Capitolul 6 - Part I

895 14 2
                                    

Context: sunteți puși față în față cu paranormalul

1. Kim Namjoon

Va aflați în dormitor, ați decis sa petreceți o seara romantica în doi. Ați fost destul de ocupați cu munca în ultima perioada și nu ați mai avut timp unul de altul.

Stai în bratele lui, uitându-va la un film romantic, cu ceva acțiune ici-colo. La un moment dat, se aude o pocnitura ușoară. Amândoi ați auzit asta, însă ați pus pe baza filmului acel zgomot.

La puțin timp de aude din nou, însă de data asta opriți filmul și va ridicați în șezut, ascultând cu atenție. Se aude din nou și din nou, iar de fiecare data tot mai aproape de dormitorul vostru. Va ridicați ca arși din pat, și ieșiți pana în tocul ușii, privind nedumeriți pe hol.

Sunetele încă se aud, dar nu găsiți sursa sunetelor. Pășiți pe hol, amândoi cu piciorul stâng, iar sunetele se opresc brusc. Va uitați unul la altul ca proștii, ieșiți cu totul pe hol, auziți din nou acele sunete, însă de data asta se îndepărtează de voi, coborând la parter.

Mergeți amândoi jos, pășind încet pe trepte. Ajungeți jos, pășiți pe parchetul din living și analizezi totul. Vezi cum se mișcă o perna de pe canapea. Țipi ca din gura de șarpe, prinzându-le pe Namjoon de mana. Acesta te privește nedumerit.

Namjoon: Ce e, iubito? De ce țipi?

Y/n: A-acolo.. S-s-a mișcat p-perna

Namjoon: Ba nu, nu cred, ți s-a părut, eu le-am așezat a-

Este întrerupt în momentul în care se mișcă o alta pernă.

Namjoon: Fuck, fuck, fuck. Ok, hai sa ne calmam, e totul ok, o sa fie bi- O sa fie pe dracu, avem fantome în casa și eu zic ca o sa fie bine.

Zice acesta agitat.

Namjoon: Hai sa.. Hai sa ieșim din casa, te rog, rezolv eu situația

Nici nu aștepți sa termine propoziția, ca o iei la fuga către ușa de la intrare și tragi de ea ca să se deschidă, însă din adrenalina de moment, nu ai realizat ca ușa se împinge.

Împingi ușa și ieși din casa, cu Namjoon râzând in spatele tău.

Y/n: Deci, ce idee mirobolanta ai?

Namjoon: Știi ca unul dintre prietenii mei are talismane care apară casa de spirite și chestii de genul, nu?

Y/n: Mhm, și ce e c- Aaaaaaaa, da, da, da, da, sună-l mai repede

Namjoon: Da, numai ca ar fi o problema..

Y/n: Ce problema, Namjoon?

Namjoon: Mi-am cam uitat telefonul în casa

Y/n: Ai făcut ce?

Namjoon: Hai taci, ca nici ție în situația aia nu îți stătea capul sa îți iei telefonul din casa. Nici tu nu îl ai cu tine acum

Y/n: Da, ai dreptate

Namjoon: Ma duc eu repede în casa și le ad-

Y/n: Nu te duci nicăieri, tu îți rupi picioarele pe scări, ma duc eu

Zici asta și intri rapid în casa, aproape fugind, iei telefoanele și ieși din casa, respirând greu.

Y/n: Ia-ți-l

Zici și ii dai telefonul, apoi te întinzi pe iarba. Acesta îl suna pe Chen, prietenul lui, ii explica situația, iar acesta vine la voi acasă, având în mana câteva talismane protectoare pentru casa.

Intra înăuntru și pune acele talismane la fiecare intrare în casa, la fiecare fereastra, chiar și la cele mai mici crăpături din pereții casei, iar apoi va cheamă înăuntru.

Chen: Timp de 30 de zile nu va atingeți de ele. Abia a 31-a zi, după prânz le dați jos de pe pereți și le ardeți, iar cenușa o aruncați în afara curții, ca toate spiritele sa plece din casa și curtea voastră.

Namjoon: Ok, și dacă nu se remediază situația?

Chen: Dacă nu se schimba nimic în bine, va mutați în alt sector al orașului.

Y/n: Poftim?

Chen: Ce ați auzit. Acum trebuie sa plec, ma țineți la curent cu ce se întâmplă.

Acesta pleacă și va lasă în casa, va uitați unul la altul și nu știți dacă sa râdeți, sa plângeți, sau sa va căutați deja o alta locuință.


------------------

Mi-a surâs ideea asta de ceva timp și, cum nu am mai văzut ceva asemănător pe aici, m-am gândit sa materializez eu câteva părți de genul asta.
Hope you enjoy :)



One-shot with Bangtan [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum