Capitolul 6 - Part III

443 13 4
                                    

3. Min Yoongi

Urma o săptămână libera pentru amândoi, ceea ce înseamnă că aveți timp sa faceți tot ce vreți săptămâna aia.

Y/n: Iubire, fii atent ce am găsit aici.

Zici entuziasmata și te așezi pe burta, lângă el, în pat. Acesta se așează la fel ca tine și te asculta atent.

Y/n: Știi ca la periferie o casa, ma rog, o vila gigantica, asa, în fine, știi sau nu?

Yoongi: Da, știu, ce e cu asta?

Y/n: Ei bine, ma gândeam ca acum ca avem amândoi săptămâna asta libera, sa mergem sa vizitam vila aia. Se zvonește ca ar fii bântuită, și sunt curioasa sa vad dacă e adevărat sau nu asta. Ce zici, mergi cu mine?

Yoongi: Și dacă vreau sa vin cu tine, și dacă nu vreau sa vin cu tine, tu tot vei merge, asa ca da, hai sa mergem. Dar te îmbraci bine, e răcoare afară, bine?

Îl privești fericita și îl săruți. Mereu ți-a făcut toate poftele, și pe lângă asta, amândoi sunteți pasionați de paranormal. Vreți sa vedeți cum e sa trăiți o experienta de genul pe pielea voastră.

Va îmbrăcați rapid, Yoongi luându-și un rucsac în care are 2 sticle de apa, încă o bluza pentru tine, în caz ca ți se face frig, știe ca toamna ai imunitatea praf orice ai face și poți raci foarte repede, și pe lângă asta, și ceva de ronțăit pe drum.

Având în vedere ca totul e pregătit, Yoongi te lasă să ieși prima din casa, apoi iese și el și încuie ușa in urma lui, punând cheia în buzunarul pantalonilor, luându-te de mana, mergând spre acea casa.

Odată ajunși acolo, Yoongi o ia înaintea ta și deschide ușa care scârțâie infernal. Intrați cu grija sa nu va loviți de ceva sau sa nu va cada ceva în cap. După ce va îndepărtați puțin de ușa, aceasta se trântește în urma voastră. Amândoi tresăriți, va uitați unul la altul și începeți sa râdeți.

Înaintați în casa și intrați in ceea ce părea sa fi fost livingul, ce avea bucătăria deschisa (pentru cei ce nu știu, living cu bucătărie deschisa înseamnă că, practic, livingul și bucătăria sunt în aceeași încăpere). Nu părea nimic anormal aici, decât faptul ca în mijlocul livingului, pe podea, de afla o pentagramă.

N-ați băgat de seama, v-ați gândit ca poate au făcut-o niște copii când au venit pe aici, nu v-ați bătut prea tare capul cu asta.

Din living, urcați pe niște trepte șubrede, urcând astfel la etajul 1. Holul era unul lung, plin de dormitoare, presupui.

Yoongi, din nou, o ia înaintea ta și deschide prima ușa, nimic anormal, un dormitor de fetiță. Următoarea ușa, un dormitor de băiat. Presupuneti ca următoarele uși sunt dormitoarele părinților, ceea ce asa a și fost.

In capătul holului, pe strânga se mai afla o încăpere. Deschizi ușa și găsești o baie.

Yoongi: Pare ca cineva a omorât o persoana sau mai multe aici, și pare recenta povestea. Acum înțeleg de ce se zice ca e bântuită casa.

După ce zice asta, auziți pași pe holul pe care va aflați, și evident nu era nimeni. Spuneți un "bună" zis la unison, pașii se opresc, iar voi va continuați drumul.

Pe partea dreapta, vis-a-vis de baie, mai vedeți un set de trepte. Urcați, și evident ați ajung la etajul 2 ai clădirii. La fel de multe camere și aici, le luați pe toate la rand majoritatea sunt dormitoare și încă o baie.

Însă o camera v-a atras atenția amândurora, avea încuietori suplimentare pe ușa, ceea ce va tenta sa vedeți ce se afla înăuntru. Încerci sa deschizi ușa și reușești, iar când o deschizi, te uiți înăuntru și ramai socata. Închizi ușa rapid și te uiți la Yoongi zâmbind tâmp.

Yoongi: Ce e acolo? Vreau sa vad și eu.

Y/n: Nu ai voie sa vezi, lasă ca îți trece.

E de menționat faptul ca tu ești pe jumătatea lui Yoongi la greutate, asa ca nu i-a fost greu sa te ia în brate și sa te dea din fata ușii, deschizând-o.

Yoongi: De ce voiai tu sa ascunzi asta de mine? -te privește rânjind-

Y/n: Nici sa nu îți treacă prin cap sa te gândești la asa ceva.

Acea camera părea a fi una ca de filme pentru adulți, și înțelegeți voi la ce ma refer aici.

Yoongi: Auzi, crezi ca dacă iau și dezinfectez toate astea, o sa le putem folosi? Par a fi încă funcționale. Ia stai asa -își scoate din rucsac o pereche de mănuși chirurgicale, nici măcar nu știi când le-a luat de acasă- fii atenta, încă merg, ce zici?

Y/n: Zic sa mergem acasă, asa ca hai.

Îl iei de mânecă și îl tragi afara din casa aia, mergând spre casa voastră.

Y/n: Da-ți mănușile jos, mai repede -acesta face ce ii zici tu, ii iei rucsacul și îl lași jos, lângă ușa de la baie, împingându-l pe Yoongi înăuntru-  Hai, da-ți și hainele jos și treci la dus. Pe mine nu mai pui mana pana nu vad ca te speli pana și cu clor, clar?

Acesta începe sa râdă, însă face cum ii zici tu, mai puțin la partea cu clorul.

One-shot with Bangtan [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum