Merhabalar. Biliyorum çook uzun zamandır bölüm atmıyorum. Ama bir nedenim var. Taşınma işimizdi, sınav haftamdı derken hiç bölüm yazmaya vakit bulamadım. Bunun için çok özür diliyorum sizden.
Sizi daha fazla merakta bırakmamak için kısa bir bölüm kesti paylaşayım dedim.🙈
Umarım beğenirsiniz💕
Keyifli okumalar.
"Gerçekten size çok kırıldım abi, hemde hiç olmadığım kadar. Yaptığınız güzel bir şey miydi? Hoş muydu? Hem benim mutlu olmamı isteyenler sizler değil miydiniz abi?" Dedim abilerime üzgün bakışlarımı yollayarak.
"Hafsa, güzelim bu kadar üzüleceğini bilseydik yemin ederim ki böyle bir işe kalkışmazdık abicim." Dedi Yalçın abim üzgünlüğünü ve pişmanlığını belli ederek.
Ufuk abimin de Yalçın abimden bir farkı yoktu, o da üzgün ve pişmandı. "Özür dilerim Hafsa, biz şaka amaçlı olarak yaptık ve bunu babam da Doğan' nın anneside biliyordu. Şimdi dersin Doğan' nın annesi ne alaka, Doğan' na söyleseydik kesin sana bir şeyler çaktırırdı ayrıca amacımız onu şoka uğratmaktı. Merak etme seviyorsa seni, yarın kapımıza dayanır yine."
Şunlara bakın ya, bildiğiniz komplo kurmuşlardı bana. Hem suçlular hemde güçlüler mübarek.
"Siz varya..." dedim işaret parmağımı onlara doğru sallayarak. "Güzel bir dayak arıyorsunuz. Bu nasıl bir şakadır abi?!"
Yalçın abim kollarını benim bir suçum yok diyerek kaldırdı. "Vallahi fikir Ufuk' tan çıktı, yılların acısını çıkaracak mış. Çıkarmış da sanırsam."
"Ne yalan söyleyeyim çıkardım vallaha, ikisinin o yüz ifadeleri aklımdan hiç çıkmıyor. Abi iyiki orda gülmedik." Dedi Ufuk abim gülerek.
Ulan Ufukçuk, kırk yıl düşünsem aklıma dahi gelmezdi böyle bir şey yapacağını!
"Olum zaten gülseydik her şey bitmişti. Zor tuttum ama kendimi." Dedi o da gülerek.
***Tekrardan aynı duyguları, aynı heyecanı yaşamak güzeldi. Aslında onun sevgisi güzeldi. İstediği şeye tutunan biriydi. Bu güzel bir şeydi. Çabuk pes etmemesi güzeldi.
"Bu sefer kahveme karışmayın. Özellikle de sen Sevda!" Dedim bir tatlı kaşığı kahveyi cezveye koyarken.
"Ay iyi tamam be!" dedi Sevda alınmış gibi.
***
Bence bu kadar yeter, dimi?🙈
En azından ne olacağını öğrendiniz 😁
Bu cuma günü sınavlarım bitiyor, bittiği gibi de bölüm yazmaya devam edeceğim. Pazar günü görüşmek üzere.🌸❤
Sizleri seviyorum.😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÂYE
Teen FictionOrtada, birbirlerine nefret besleyen iki düşman... Yılların hırsı, nefreti, intikamı... Bu iki düşmanın birinde, bunlar daha katlanılmaz bir hale büründüğünde ne olurdu? Hiçbir şey uzaktan bakıldığı gibi değildi... 🍀🍀 LÜTFEN KİTAPLARIMDA REKLAM...