Όλα ξεκίνησαν λοιπόν με εκείνη την ανόητη ευχή! Δεν περίμενα να είναι τόσο φρικτό...Α ρε πατέρα μας άναψες φωτιές... Αλλά και εγώ που να ήξερα τι έκανα??? Ένα παραμύθι ήταν μόνο...ένα παραμύθι απο αυτά που σκαρφιζώταν για να μας βάλει για ύπνο όταν ήμασταν παιδιά!
Εκεί λοιπόν που καθόμουν και κοιτούσα τον ουρανό μου ήρθε στο μυαλό μια ξαφνική σκέψη...μια σκέψη που για κακή μου τύχη ,μιας και πίστευα πως κανένας δεν με ακούει ,την είπα δυνατά...¨Μακάρι να μπορούσα και εγώ να ακούω τις σκέψεις τον άλλων....¨
Σας έχει σημβεί ποτέ να σκέφτεστε κάτι και να θέλετε να το κρατήσετε μόνο για τον εαυτό σας...και τόση είναι η λαχτάρα να κρατήθει κρυφό που νιώθετε οτι κάποιος μπορεί να ακούει τη σκέψη σας εκείνη τη στιγμή?
Αν σε αυτή την ερώτηση απαντήσατε ναι....τότε κρατήστε αυτή τη σκέψη μακριά όταν βρίσκεστε γύρω μου! Γιατί τώρα ακούω κάθε σκέψη ολοκάθαρα!!!
Τι εννοώ??? Ας κοιτάξουμε λίγο πίσω....Ξαφνικά το κεφάλι μου πάει να σπάσει...Ένας θόρυβος σαν βουητό απο άγριες μέλισσες είχε εγκατασταθεί στο κεφάλι μου και δεν έλεγε να σταματήσει! Προσπάθησα να τον προσδιορίσω ...να ακούσω προσεκτικότερα... ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΚΟΥΣΑ!!!
¨Κοίτα στον δρόμο γλυκέ μου...δεν έχει ανάψει ακόμα το πράσινο¨
¨Αφού δεν με θέλει γιατί με πεδεύει έτσι???¨
¨Αν ξαναπεί την ιστορία με το φυστικοβούτυρο,εγώ μα το θεό θα βαρέσω ένεση στο μάτι!!!¨
¨Να προσέχεις με την καινούρια δύναμή σου γλύκα...μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη αν το θέλει....Ναί καλά κατάλαβες...Είμαι η Υβόνη...κοίτα στο δρόμο γλυκέ μου....¨
Κοιτάζω στο δρόμο και βλέπω τη ξανθιά κοπέλα που είδα στο πεζοδρόμιο....την κοπέλα που είδα στο όνειρό μου....τη μάγισσα απο την ιστορία....
Και τώρα μπορώ να ακούω τις σκέψεις των άλλων??? Αυτό θα είναι επικό!!! Δεν βλέπω την ώρα να πάω στο σχολείο αύριο!!!!
ESTÁS LEYENDO
Ξέρω τι σκέφτεσαι! By Vivianna Dark
Novela JuvenilΤι συμβαίνει όταν ένα αγόρι 17 χρονών ξαφνικά αρχίζει να ακούει τις σκέψεις όλων όσων βρίσκονται γύρω του? Πώς θα τον δυσκολέψει στη καθημερινή ζωή του στο λύκειο? Όλα αυτά και πολλά παραπάνω στο βιβλίο που βρίσκεται μπροστά σου....