Capitolul 6 - Part V

468 21 2
                                    

Cred ca o sa fac maknae line in același capitol, ma cam părăsesc ideile, și nici de timp nu mai dispun asa de mult

----------------

5. Park Jimin

O seara liniștită in doi, asa a început aventura.

Abia ați reușit să vă faceți timp pentru voi, asta din cauza programului încărcat al lui Jimin.

Stați în pat, îmbrățișați, uitându-va la un film de dragoste. E liniștitor sa stai în bratele lui, te clamează căldura emanata de el, e ca și când ai sta pe un nor. Te simți protejata cu el.

Stând liniștiți în pat, auziți niște bătăi de la parter. Opriți filmul și va uitați unul la altul.

Jimin: Ai auzit și tu?

Aprobi cu o mișcare a capului.

Y/n: Poate a fost de la f-

Te oprești când se aude din nou.

Y/n: Nu, nu a fost de la film.

Jimin: Stai aici, ma duc eu sa verific.

Y/n: Vin cu tine, mai tare mi-e frica sa rămân aici.

Va ridicați amândoi din pat și mergeți în sufragerie sa vedeți ce se întâmplă. Odată ajunși în sufragerie, îl vedeți pe Mark, beat criță, întins in mijlocul sufrageriei.

Jimin: Fiți-ar capu' al dracu sa îți fie Mark cu tot cu bautura ta. Cum ai ajuns ma aici? Casa ta e la 2 străzi distanta de aici.

6. Kim Taehyung

Y/n: Iubire, zi-mi ca nu sunt singura care vede ca se mișcă fructiera aia de pe masa..

Taehyung: Shh, fa liniște.

Fructiera cade de pe masa, amândoi țipați ca arși, iar Taehyung aproape ca îți sare în brate de frică.

Y/n: Ma, care e fata in relația asta?

Taehyung: Taci și tine-mă în brațe.

Y/n: Nu, și fantoma a plecat, vede ca nu are cu cine sa facă treaba în casa asta.

Râzi încet și îl ții în brate, jucându-te în parul lui.

7. Jeon Jungkook.

Y/n: Iubire, fii at- AAAAAAH, CE E AIAAA?

Jungkook: Aia ce? -te privește nedumerit-

Y/n: Aia, prostule, uită-te în spate!

Acesta se uita în spate și nu vede nimic.

Jungkook: Nu știu care dintre noi e mai prost, eu ca m-am uitat, sau tu ca ai vedenii?

Y/n: JEON FUCKING JUNGKOOK, AI 5 SECUNDE SA FUGI, ALTFEL TE OMOR!

Jungkook: Tu cu un metru și un șnițel al tău ma bați pe mine?

Y/n: Bine, bine, dacă asa jucam, nu mai vezi nimic vreo 3 luni, ai doua mâini, te descurci singur!

Ieși din camera trântind ușa în urma ta, punându-te pe canapea in sufragerie, adormind la puțin timp după.

Jungkook: Zici ca stau cu satana în casa, nu cu iubita mea.

One-shot with Bangtan [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum