3. Min Yoongi
Yoongi: Tu ai impresia ca te-am luat de nevasta degeaba? Cine crezi tu ca o sa facă curat după noi? Crezi ca o sa îmi arunc banii pe menajere și alte chestii, doar ca să ai tu confort? Nu, confortul ți-l faci singura, nu ai sa vezi menajera, bucătăreasă, bonă sau altele. Ești femeie, te descurci singura.
Y/n: Tu nu crezi ca întreci măsura? Yoongi, avem o casa de 2 etaje, plus mansarda, și pe lângă asta, avem o pereche de tripleti. Tripleti, Yoongi, tripleti. Tu nu ai de unde sa știi ce înseamnă să fii mama, bucătăreasă, menajera, bonă, și pe lângă asta, și soție. Stai cam toată ziua la studio, iar când vii acasă, mereu vrei mâncarea calda, patul făcut, baia pregătită, Yoongi, cât crezi ca mai rezist? Normal ca din perspectiva ta, totul e ușor, tu ai persoane care îți aleg hainele, machiajele, coafurile, ai mecanici care îți lucrează doar ție, iar tot tu ai pretenții sa stau eu sa fac curat singura în toată căsoaia asta? De mine când mai am timp? Te plângi ca nu mai arăt cum arătam înainte, ok, și cum ai vrea tu sa arat ca înainte după o sarcina de tripleti, după ce întrețin SINGURĂ o vila și mai am și un job destul de solicitant.
Yoongi: Nu ma interesează, ești femeie, te descurci singura! Eu sunt bărbat și am nevoie de toate pregătite!
Y/n: Ah, da? Sunt femeie și trebuie sa ma descurc? Ok, o sa ma descurc singura de acum înainte! O sa merg sa îmi fac bagajele și plec din cas-
Yoongi: Pleci, dar copiii îmi rămân mie!
Y/n: Nu, cei mici nu o sa îți rămână ție, nu ai cum sa crești copiii în condițiile în care tu ești la studio 23/24, iar când vii acasă, tot ce faci e sa mănânci, sa îți faci baie și sa dormi!
Yoongi: Întreci măsura, nu ți se pare?
Y/n: Cum crezi tu ca o mama ar putea sa își lase copiii cu cineva ca tine?
Yoongi: Știi ceva, faci ce vrei, la câți bani am, o sa găsesc alta proasta care sa stea cu mine și sa facă ce zic eu, când zic eu! Deși la început te-am iubit, acum nu mai simt nimic pentru tine, nu mai avem nici o legătură unul cu altul, ba chiar am și alta relație de un an, dar pe tine te-am ținut ca ești bună la treburile casei! Din casa nu iei nimic altceva în afara de copiii! Nu iei haine, bani, telefonul, nimic, doar pe tine și copiii! Și ai face bine ca în maxim 30 de minute sa pleci!
Y/n: Sincer îți zic, îmi pare rău că ne-am căsătorit..
Yoongi pleacă pe terasa, iar tu mergi în camera și pregătești copiii, apoi pui într-o geanta de sala câteva lucruri de-ale tale și lucruri de-ale copiilor, lăsând-o în jos pe geam, camera voastră fiind la parter.
Ieși din camera și dai nas în nas cu el, părăsești casa fără sa zici ceva și te îndepărtezi puțin de casa, mergând în parcul de lângă.
Ii vezi mașina lui Yoongi după puțin timp, asta însemnând un singur lucru, a plecat în club. Mergi repede înapoi acasă și iei lucrurile pe care le-ai lăsat sub geam, apoi intri repede în casa și mai împachetezi câteva lucruri, urmând sa pleci cât de repede poți.
Mergi înapoi în parc, așezându-te pe o banca, îți iei telefonul din buzunar și îl suni pe singurul tău prieten, Kay.
Cu Kay te știi de când erați amândoi în scutece, și deși au trecut destui ani de atunci, voi încă sunteți ca și frații.
Acesta, după 2 apeluri ratate, îți răspunde îngrijorat
Kay: Ce e, Y/n? Ești bine? De ce ma suni la ora asta? E aproape 1 dimineața.
Y/n: Poți veni cu mașina către casa mea? Te rog? Dar sa oprești la parc, bine?
Ii zici încet și fără vlagă, iar acesta când te aude, se ridica imediat din pat și merge la mașină, venind spre locul în care te afli. Nici nu mai conta pentru el ca e în pijamale.
Kay: Ok, sunt în mașină acum, dar totuși, zi-mi ce s-a întâmplat? De ce vorbești asa? De ce ești în parc și nu acasă? Yoongi unde e? De ce nu e cu tine?
Y/n: Poți, te rog, sa nu mai aduci vorba de el? Nu acum, nu vreau sa mai aud de el, măcar pana mâine dimineață.
Kay: Eu ți-am zis ca nu e bun pentru tine, l-am văzut din prima zi.
Y/n: Kay!
Kay: Gata, tac. Unde ești? La intrarea dinspre casa ta?
Y/n: Mhm
Kay: Ramai acolo, ajung și eu imediat
Acesta îți închide telefonul și coboară din mașină, venind la tine. Ia bagajele tale și ale copiilor și le da jos de pe banca, așezându-se lângă tine, luându-te in brate.
Kay: De cât timp stai aici? De ce nu te-ai îmbrăcat mai bine? Ai înghețat, Y/n.. -zice și își dă jos hanoracul, pe care îl avea la mașină, și ți-l pune pe umeri- De ce nu m-ai sunat mai devreme?
Y/n: Mai devreme când? Am așteptat sa plece de acasă ca să îmi pot lua hainele de acolo. După cearta pe care am avut-o, a zis sa plec doar cu copiii, fără nimic altceva, nici pentru mine, nici pentru ei.
Kay: Ce dobitoc, jur ca ți-l bat când îl vad!
Y/n: Hai sa mergem acasă la tine, îmi e și frig, și somn, și trebuie sa ma ocup și de cei mici..
Kay: Continuam discuția mâine dimineață.
Se ridica și îți ia bagajele, mergând la mașină, tu fiind în urma lui, împingând căruciorul triplu în care se afla copilașii tai.
CITEȘTI
One-shot with Bangtan [Vol. 1]
FanfictionIn aceasta care veți găsi one-shot-uri cu BTS. Probabil, nu foarte reușite, dar na. Orice propuneri aveți, va aștept în comentarii