Capitolul 3- part. IV

1.2K 37 3
                                    

4. Jung Hoseok.

Azi, iubitul tau Hoseok, este plecat la agentie, din cate ai inteles de la el, are repetitii si trebuia sa fie prezent acolo.

Fiind trecut de ora 16 dupa-amiaza, te-ai gandit sa te duci la ei si sa le duci ceva de mancare, pentru ca ei, de obicei, cand sunt la repetitii nu mananca deloc, iar asta nu este bine pentru ei. Te-ai decis sa faci asta, chiar daca nu te simteai bine, aveai stari de greata si cateodata te lua si ameteala.

Zis si facut, iei intr-o punga ceea ce aveai sa le duci baietilor de mancare si pornesti spre agentie. Odata ajunsa acolo, esti primita cu bratele deschise, nu era nici prima nici ultima oara cand erai venita aici. Te duci catre sala lor si deschizi usa, baietii indreptandu-si privirile spre usa. Hoseok vine catre tine si te ia in brate, iar Jungkook vine si iti ia punga din mana. Deodata, Hoseok simte ca te lasi moale in bratele sale.

=HOSEOK POV=

Ceva se intampla cu N/T, de cateva zile se simte tot mai rau, dar se incapataneaza si spune ca este totul bine.

O simt moale in bratele mele, o indepartez putin de pieptul meu si ii iau fata intre palme. Observ ca este palida.

Hoseok: Jimin, adu un scaun! Jin, adu o sticla cu apa! Jungkook, adu un prosop ud! Namjoon, cheama medicul din sala de dincolo! Tae si Suga va rog sa va duceti pana la magazinul de jos si sa luati o sticla cu limonada! REPEDE!

Baietii se organizeaza dupa cum le zic eu, iar in mai putin de 5 minute toti eram in jurul iubitei mele ce se afla pe scaunul adus de Jimin. Iau sticla de apa de la Jin si o stropesc cu putina apa pe fata, iau prosopelul ud si il pun dupa gat. Dupa un consult al medicului, aflam ca N/T este insarcinata.

N/T inca era lesinata, o iau stil mireasa si o duc la masina, punand-o pe bancheta din spate usor. Pornesc spre casa, unde, odata ajuns, parchez masina in fata casei si o iau gentil pe iubita mea, care intre timp se trezise. Intru in casa cu ea si o duc in dormitor, asezand-o pe pat si mangaindu-i usor fata. La scurt timp se trezeste si se uita in ochii mei, vazand cum mici lacrimi ii invadeaza ochii micuti si stralucitori. O ridic usor in sezut si o iau in brate, mangaindu-i parinteste capul.

---time skip---

N/T este deja in a treia luna de sarcina, burtica incepe sa i se vada, mi se pare adorabila cum se uita ea dupa hainute de baietei, sau cum se uita la papuiceii minusculi din vitrinele magazinelor si plange de fericire stiind ca si ea va tine o mogaldeata mica in brate.



One-shot with Bangtan [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum