7. Jeon Jungkook
Jungkook: Femeie, tu nu vezi ca ești incapabilă sa faci ceva? Mâncare nu știi sa faci, curățenie nu mai zic, trebuie sa vina altul în urma ta sa facă, sa faci copii nu ești în stare, deși știi cât vreau un copilaș. De ce te-am mai luat eu ma pe tine? De ce?
Zice acesta, privindu-te cu dezgust.
În urma cu un an, ai început o relație cu Jungkook, a fost dragoste la prima vedere între voi doi, v-ați iubit enorm de mult.
La doar 5 luni după oficializarea relației voastre, într-o seara Jungkook a venit sa te ia de la lucru, știind ca termini mai târziu în seara respectiva. Acesta văzând ca 3 șoseaua libera, a accelerat mașina, deși i-ai zis sa nu o facă, și fără sa ofere prioritate, o alta mașină a intrat in voi, fix pe partea ta, pe partea pasagerului.
El a scăpat doar cu câteva zgârieturi, dar tu, deși au trecut 7 luni de la accident, încă nu te-ai refăcut complet, iar el te învinovățește pe tine, de parca tu ai fi fost cea care nu s-a asigurat. Abia aștepți sa te refaci complet și sa îți iei viata de la capăt, însă nici medicii nu știu sigur când se va întâmpla asta.
Te-ai saturat sa îți zică aceleași lucruri mereu, în fiecare dimineață, în fiecare seara, ai ajuns chiar sa regreți ca nu s-a întâmplat ceva mai grav cu tine în seara aia. Ai obosit sa auzi ca nu ești bună de nimic, ca te tine în casa lui, pe banii lui și ca nu îl ajuți cu nimic.
Un lucru pe care nu îl știa Jungkook despre tine, e ca ai început sa te refaci, și de ceva ai început sa poți merge din nou. Mai greu, ce-i drept, dar poți merge din nou.
Jungkook pleacă, ca de obicei, și te lasă singura acasă, fără ca măcar sa te întrebe dacă ești bine sau dacă ai nevoie de ceva.
Decizi sa îți suni fratele sa vina și sa te ajute sa te muți la el acasă, măcar pentru o perioada, pana îți cauți în alta parte, doar ca el a insistat sa ramai la el pana te pui pe picioare cu sănătatea, și abia apoi sa te gândești sa îți cauți un job bun.
Zis si făcut, acesta ajunge în timp util și te ajuta sa îți duci bagajele la mașină, fie vorba între noi, el ți le-a dus, apoi a venit și te-a ajutat și pe tine sa mergi la mașină.
Cât timp el îți ducea bagajele la mașină, tu i-ai scris un bilet lui Jungkook, pe care i l-ai lăsat pe masa din bucătărie. Nu știi cum va reacționa, nu știi ce va zice și nu știi nici daca va veni după tine, însă nici asa nu mai puteai sta, sa fii umilita de bărbatul care, cândva, te iubea.
------------------------------------
In primul rand, capitolul asta a fost și mai scurt, dat fiind faptul ca l-am făcut în 18 minute și ca (,) crap de somn.
Cearta o puteți deduce voi, se presupune ca el a fost acasă la fratele tău ai acolo s-a desfășurat acțiunea, probabil voi da mai multe detalii în partea a doua.
In al doilea rand, dacă mai aveți ceva propuneri de noi capitole, sunt aici sa va ascult, impropriu spus. Sunt deschisa la noi încercări, deci îmi puteți da idei destule.
CITEȘTI
One-shot with Bangtan [Vol. 1]
FanfictionIn aceasta care veți găsi one-shot-uri cu BTS. Probabil, nu foarte reușite, dar na. Orice propuneri aveți, va aștept în comentarii