Capitolul 5 - Part VI

606 23 0
                                    

6. Kim Taehyung

Ești într-o relație cu celebrul Kim Taehyung de aproximativ 2 ani. Ai știut de la bun început ca are multe fane, de altfel, chiar asa v-ați și cunoscut, dar nu prea te-a interesat asta.

În ultima perioada, el a fost mai mult plecat de acasă și nici nu prea ați comunicat unul cu altul, și pe deoparte înțelegi asta. Are turnee, trebuie sa stea multe ore la repetiții pentru a fi totul ok și multe altele.

Colegele de la locul tău de munca sunt invidioase pe tine, pana și colegii de lucru sunt invidioși pe tine, pentru ca aparent, cam toți au fantezii mai mult sau mai puțin curate cu iubitul tău. Obișnuiești sa nu bagi în seama genul asta de afirmații, pentru ca știi ca Tae te iubește, și evident, și tu îl iubești pe el.

---------------------------

Azi iubitul tău trebuie sa vină acasă din ultimul lor turneu pe anul asta, îl aștepți nerăbdătoare în camera voastră. Ți-a fost dor de el, nu l-ai mai văzut de mai bine de o lună, iar dacă mai stătea cel puțin 2 zile, ai fi fost în stare sa te urci in primul avion spre L.A (Los Angeles, pentru necunoscători) și sa îl vezi.

În aproximativ 2 ore trebuie sa ajungă acasă, te gândești sa faci o cină romantică și sa îl aștepți cum se cuvine acasă, dar înainte de asta, decizi sa verifici ultima oara emailul, pentru a vedea dacă ai vreun nou dosar de făcut. Spre fericirea ta, nu aveai vreun alt dosar de făcut, însă totuși aveai un email primit în urma cu 5 minute, de la un user anonim.

Curioasa din fire, deschizi acel email și aproape ramai gură-cască când vezi ce e acolo. O poza cu iubitul tău și o alta femeie, în pat, într-o camera de hotel, cel mai probabil, cu textul "Mulțumesc ca mi l-ai împrumutat serile astea, a fost minunat, acum înțeleg de ce stai cu el".

Ai înnebunit când ai văzut ce a putut sa scrie acea fata. Nu înțelegeai cum a putut Taehyung sa îți facă asta, deși ți-a jurat ca va fi cuminte și nu te va înșela.

Te ridici nervoasa din pat și vrei sa te schimbi sa mergi la aeroport, după el.

Y/n: Nu, y/n, stai acasă, potolita, va fi presa acolo, aglomerație, o grămadă de fane și paparazzi, nu vrei un scandal care sa fie televizat. Dar totuși, de ce a făcut asta? Eu nu ii eram de ajuns? Ce am? Sunt oarba? Îmi lipsesc dinți? Îmi lipsește vreo mana sau vreun picior? Am chelit peste noapte? De ce a avut nevoie de alta femeie? Nu il mai satisfac suficient de mult?

Te plimbi nervoasa și agitata prin casa, punându-ți o mie de întrebări, majoritatea stupide și lipsite de sens.

Adevărul e ca poza pe care ai primit-o pe email e falsificata de una dintre colegele tale de la munca. A luat o poza mai veche cu iubitul tău și a adăugat, folosind photoshop, o femeie lângă el, în asa fel încât sa te facă sa crezi ca te-a înșelat.

Însă tu nu știai asta. Tot ce știai e ca vrei sa pui punct relației și sa va vedeți fiecare de viata voastră.

Auzi ușa de la intrare, te întorci spre ea și îl privești pe iubitul tău.

Taehyung: Bună, iubito. Ce faci?

Îți zice acesta cu entuziasm în glas, însă tu doar stai în mijlocul casei, ca o statuie, și îl privești.

Taehyung: Iubire, te simți bine? Vrei sa îți aduc ceva?

Acesta devine ușor îngrijorat, privindu-te cum stai degeaba și parca privești prin el.

Taehyung: Sunshine, de ce nu vorbești cu mine?

Își lasă bagajele jos și vine încet spre tine, iar cu fiecare pas pe care îl face spre tine, tu faci un pas înapoi. Ai ajuns în dreptul treptelor, și parca ai uitat de existenta lor, dat fiind faptul ca te-ai împiedicat și aproape ai căzut, însă iubitul tău a fost mai rapid și te-a prins de talie trăgându-te în brate lui, cât sa nu cazi.

Îți revi imediat din șoc și îl respingi, fugind imediat în camera voastră, apucându-te sa îți faci bagajele, lacrimi făcându-și apariția pe obrajii tăi.

Acesta urca scările în fuga, venind după tine.

Taehyung: Iubire.. Ma îngrijorezi, de ce plângi? Ce ai? Ce s-a întâm- De unde ai poza aia? Cine ți-a trimis-o?

Îl privești, și deși ai ochii încețoșați de lacrimi, ii poți vedea privirea confuză.

Y/n: Nu știu, tu sa îmi spui cine ți-a trimis-o! Cum o cheamă? E mai buna ca mine? Unde ai întâlnit-o? De ce, Taehyung, de ce? De ce îmi faci asta? Nu mai sunt bună pentru tine? Ce am făcut sa merit asta? Știi ceva, nu vreau sa îmi rapsunzi la întrebările astea. Nu vreau sa știu motivul pentru care m-ai înșelat.

Taehyung: Iubito, îți jur ca nu o știu pe femeia asta, nici nu am avut timp sa respir astea doua luni, iar de înșelat nici nu îmi trecea prin cap sa o fac, cum poți sa crezi ca as putea sa îți fac asta, hm?

Y/n: Taehyung.. Vreau o pauza.. -ii zici plângând mai tare, lacrimi curgând șiroaie pe fata ta- nu știu cine e femeia aia, nici nu vreau sa știu. Nu știu dacă m-ai înșelat sau nu.. Doar vreau o pauza.. Te rog..

Acesta văzând starea în care ești, deși îl durea sa te vadă asa, te lasă să pleci, începând și el sa plângă după ce tu ai ieșit din casa.

One-shot with Bangtan [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum