3. Min Yoongi
Kay: Asa, bun, mai explica-mi și mie odată, cum se face ca idio-
Yoongi: Idiotul ala e chiar în spatele tău, a fost o neînțelegere, Y/n, treci acasă, acum!
Kay: Ba, dacă ai venit aici sa ne freci la icre cu prezența ta, scutește-ne și cară-ți curu' afara din casa mea ca nu știu ce fac cu tine! Tu știi ma ce ai făcut? Ai cea mai mica idee legat de ce ai făcut?
Yoongi: Bai, papagale, ieși din fata mea, Y/n, mai trebuie sa repet odată? Acasă!
Kay: Bai, rahat umblător, ai lăsat-o pe nevastă-ta, gravida în 2 luni jumate, pe străzi, cu tot cu tripleți. Ai avut noroc ca Y/n e fata deșteaptă și și mers sa își ia hainele după ce ai plecat tu. Tu judeci ma, ce ai făcut?
Yoongi: A-a făcut c-ce? G-gravida?
Kay: A, gata? Nu mai ești tare-n gura? Ai auzit de sarcina și gata, taci mâlc și înghiți în sec când auzi. Ba, tu crezi ca Y/n e menajera ta? Crezi ca e bucătăreasa ta și tot ce mai crezi tu? Crezi ca o poți tine în casa sa te folosești de ea doar pentru nevoile tale? E și ea om, are nevoie de tine, de fapt, nu, are nevoie de cineva care sa o sprijine, sa ii fie alături, sa ii zică o vorba buna când e la pământ, sa o aline atunci când e obosita, sa o ajute cu copiii, nu de cineva care e toată ziua plecat prin cluburi, după fustele femeilor sau pe unde dracu mai umbli tu!
Y/n: Kay.. Gata, te rog..
Yoongi: Te simți rău? Îți ad-
Y/n: Termina și tu ca nu-mi face deloc plăcere să stau cu tine în aceeași încăpere
Te ridici și pleci în dormitor, unde se afla copilașii tăi și ai lui Yoongi, te așezi ușor pe pat, lângă ei.
Yoongi POV.
Vreau sa plec sa ajung la soția mea, însă Kay ma oprește.
Kay: Deci fii atent la mine, nu repet de 2 ori, iar dacă cumva se întâmplă să repet și a 3a oara, e posibil sa pleci castrat de aici, ți-e clar?
Yoongi: Da, ma, da, acum lasă-mă dracu în pace.
Plec de lângă el, dar pana sa ajung în dormitor na trezesc cu un șut în fund.
Kay: Asta a fost ca avertizare, marș acum, hai
End of Yoongi POV.
După cam 2 ore de discuții, am decis pana la urma sa ii mai dau o șansă lui Yoongi, evident sub supravegherea atenta a lui Kay, care a decis ca se va muta la noi pentru o perioada.
--------------
Alt capitol scurt, mi-as cere scuze dar n-are rost. Sper ca pana mâine sa termin partea a doua a capitolului 5.
CITEȘTI
One-shot with Bangtan [Vol. 1]
FanfictionIn aceasta care veți găsi one-shot-uri cu BTS. Probabil, nu foarte reușite, dar na. Orice propuneri aveți, va aștept în comentarii