Capitolul 5 2.0 - Part II

616 23 5
                                    

2. Kim Seokjin

-POV. Seokjin-

Nu-mi vine sa cred cât de prost am putut sa fiu. Mi-am alungat și soția și fetița de acasă din cauza unei prostii, niciodată nu i-am acordat șansa să îmi spună ce s-a întâmplat, iar când apuca sa o facă, mereu acționam acid. Nici măcar cu Jimin nu am avut răbdarea necesara sa fac asta. Mi-am pierdut și familia și prietenul.

Stau și ma întreb, unde ar fi putut sa plece ea? Unde ar fi putut sa meargă și cu cea mica? Ah, gata, știu, pe mașină avea pus gps-ul ăla. Asta în cazul în care.. Nu l-o fi dezactivat.. Cel mai probabil l-a dezactivat, sigur și-a adus aminte de el.

Și eu ce fac acum? Viata mea e distrusă fără fetele mele, mi-e al dracu de greu în lipsa lor, și au plecat doar de câteva ore. Nu știu, nu-mi vad viata fără ele..

--------------

Aud cum îmi suna telefonul, îl caut și vad ca ma suna Y/n. În sfârșit, abia așteptam să îi aud vocea.

Jin: Ce faci? Ești bine? Unde ești? Fata cum e?

Y/n: Jin, lasă astea, ai semnat actele?

Jin: Nu.. Încă nu.. Nu am avut puterea sa o fac..

Y/n: Nu ma interesează. Azi vin în oraș oraș mergem la notar și semnam astea, sa o terminam odată.

Jin: O sa vii și cu fata? Ea cum e?

Y/n: Acum e fata ta?

Jin: Iubito..

Y/n: Sa nu te aud.

Zice, apoi închide apelul. Măcar va veni azi în oraș, și mai mult ca sigur va veni cu cea mica, abia aștept sa le vad, mor de dorul lor.

----------------

Ieșim amândoi din cabinetul notarului, ne privim scurt apoi ea da sa plece.

Jin: Y/n, stai!

Y/n: Ce vrei acum? Îmi e de ajuns ca nu ai semnat actele. Rămânem "soț și soție", dar fiecare o ia pe drumul l-

O opresc sărutând-o lung și apăsat. După puțin timp rup sărutul din cauza lipsei de aer și o privesc în ochi, apoi ii sărut ușor fruntea.

Jin: Nu ma poți contrazice ca nu ti-a lipsit asta, iubito.. Hai înapoi acasă, îmi lipsiți amândouă, serios, hai înapoi, te rog..

Y/n: Taci și treci în mașină, vorbești mult, prost și fără rost uneori, și pe lângă asta, mai ești și prost, dar tot te iubesc.

Jin: Deci ne- Adică te muti înapoi acasă?

Y/n: Am zis sa taci și sa treci în mașină, ca deja ma enervezi și te și bat acum, în fata notariatului!

Amândoi începem sa radem, mergând amândoi la mașină, ea conducând spre casa.

-------------

Știu ca e un capitol scurt pentru revenirea mea, da' mai mult nu gândește creierul acum, pentru viitoarele capitole cred și sper ca le voi face mai lungi, dar la capitolul asta chiar nu mai știu ce sa scriu












One-shot with Bangtan [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum