Κεφάλαιο 8 Τι θα πει ο καινούργιος Κρίστοφερ???

35 4 5
                                    

Ξύπνησα απο έναν ύπνο γεμάτο περίεργα όνειρα...και το πιο περίεργο???Χάθηκαν όλα με το πρώτο φώς της αυγής!
Ετοίμασα την τσάντα μου και έφαγα πρωίνο στην κουζίνα.Λίγο αργότερα ήρθε η Ύβη,δεν φαινόταν και πολύ καλά...
-Είσαι εντάξη Ύβη???Φαίνεσαι λίγο χλομή...
-Δεν το λες και καλά αυτό που είμαι....η κοιλιά μου με πεθαίνει και το κεφάλι μου γυρίζει.Θα κάνω εμετό!
-Να προτείνω ένα κοκτέιλ λοιπόν...
-Τι κοκτέιλ παιδάκι μου χαζό είσαι???Ποιός στα λέει αυτά???
-Η μαμά....Βάλε στη τσαγιέρα....ή μάλλον άσε θα το κάνω εγώ,δεν σε βλέπω σε φάση να μπορείς να κάνεις βήμα!Κάτσε εδώ και μην κουνήθεις αν δεν έρθω!

Λίγα λεπτά αργότερα όλο το σπίτι μύριζε απο τα περίφημα βοτάνια της μαμάς...Η οποία δεν άργησε να κατέβει έχοντας ήδη το πόρισμα για την υγεία της κόρης της!
-Ναυτία,πονόκοιλος και εμετός...άσχημο και ύπουλο κρυολόγημα...ποιός μελετούσε ως αργά για τα βότανά μου???
-Ο Κρίστοφερ....εγώ ούτε που ξέρω τι κάνει!
-Ας μάθουμε λοιπόν τι θυμάται...τι φτιάχνεις ακριβώς???
-Τσάι απο δεδρολίβανο,φασκόμηλο,λεβάντα,μέντα και τσάι του βουνού!
-Με εκπλήσει πραγματικά που τα θυμάσαι όλα αυτά....αν μου πεις και τι κάνει το καθένα θα πρέπει να κάνω έλεγχο στην τσάντα σου να δω με τι έχεις μπλέξει!       
Λέει κοροϊδευτηκά  και λίγο παιχνιδιάρικα η μητέρα μου και της γελάω πονηρά καθώς αρχίζω να απαριθμώ τα διάφορα βότανα και τις ειδιότητές τους .

-Δηλαδή αν σου πω οτι  το δενδρολίβανο είναι κατά της αϋπνίας και της ζαλάδας,το φασκόμηλο τονοτικό για το στομάχι και μαλακτικό για τον λαιμό, η λεβάντα προτήνετε για τη γρύπη αλλά και ως ηρεμιστικό,η μέντα για τις στομαχικές παθήσεις γιατί ελατώνει το αίσθημα της ναυτίας του πυρετού και του πονοκεφάλου και τέλος το τσάι του βουνού γιατί είναι καλό για τα κρυολογίματα επίσης είναι τονοτικό θα πρέπει σίγουρα να δώσω εξηγήσεις????

Η μαμά μου και η Ύβη με κοιτάνε με τα στόματα ανοιχτά σαν σούπερμάρκετ σε ώρα αιχμής!
-Παιδί μου με εκπλήσεις ! Ευχάριστα...με εκπλήσεις ευχάριστα!!!
¨Ξέρω οτι ακούς...και τώρα λέγε...πώς σκατά τα θυμάσαι όλα αυτά???¨ ρωτάει η Ύβη και την ακούω πιο δυνατά και καθαρά απο ποτέ!
-Σιγά το πράγμα...τα διάβασα λίγο χθες το βράδυ,δεν με έπαιρνε ο ύπνος και έκανα ένα τσάι λεβάντα με χαμομήλι...Άσε που είχα ένα προαίσθημα οτι η Ύβη δεν θα νιώθει πολύ καλά σήμερα...
¨Και που το ήξερες???¨
-Άνοιξα το μικρό παραθυράκι στο μυαλό μου....αυτό που επιμένεις οτι έχουμε κοινή θέα...
της είπα και της έκλεισα το μάτι με νόημα!
-Έτοιμο το τσάι!!! Εγώ λέω να βάλω σε όλους προληπτηκά....αν είναι γρίπη καλό θα ήταν να μην κολλήσουμε όλοι....

Ξέρω τι σκέφτεσαι! By Vivianna Dark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin