İyi Okumalar 🌙❤️
Arslan: O gelinliği cidden aldın mı?
Turna: Evet xjjcjdjd çok güzel ama cidden ya.
Arslan: Gelecekteki kocana şimdiden sabır diliyorum. Katil olmazsa iyidir.
Arslan: O fotoğraftaki sen miydin peki?Turna: Canım kocam çok şanslı xjcjdj
Turna: Evet bendim. Neden ki?Arslan: Saçların peruk mu? Bir garip durmuş.
Turna: o kadar belli mi ya.
Turna: Kimliğimi saklamaya çalışıyordum. Olur ya sokakata falan denk geliriz beni tanıma diye.Arslan: Baya iyi kamufle etmişsin tebrikler, zaten suratın gözükmüyor, peruk takmasan da seni tanımazdım.
Turna: Olsun işimi sağlama aldım ben.
Arslan: Turna senin yaptığın taktiği yaparak senin kim olduğunu bulabilirim?
Arslan: O kafeye gidip tek bir lafımla senin kim olduğunu öğrenebilirim.
Arslan: Bu kadar kendini gizlemeye gerek yok bence ;)Turna:
Turna: Doru.Öyle bir şey yapamazsın ama.
Arslan: Kim bilir?
Turna: Kim olduğumu öğrenirsen heyecanı kalmaz.
Turna: Seninle böyle rahat konuşamam.
Turna: Öğrenme o yüzden.Arslan: Peki peki.
Turna: Hadi bir nude at da gözümüz gönlümüz açılsın delianlı.
Arslan: Hanım hanım Ben senin bildiğin erkeklerden değilim. Kendine gel!
Turna: Hadi be, şurda iki garip sevindiricen sevaba giricen. Atsan nolur sanki?
Arslan: Hadi kardeşim başka kapıya. Burdan ekmek çıkmaz sana.
Turna: aman yedik sanki senin nude fotonu atmazsan atma.
Arslan: Ailemin yanına gidicem dedin ya hani bir hafta sonra.
Arslan: nerde ki ailen?Turna: Başka şehirdeler, ben buraya okul için geldim.
Arslan: Okulun bitmedi ama daha geri döneceksin değil mi?
Turna: Bitti okul daha dönemem yani.
Arslan: Anladım, umarım gittiğin yerde güzel bir hayat yaşarsın. Mutlu ol.
Turna: Teşekkür ederim.
Turna: Alaca dediğin kızdan haber varmı? Konuştun mu hiç tekrardan?Arslan: Aradım ama telefonu kapalıydı. Yarına kadar ulaşamazsam evine gideceğim.
Turna: Ev adresini biliyor musun ki?
Arslan: hayır ama bir şekilde bulup giderim.
Turna: İyi Bakalım, bulursun umarım evini.
Arslan: Umarım.
Devamı→→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...