Aslında devam eden bir kurgum var ve yazmaya pek fırsatım yok ama bu hikaye çoğunluk text olarak devam edeceği için sizinle paylaşmak istedim.
Umarım Arslan ve Turna'yı seversinizBir yıldız bırakıp başlayabilirsiniz. İyi Okumalar 🌙
✨
✨✨
0541***: Hamileyim!
Arslan: Kimsiniz?
0541***: Hamile bir kadın.
Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de.
Arslan: Benden ne istiyorsunuz?
Arslan: Ebesi olmamı falan mı?0541***: Hayır.
0541***: Babası olmanızı istiyorum.Arslan: Ha ha ha
Arslan: Sizi gidi sizi. Ne kadar komik bir insansınız siz öyle.
Arslan: Süt babası oluyum isterseniz?
Arslan: Nüfus direkt babası olarak yazmaz belki.0541***: İçimdeki sizin bebeğiniz olduğuna göre nüfus sorun çıkarmaz.
Arslan: Derken?
0541***:Bu bebek sizin.
Arslan: Peki bundan benim neden haberim yok?
Arslan: Sizinle o derece bir yakınlığımız olduğunu hatırlamıyorum.0541***: Nasıl unutursun ya.
0541***: Bundan bir ay önce moon restoranın kapısının önündeki masalarda, Rob zombi'den dragula şarkısı eşliğinde bağrımı açmış serin havayı içime doldururken, hesabı ödemek için ayağa kalktığım sıra sizde yanımdan geçip içeri girecekken bana çarpmıştınız.Arslan: Eee?
0541***: Kollarını dirseklerine kadar katlandığınız gömleğinizden açıkta kalan çıplak kolunuz düşük yaka gömleğimden çıplak omzuma değmişti.
0541***: Sanırım o sıra hamile kaldım.Arslan: Ben de ciddi ciddi dinliyorum seni ya.
Arslan: Bu saçma şakalarınızı gidin başkasına yapın lütfen.
Arslan: Silin numaramı da.0541***: Ulan beyefendi! Ben orda ilk görüşte sana aşık olmuşum, sırf seni bulmak için de gidip o restorana iş başvurusu yapmışım, eleman ihtiyacı yok diye kabul edilmeyince de müşteri gibi gidip içeceğimi getiren garsonun ayağına çaktırmadan çelme takıp üzerime dökmesine sebep olduktan sonra işten kovdurup yerine geçmişim.
0541***: Sonra restoranın kamera kayıtlarından senin resmini çıkartıp karakola 'bu adam bana sözlü tacizde bulundu' diye şikayetçi olup adını soyadını öğrenmişim. Daha sonra sosyal medyada bulduğum arkadaşının birini senden hamile olduğuma ikna edip telefon numaranı almışken sen nasıl olur da beni reddedersin?
Arslan: Yuh! GERÇEKTEN YUH!
Arslan: Bunları yapmış olamazsınız.0541***: Yaptım valla.
0541***: Gör işte sana olan aşkımı.
0541***: Bir Mecnun gibi dağları delmesekte biz de çabaladık yani.Arslan: Çabanızın boşa çıkmasına üzüldüm.
Arslan: ama aynı duyguları paylaşmıyoruz.
Arlsan: Lütfen numaramı silin ve daha yazmayın.0541***: Silkseler silmem. Ben o numarayı bulmak için onca çaba vermişim
0541***: Cumhurbaşkanı karar çıkarsa, anayasanın dördüncü maddesi yapsa senin numaranı silmemi yine silmem.
0541***: Boşa çabalama. Bebişimin babası.Arslan: Pekâlâ o zaman ben engellerim.
Devamı→→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...