6. Kim Taehyung.
O noua zi la lucru.
De câteva zile te simți rău, au observat asta atât colegii tai de munca, cât și șeful și proaspătul tău soț, dar mereu le spuneai ca totul este bine și ca nu ai nimic.Dimineața, te trezești puțin obosită, dar tot mergi la baie pentru a-ți face rutina de dimineață apoi te îmbraci, îți faci parul și pleci la locul tău de munca. Îți iei geanta și ieși pe ușă. Azi ai decis sa mergi pe jos, chiar dacă nu era foarte departe de casa ta, obișnuiai sa iei un taxi pana acolo.
Odată ajunsa la munca, te duci direct în biroul tău și te apuci sa scrii în continuare la documentele începute cu o zi în urma.Pe la jumătatea programului de lucru ți se face rău și ai stări de amețeală. L-ai sunat pe prietenul tău, Minho, sa vina la tine în birou. Ceea ce nu știai tu era faptul ca Minho l-a sunat pe iubitul tău, care era în mijlocul repetițiilor pentru noul concert.
Taehyung a ajuns într-un suflet la compania la care lucrai tu, intrând fulger în biroul tău. Odată întrat, te vede întinsă pe mica canapeluța din biroul tău, alături de Minho care îți făcea aer cu o foaie găsită pe birou.
Atunci când îl vezi pe iubitul tău, prima intenție a fost sa ii rostești numele, însă în următoarele secunde își face simțită prezenta o stare cumplita de greață.N/t: T-Tae.. D-Du-mă la baie. Acum!
Șoptești tu, urmând sa îți pui mâna la gura și ridicându-te în șezut. Acesta vine lângă tine și te ia ușor de talie cu o mana, cealaltă având-o împletită cu a ta pentru a-ți da siguranța ca el e lângă tine și ca e totul ok.
Ajunsa în baie, dai tot micul dejun pe care l-ai mâncat în dimineața aceea, Tae ținându-ți parul cu o mana.
Te ridici ușor ametita, fiind "vegheata" de privirea lui Taehyung, te speli puțin pe față și îți clătești gura cu apa rece, urmând sa iei o înghițitura de apă. Te sprijini de marginea chiuvetei și te uiți la Tae.N/t: T-tae.. Spui tu cu vocea ușor tremurata. E-eu.. Sunt însărcinată..
Îți lași privirea în jos odată ce liniștea se lasă în baie.
Te gândești ca Taehyung poate nu vrea copii, nu la vârsta asta și nu în perioada asta a vieții lui. Te gândești ca el nu ar vrea acest copil, dar cu toate astea, nu ai de gând sa renunti la copil nici de ar fi ultimul lucru pe care îl faci.
Ești întrerupta din gândurile de Taehyung. Acesta de ia în brațe, mângâindu-ți ușor spatele și plasând adesea săruturi pe fruntea ta.Taehyung: N/t, m-ai făcut cel mai fericit bărbat din lume. Dar, te rog, ia o pauza de la munca.. Nu poți continua în felul ăsta. Uite, dacă vrei, du-te acasă. Voi vorbi eu cu șeful tău și ii voi explica situația, dar te rog, nu te mai epuiza, bine?
Dai aprobator din cap și îl strângi in brate, lăsând la iveala un zâmbet copilăresc. Te gândești, oare ce ai făcut sa meriți un asemenea iubit?
Acesta te ia de mana și mergeți împreună în biroul tău, te așează pe canapeluta de acolo, apoi îți strange lucrurile și le pune în geanta ta.Taehyung: Iubito, așteaptă puțin aici, te rog.
Acesta iese val-vârtej pana sa apuci tu sa spui ceva și se duce în biroul șefului tău.
Domnul Kang va considera pe amândoi copii lui, dat fiind faptul ca va cunoaște încă de când purtați scutece amândoi.După o mica discuție între cei doi, ca de la bărbat la bărbat, discutie unde a obținut ceea ce a vrut, iubitul tău se întoarce victorios în biroul tău, vrând sa îți dea vestea cea mare, dar se oprește când te vede dormind ca un îngeraș. Îți ia geanta și te îmbracă ușor cu sacoul tău, apoi te ia stil mireasa și te duce la masina lui. Te așează încet pe bancheta din spate, apoi el urca la volan și mergeți acasă.
CITEȘTI
One-shot with Bangtan [Vol. 1]
FanfictionIn aceasta care veți găsi one-shot-uri cu BTS. Probabil, nu foarte reușite, dar na. Orice propuneri aveți, va aștept în comentarii