lungesc, ar trebui sa fac o carte separat..
Anyway, enjoy

One-shot with Bangtan [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum