-Τί συμβαίνει εδώ???
ρωτάει η μαμά μου και η απορία της μπορώ να πω είναι εύλογη...η Υβόνη βγαίνει απο την κρυψώνα της και η Ύβη βγαίνει απο τη κουζίνα λέγοντας...
-Τίποτα δεν συμβαίνει...όλα καλά...
-Είσαι και εσύ εδώ?Ποιά είναι αυτή?Κρίστοφερ απετώ να μάθω τι γίνεται!
-Μαμά ηρέμησε λίγο θα στα πούμε όλα...Κορίτσια... ετοιμάστε το plan B!
-Κρίς,δεν έχουμε plan B!
-Ναι αλλά το plan B ακούγετε καλύτερα απο το αυτοσχεδιασμός!
-Θα μου εξηγήσει κάποιος τι συμβαίνει προτού αρχήσω να φωνάζω???
-Θα σας τα εξηγήσω εγώ!
Λέει η Υβόνη και η μαμά μου την καρφώνει με το βλέμμα που βγάζει φωτιές...
-Τέλεια!!!Μπορείς να ξεκινήσεις απο το σημείο που μου λες ποιά είσαι και τί δουλειά έχεις να κρύβεσαι πίσω απο τον καναπέ μου!
-Είμαι η Υβόνη Μάθιους...
-Ναι,και εγώ είμαι ο Πάπας της Ρώμης!!!
-Όχι αλήθεια...ακούστε με...
-Άντε να δούμε ....Η μητέρα μου καθόταν και άκουγε όλα όσα έλεγε η Υβόνη με μεγάλη προσοχή...Όταν εκείνη τελείωσε με την ιστορία της σηκώθηκε και γονάτησε μπροστά στη μαμά μου και την παρακάλεσε να την κρατήσει στο σπίτι.
Η μητέρα μου τα είχε χάσει!
-Δηλαδή εσύ τώρα προσπαθείς να με πείσεις οτι είσαι ένα παραμύθι και θέλεις να μείνες μαζί μας γιατί το έσκασες απο τον παραμυθόκοσμο και δεν μπορείς ούτε θέλεις να ξαναγυρίσεις!
-Ακριβώς!
Και φυσικά η μαμά μου ξεσπάει σε ένα ξέφρενο μονόλογο....
-Ποιά είσαι κοπέλα μου???Απο πού το έσκασες???Καλά τη μάνα σου δεν τη σκέφτεσαι???Θα έχει τρελαθεί η γυναίκα απο την αγωνία!!!Πόσες ώρες λείπεις???Από πότε σε ψάχνει???
-Εσύ είσαι η μαμά μου...έτσι μου είπε ο μπαμπάς!
-Θα με τρελάνει αυτή η κοπέλα...
-Μαμά...λέει την αλήθεια...
-Και εσύ Βρούτε???
-ΜΑΜΑ!Τελεικά με τα πολλά την πείσαμε οτι λέμε την αλήθεια...το πώς το καταφέραμε...ούτε εγώ το έχω καταλάβει...μετά απο τέσσερα φλιτζάνια τσάι καταφέραμε να τη βάλουμε για ύπνο και ξεκίνησε ο καθένας μας να πάει στο δωμάτιό του.
-Όταν ξημερώσει θα φάμε όλοι μαζί παρέα όπως τις διαφημήσεις με τα δημητριακά?
ρωτάει η Υβόνη και εγώ της απαντάω βαριεστιμένα...
-Ναι...περίπου κάπως έτσι...
-Θα μιλήσεις αύριο με τη Ρόουζ?
-Γιατί να το κάνω αυτό???
-Γιατί σε αγαπάει πολύ και εσύ το ίδιο...είναι κρίμα να παιδεύεστε έτσι...
-Εγώ την Κάμερον θέλω...Και με θέλει και εκείνη...
-Οτι σε θέλει το ξέρω...αλλά το οτι τη θέλεις είναι ψέματα...
-Βλακείες...
-Αφού το ξέρεις και το ξέρω οτι η Ρόουζ σου αρέσει περισσότερο.Γιατί λες ψέματα στον ευατό σου...χάνετε πολύτιμο χρόνο έτσι...!
-Δεν χάνω τίποτα...δεν θέλω ούτε να την ξέρω μετά απο εκείνη τη νύχτα!
-Μπορείς να συγχωρέσεις την Κάμερον που φιλιώταν με την Μάριον στις τουαλέτες ενώ ήταν σε ραντεβού μαζί σου και δεν μπορείς να συγχωρέσεις την Ρόουζ που το μόνο που ήθελε ήταν να μιλήσετε σε ένα απόμερο σημείο και έπεσε καταλάθος στο θέαμα που είδατε και οι δύο?
-Καληνύχτα Υβόνη!
VOUS LISEZ
Ξέρω τι σκέφτεσαι! By Vivianna Dark
Roman pour AdolescentsΤι συμβαίνει όταν ένα αγόρι 17 χρονών ξαφνικά αρχίζει να ακούει τις σκέψεις όλων όσων βρίσκονται γύρω του? Πώς θα τον δυσκολέψει στη καθημερινή ζωή του στο λύκειο? Όλα αυτά και πολλά παραπάνω στο βιβλίο που βρίσκεται μπροστά σου....