Κεφάλαιο 16 Όταν κάνεις μια ζημιά πρέπει να την πληρώσεις!

20 5 5
                                    

Ξύπνησα την Δευτέρα το πρωί...είχα χάσει όλο μου το Σαββατοκύριακο κάνοντας την ωραία κοιμωμένη!

-Αποκλείεται!!!Εγώ λίγο ξύλο έπαιξα δεν μπορεί να έπαθα διάσηση!Απο που κι ως που???

Ο γιατρός βέβαια είχε άλλη άποψη...

-Λυπάμε Κρίστοφερ,θα μείνεις στο κρεβάτι όλη την εβδομάδα...Απο ότι κατάλαβα είχες κάποια έντονα σοκ αυτές τις μέρες...

ΥΠΕΡΟΧΑ!!!Ακόμα και ο γιατρός είχε μάθει τα χάλια μας....ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΟΥ!!!
Άνοιξε την πόρτα και βγήκε απο το δωμάτιο αφήνοντάς με μόνο μου....προσπάθησα να σηκωθώ αλλα όλο το δωμάτιο γύριζε σε κάθε μου κίνηση!

Σκέφτηκα να πάρω τη κατάσταση σαν διακοπές...αφού δεν μπορώ να το αποφύγω ας το απολαύσω...και όλα πήγαιναν καλά, μέχρη που εμφανίστηκε ο ταχυδρόμος...με ένα γράμμα απο το σχολείο...απο τη στιγμή που το είδα ήξερα οτι δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα....

//Αγαπητή κυρία Μπι...
Ο γιός σας Κρίστοφερ Μπι της  Α΄ Τάξης του λυκείου ,έκανε κάτι πραγματικά προσβλητικό για το σχολείο μας....Το βράδυ της Παρασκευής 22 του μήνα που διανύουμε χτύπησε επανελημένα έναν απο τους καλύτερους μαθητές του σχολείου μας Χανς Λούι έξω απο το τοπικό μπάρ της περιοχής...
Μετά απο τον ξυλοδαρμό ο νεαρός οδηγήθηκε με σοβαρές κακόσεις στο κεφάλι και στα άκρα στο κέντρο υγείας οπου και του έδωσαν τις πρώτες βοήθειες...
Όπως καταλαβαίνεται αυτό δεν πρόκειται να με αφίσει άπραγη.Ο Κρίστοφερ χρεωθεί με αποβολή απο το σχολεικό περιβάλον για τρεις εβδομάδες...και αν οι απουσίες του ξεπεράσουν το όριο που απαιτεί το υπουργείο θα χάσει την χρονιά.
Με εκτίμηση Αναστασία Μαυρούλη //

Οι φωνές της μητέρας μου ακούγονταν σταδιακά όλο και πιο κοντά στην πόρτα του δωματίου μου!!!Μπήκε μέσα σαν σύφουνας και εκεί ήξερα οτι τα πράγματα είναι χειρότερα απο οσο νώμιζα!!!

-Μπορείς να μου πεις τι σκατά λέει αυτό το χαρτί????
-Που θέλεις να ξέρω,έσυ το κρατάς...και επίσης σταμάτα να φωνάζεις γιατί πονάει το κεφάλι μου!
-Άσε το κεφάλι σου....Τώρα θα δείς τι σημαίνει πόνος!!!Στα δικά μας χρόνια θα σε έβαζα τιμωρία στο δωμάτιό σου...αλλά στη προκειμένη αυτό δεν είναι τιμωρία,ειδικά όταν το δωμάτιο έχει όλα τα παιχνίδια που θα ήθελε κάθε παιδί...γιαυτό λοιπόν θα κάνω κάτι πιο δραστικό...

Το είπε και το έκανε!!!Άρχησε να ξηλώνει απο τις μπρίζες την ψυχή μου....
Ξεκίνησε απο το playstation ,μετά πήγε στην τηλεόραση και μαζί της πάει και το netflix μέχρι και το dvd...συνέχισε με το pc και το laptop...αλλά το χειρότερο που μπορούσε να κάνει είναι οτι μου πήρε τον φορτιστή του κινητού....Όχι το ίδιο το κινητό....μόνο το φορτιστή....για να βλέπω την μπαταρία να πέφτει χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα...και φυσικά άλλαξε και κωδικό στο  wi-fi!!! Η γυναίκα είναι σκληρή σαν αδαμάντιο....ξέρει πως να σου προκαλέσει τον απόλυτο πόνο!!!

Δηλαδή αν τον είχα σκοτώσει τι θα μου έκανε???Για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου σκέφτομαι οτι θα ήθελα να το είχα κάνει για να δω τι άλλο θα σκεφτόταν για να με βασανίσει....
Τουλάχιστον αυτό το καθίκι θα σταματούσε μια για πάντα τις βρωμοδουλειές του...

Τρείς εβδομάδες στο δωμάτιό μου χωρίς επικοινωνία με τον έξω κόσμο....ξέρω οτι είμαι αδικαιολόγητος ...αλλά μα τον θεό θα το ξαναέκανα ...Τώρα ένα παραπάνω γιατί εξαιτίας του είμαι εδώ που είμαι αυτή τη στιγμή!!!

Ξέρω τι σκέφτεσαι! By Vivianna Dark Donde viven las historias. Descúbrelo ahora