5. Park Jimin.
De cateva zile ai plecat intr-o vacanta la munte, fara iubitul tau, fara prieteni, doar tu si gandurile tale. Aveai nevoie de o distragere de la munca, de la viata privata, de la tot. Si cam tot de atunci ai inceput sa ai stari de greata, te lua ameteala daca faceai miscari bruste, ai pofte ciudate si tot felul de alte simptome. In dimineata asta, te-ai trezit cu o stare de voma puternica, te ridici din pat rapid si fugi la baie, urmand sa dai din tine cam tot ce ai mancat cu o seara in urma. Te ridici de jos, te speli pe fata si dinti, apoi mergi in dormitor sa iti suni iubitul.
N/T: A-alo..? J-Jimin?
Jimin: Alo? N/T? Esti bine, iubito?
N/T: Jimin... Te rog, vino sa ma iei de aici...
Jimin: Ce s-a intamplat? E totul bine? Tu esti bine?
N/T: D-da.. Doar... Doar vino. Cat mai repede.
Jimin: Imediat pornesc spre tine, iubito!
Odată terminata conversația, arunci telefonul undeva pe pat și te întinzi, punându-ti mâinile pe burta. Stand asa, în pat, îți amintești ca tu mereu ai după tine un test de sarcina pe care îl porți în caz de urgență, și sa spunem ca asta era o situație urgenta. Iei testul din geanta ta și mergi spre baie cu pași mărunți, fiindu-ti totuși frica de reacția iubitului tău. Nu știi sigur dacă vrea sau nu un copil.
După ce faci testul, aștepți 5-10 minute pentru a fi sigura ca testul are rezultatul corect.
Te uiți de 5 minute la testul acela și parca nu îți vine să crezi. Două... Două liniuțe. Vei fi mama. Îți pui mâinile involuntar pe burta și plângi silențios. În scurt timp, ajunge și iubitul tău, locul unde te aflai nefiind foarte departe de casa, maxim doua ore. Întra în mica căsuță și te cauta. Într-un final, te găsește în camera, pe marginea patului, încă plângând.
Jimin: Iubito? Ești bine?
Inițial tresari când ii auzi vocea, și ascunzi repede testul la spate, și ștergându-ți lacrimile.
Jimin: Ce ascunzi acolo?
N/T: N-nimic.
El se apropie de tine și te ia în brate, ajungând, într-un anume fel, la micul tau secret. Se uita când la tine, când la testul de sarcina.
Jimin: E adevărat? Tu..? Adică noi..? Părinți?
N/T: Da, Jimin, e adevărat..
Acesta lasă testul pe pat și iese din casa fugind, te uiți confuza după el, parca văzând urma de praf lăsată în urma lui, dar decizi sa te duci după el. Îl vezi, încă alergând, dar de data asta și țipa, ceea ce te făcea sa razi in sinea ta.
Jimin: VOI FI TATA! AM CEA MAI BUNA, MINUNATA ȘI IUBITOARE IUBITA DIN LUME, ȘI VREAU SA VA SPUN TUTUROR CA O IUBESC ENORM DE MULT!
Te uitai după el, care se întorcea, dar de data asta puțin mai obosit fata de cum a venit. Odată întrat în casa te ia în brate și se învârte odată cu tine, dar nu pentru mult timp, știind ca ai grețuri.
Jimin: Te iubesc enorm de mult și vreau sa îți mulțumesc pentru faptul ca îmi vei oferi un copil. Promit sa am grija de amândoi și sa va iubesc, poate mai mult cum o fac acum.
Spune asta pe un ton ușor răgușit, urmând sa te sărute lung.
Enjoy, my loves >.<
CITEȘTI
One-shot with Bangtan [Vol. 1]
FanfictionIn aceasta care veți găsi one-shot-uri cu BTS. Probabil, nu foarte reușite, dar na. Orice propuneri aveți, va aștept în comentarii