Κεφάλαιο 9 Αναζητώντας το κορίτσι

32 5 6
                                    

Οι ώρες και οι μέρες περνούσαν χωρίς να έχω ούτε ένα σημάδι για το ποιό είναι το κορίτσι,παρόλα αυτά ήθελα οσο τίποτα να είναι η Κάμερον...μπορεί να μην με ήθελε τότε, αλλά απο τότε ως τώρα έχω αλλάξει σε πολλά!Σύμφωνα με την αδερφή μου έχω αρχίσει να γίνομαι ξανά άνθρωπος!(δεν θέλω καν να ξέρω πως ακούστηκε αυτό...)Και νομίζω πως σιγά-σιγά βγάζω μια άκρη.

Η Ρόουζ με χτύπησε απαλά στον ώμο...
-Τι κάνεις??? ¨βρε λες να κοιμόταν όρθιος και να τον ξύπνησα???¨
-Μια χαρά,πρέπει να σε τρόμαξα έτσι που καθόμουν ακίνητος,σαν να κοιμάμαι...
¨Άντε πάλι....κάτι δεν πάει καλά με αυτόν τον τύπο....¨-Όχι απλά έμοιαζες σκεπτικός!
-Βλακείες τίποτα δεν πάει λάθος μαζί μου!    Απαντάω θυγμένος .
-Πάλι σκεφτόμουν δυνατά???Είμαι εθισμένη με αυτό το πράγμα....Δεν το ελεγχώ!
-Καλά....για να το λες εσύ έτσι θα είναι μάλλον....   είπα τελείος αμήχανα,δεν φταίει εκείνη,άλλος είναι που του ξεφεύγουν πράγματα!
¨Γέλασε....γιατί γέλασε???Δεν είμαι αστείος και σίγουρα δεν είπα κάτι αστείο....και στην τελεική γιατί γελάει χωρίς να σκέφτεται???¨

Και έτσι ξαφνικά ανακάλυψα κάτι τρομερό...δεν είχα πια την μαγική μου δύναμη!!!
Με πλήρη γνώση οτι έγραφα διαγώνισμα χημεία την επόμενη ώρα χωρίς να έχω διαβάσει τίποτα απολύτος....ο πανικός έγινε κολλητός μου φίλος!
¨Τι θα κάνω τώρα???¨ ήταν μια απο τις σκέψεις που έπαιζαν στο κεφάλι μου σε replay!
Έτρεξα στα γρήγορα στις τουαλέτες και ευχύθηκα δυνατά να ακούω τις σκέψεις των άλλων για ακόμα μια φορά!
¨Μετά απο την τρίτη φορά που ζητάς την ευχή δεν μπορεί κανένας να στην πάρει πίσω,είσαι καταδικασμένος να την έχεις για πάντα...αυτό είναι ευχή και κατάρα....¨
Σκέφτηκε ένα ξανθό κορίτσι την ώρα που έβγαινε απο την τουαλέτα!
¨Καλέ αυτές είναι οι ανδρικές τουαέτες τι δουλεία έχει αυτή εδώ, και γιατί σκέφτεται τέτοιες ασυναρτησίες???¨ σκέφτηκα αμέσως και είδα με τρόμο τα μαλλιά της να αλλάζουν χρώμα απο ξανθά σε κόκκινα!Ήξερα απο εκείνη κιόλας τη στιγμή τι θα ακολουθούσε! Γύρισε το βλέμμα της σε εμένα και μου είπε με φωνή γεμάτη οργή!
-Ξέρεις πολύ καλά ποιά είμαι,αλλά όσο και να προσπαθείς δεν μπορείς να αναγνωρίσεις τον ίδιο σου τον ευατό!Νομίζεις οτι αλλάζεις,λες στον εαυτό σου οτι θέλεις να αλλάξεις αλλα δεν το κάνεις πραγματικά....Είσαι ακόμα το ίδιο ρηχός και εγωιστής!
Έκανε μεταβολή και και βγήκε απο τις τουαλέτες...έτρεξα πίσω της να την προλάβω αλλά χάθηκε πρίν καν κλείσει η πόρτα πίσω της!

Τα είχα χάσει τελείως....πρώτη φορά που μου μιλούσε η Υβόνη και σαν να μου μιλούσε κάποιος αληθηνά για πρώτη φορά στη ζωή μου!Χωρίς περιστροφές και χωρίς κανένα κόμπλεξ!
Βγήκα απο το μπάνιο μπερδεμένος με το μυαλό μου μουδιασμένο...
Όλοι με κοιτούσαν πρίεργα,κάποιοι νόμιζαν πως καυγάδιζα με την Υβόνη για το πιο χυδαίο πράγμα που μπορεί να σκεφτεί κανείς όταν μια κοπέλα βγαίνει απο τις αντρικές τουαλέτες και το χειρότερο ακούω στην πιο ακατάληλη στιγμή τη φώνη της κοπέλας να μιλάει στο κυλικείο και να ζητάει ένα κρύο τσάι!
Ήμουν πολύ σίγουρος οτι τώρα θα τη βρω,μέχρη που κοίταξα γύρω μου!Όλη η καφετέρια έπινε κρύο τσάι!!!!Αν έχεις τον θεό σου!Αναζήτησα το κορίτσι λίγο ακόμα μόνο και μόνο με την ελπίδα ,αλλα εκείνη δεν ήταν πουθενά!Τι καψώνια είναι αυτά???
Παρατήρησα οτι η Κάμερον έπινε κρύο τσάι...λες να είναι αυτή???Σκεφτόμουν και ξανασκεφτόμουν μέχρι που πήρα θάρρος και την πλησίασα...

Ξέρω τι σκέφτεσαι! By Vivianna Dark Donde viven las historias. Descúbrelo ahora