Capitolul 6 - Part IV

419 11 24
                                    

4. Jung Hoseok

Hoseok: Y/n! Y/n! Y/n! Unde eștiiiiii?

Tipa acesta după tine prin toată casa.

Y/n: In baie, Hobi, în baie sunt. De ce?

Acesta nu-ți răspunde și aproape da buzna peste tine în baie, tu ieșind din dus, punându-ți prosopul pe tine, privindu-l cu o sprânceană ridicata.

Y/n: Ce e, Hobi?

Hoseok: Îmi place ce văd. Ma rog, nu de asta am venit. Am vorbit cu doi prieteni și iubitele lor, și au zis ca vor sa plece într-o vacanta câteva zile, și ca au primit 3 cazări gratis, adică 3 camere duble, la un conac din zona aia, la nu știu ce tombola, n-am înțeles prea bine partea asta. În fine, și ne-au chemat și pe noi. Ce zici? Mergem cu ei? Te rog, te rog, te rooooog!

Zice totul aproape fără sa respire, iar tu îl privești amuzata, cu mâinile în șold.

Y/n: Bine, sună-i și zi-le ca mergem.

Hoseok: Serios? Mergem? Te iubesc, Y/n!

Acesta te săruta scurt, apoi merge, de fapt, aleargă pana în dormitor și ii suna sa ii anunțe.

Mergi și tu în urma lui, îmbrăcându-te in pijamale. E deja târziu, și mâine după-amiază e plecarea. Bagajele le vei face mâine dimineață, cel mai probabil, acum doar vrei sa stai în pat.

Niciodată nu l-ai mai văzut pe Hobi asa entuziasmat ca plecat într-o vacanta. Bine, ce-i drept, amândoi aveți nevoie de o vacanta acum, și poate de asta e atât de fericit.

----

Dimineața următoare, va treziți și va beți cafelele pe terasa. La scurt timp după ce întrați în casa, auziți 2 mașini cum opresc în fata voastră, va uitați confuzi unul la altul, iar pe ușa intra Monnika, Yora, Lucas și Fred.

Yora: Neața, Y/n! Neața, Hobi!

Hobi: Neața și vouă. Cum de a-ți venit aici?

Lucas: Am venit sa va luam, plecam toți de aici. Fetele vor pleca cu o mașină, iar dacă Moni obosește la drum, va conduce Yora și invers, ca Y/n știu ca n-are permis. Iar noi vom pleca cu o mașină, la noi e ușor, ca toți avem permis.

Y/n: Bine ca va luați toți de mine acum ca nu am permis. Eu o sa merg sa fac bagajele.

Zici și mergi în dormitor, apucându-te sa îți împachetezi lucrurile, atât ție, cât și lui Hobi.

Fred: E supărată?

Hoseok: E posibil, dar ii trece.

După aproximativ doua ore ai terminat de făcut bagajele, nu știai cât stați acolo, nimeni nu ți-a zis nimic.

Ieși din camera, trăgând după tine bagajele.

Y/n: Ia-ți-l și du-l la mașină. Și ia-l și pe al meu.

Hoseok: Ești supăr-

Y/n: Nu, nu sunt.

Yora: Taci ca eș-

Y/n: Taci ca te iau și pe tine acum la rost. Acum, mergem?

Îți schimbi starea de spirit brusc, zâmbind tâmp. Aceștia se privesc între ei, apoi se uita la tine.

Fred: Mhm, hai sa mergem.

Mergeți toți la mașini și intrati. Băieții tot drumul au fost în fața voastră.

One-shot with Bangtan [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum