Oy vermeyi lütfen unutmayın artık. Oy ve yorum sayısı az olunca gerçekten bölüm yazasım gelmiyor.
İnstagram: munishaniminkitaplariii
(Bölümlerin ne zaman geleceğini, bölümlerle ilgili alıntıları görmek için takip edebilirsiniz.)Yeni yılınız başta sağlık olmak üzere mutluluk, huzur ve başarı getirsin inşallah. Yüzünüzde ki gülümseme eksik olmasın, hep gülün!
Sonda yazdığım notu okumayı unutmayın ;)
Bölüm şarkısı: Tertemiz Delirdim
"Sevda sana diyorum!"
İrkildi. "Ha? Dalmışım kusura bakma."
Kollarımı göğsümde birleştirerek arkama yasladım. Bunda birşeyler vardı! "Vallahi kusura bakmıyorum artık. Bir haftada ne oldu hemen anlatıyorsun!"
"Bir şey olmadı..."
"Beni kandıramazsın! Derhal anlatıyorsun Sevda." diye çıkıştım. Kesinlikle bir şey olmuştu. Çünkü normalde bu kadar dalıp giden bir insan değildi Sevda. Az da olsa konuşurdu ama düzgünce 'nasılsın' diye sormamıştı bile.
Bu halleri... Tanıdık geliyordu bana... Benim Doğan' ı sevmeye başladığım zamanlar..."Sen..." dedim heyecanla. "Aşık olmuşsun!"
Gözleri dehşetle açıldı. Ardından hızlıca etrafına baktı. "Ne bağırıyorsun kızım! Biri yanlış anlayacak!"
İşte şimdi sorunu anlamıştım! "Ee kimdir bu aşık olduğun beyefendi?"
"Yok öyle bir şey," dedi Sevda gözlerini kaçırarak. "Kimseye aşık olmadım ben."
"Gözlerini kaçırıyorsun Sevda! Yalan söyleme!"
Bıkkınca baktı gözlerimin içine. Aşık olmuştu işte! Gözlerinin içi gülüyordu. "Beceremiyorum değil mi yalan söylemeyi?"
Yüzümü buruşturdum. "Malesef tatlım,"
Gözleri korkuyla açıldı. "O zaman..." dedi. "O da anlamıştır." Keyifle sırıttım. "Anlasın ne olacak?"
"Saçmalama Hafsa!" Sağ dirseğimi masaya koyup Sevda' ya yaklaştım. "Sen mi anlatırsın yoksa ben mi öğreneyim?"
"Tamam," dedi pes ederek. "Anlatacağım."
Heyecanla doğruldum. "Ay tahmin ettiğim kişi değil mi?"
"Kimi tahmin ediyorsun bilmiyorum ama aşık olduğum kişi galiba Anıl."
Duyduğum isimle sevinçle çığlık attım. "Biliyordum işte! En başından beri Onu sevdiğini biliyordum!"
Uzanıp koluma vurdu. "Ya Hafsa biraz sessiz olsana duyacaklar." Bir kaç saniye sonra önlüğümün cebinde ki telefonum çalmaya başlayınca mutlu bir şekilde arayanın kim olduğuna bakmadan telefonu açtım. Büyük ihtimalle Doğan' dı ve biraz daha sessiz olmamı söyleyecekti.
"Ay Doğan biliyor musun Sevda Anıl'ı seviyormuş! Yani aslında çok şaşırmamak gerekiyor çünkü ikisinin de bakışlarına bizzat şahit olduk!" dedim tek nefeste. Ardından Bir kaç masa uzağımızda olan Doğan' a çevirdim bakışlarımı göz kırpmak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÂYE
Teen FictionOrtada, birbirlerine nefret besleyen iki düşman... Yılların hırsı, nefreti, intikamı... Bu iki düşmanın birinde, bunlar daha katlanılmaz bir hale büründüğünde ne olurdu? Hiçbir şey uzaktan bakıldığı gibi değildi... 🍀🍀 LÜTFEN KİTAPLARIMDA REKLAM...