Selamlar çeyrek altınlarım, bugün canım sürekli yeni bölüm atmak istediği için birkaç bölüm daha bırakacağım buralara, bu bölümde Turna ile ilgili ve Arslan'ın aşık olduğu kişiyle alakalı yorum ve tahminlerinizi bekliyorum.
Arslan Turna'yı tanıyor ama acaba nerden? Turna'yı nerden tanıdığını doğru tahmin edeni de takip edicem xhcjdjjd ne büyük ödül ama xhdjjdjdj
İyi okumalar, yorum yapmayı unutmayın ❤️❤️✨
Turna: Seni yalancı sahtekâr düzenbaz.
Turna: Hani Badeyle sevgili olmuştun?
Turna: Hani badeye duygularını açmıştın?
Turna: Yalancı!Arslan: Anlamadım?
Turna: Öğrendim tüm gerçekleri.
Turna: Sevgili falan değilmişsiniz Badeyle.
Turna: Hatta onu sevmiyormuşsun bile
Turna: Daha doğrusu seviyormuşsun ama çok önceden.
Turna: Şuanda sadece arkadaş olarak gördüğün konuştuğun bir kızmış.
Turna: Seni sevmeyi bırakmam için dedin dimi tüm o lafları.
Turna: Allah'tan her şeyi araştıran meraklı bir insanım da gittim o geveze arkadaşına mesaj attım.
Turna: Her şeyi anlattı bana xjjfjd.
Turna: Şey anlatması için biraz olmayan bebeğim üzerinden acındırma yapmış olabilirim ama konumuz o değil.Arslan: Off Turna!
Arslan: Bak seninle konuşmayı seviyorum, gerçekten kafa kızsın falan ama olmaz bizden.
Arslan: Tamam badeyi sevmeyi bıraktım yıllar önce.
Arslan: Ve bunun başka bir sebebi vardı, o konuştuğunu tahmin ettiğim arkadaşıma bile söylemediğim, kendime bile söylemeye çekildiğimm bir sebebi var.
Arslan: yani anlayacağın senin bu ilişkiye daha da ümit beslemeden benden vazgeçmen lazım.
Arslan: Karşılıksız sevgi kadar insanı yıpratan bir şey yok.
Arslan: Bunu kendine yapmanı istemiyorum.Turna: Ya Arslan şuan ciddi bir şekilde konuşucam
Turna: Niye seni sevmemden bu kadar korkuyorsun ki?
Turna: Niye seni sevmemi istemiyorsun? Anlamıyorum cidden.
Turna: Bırak seviyim, karşılık vermezsen de olan bana olacak. Üzülen kaybeden ben olacağım, sen sadece sevilen taraf olmakla kalacaksın.
Turna: Neden bunu bu kadar sıkıntı ettin anlamadım.Arslan: Kalbinin kırılmasını istemiyorum çünkü.
Arslan: Ben de karşılıksız seven tarafım ve bunun ne kadar yıpratıcı olduğunu biliyorum.
Arslan: Sende aynı duruma düş istemem.Turna: Karşılıksız seven taraf mısın?
Turna: Badeyi sevmeyi bıraktıysan nasıl karşılıksız seven tarafsın?Arslan: Böyle söyleyince şerefsiz, herkese aşık olan biri gibi görünüyor olabilirim ama işler biraz farklı.
Arslan: Bak ben Badeyi sevdiğimi sandığım zamanlarda ona açıldım.
Arslan: Aslında ona olan duygularım o zamanın verdiği gençlik hevesi olduğunu ikimiz de anladığımız da arkadaş kalmaya devam ettik.
Arslan: Sonra gerçekten sevdim birisini, bu sefer o gençlik çağındaki ergen kafam yoktu, daha oturmuştu her şey kafamda onun gerçek sevgi olduğunu da öylece anlamış oldum.
Arslan: Of bu konuları konuşmaktan nefret ediyorum gerçekten.Turna: Ama neden hâlâ Badeyi uzaktan seviyormuş gibi anlatıyordun ki?
Arslan: Bir nevi kamufle ediyordum işte.
Arslan: bu konular karışık biraz ve senin kafanı yormak istemem.
Arslan: Hadi kalan son günlerimizi de normal konuşarak geçirelim.
Arslan: Gideceksin zaten, illaki unutacaksın beni
Arslan: Daha fazla benden vazgeçmen için çabalamayacağım.Turna: Peki sevdiğin kız kimm?
Arslan: Hayır! Bu konuda daha fazla konuşmak yok. Ben bir şey anlatmadım sen de duymadın.
Arslan: Normal eskisi gibi konuşmaya devam edeceksen konuşalım yoksa engelleyeceğim.Turna: Uf iyi be.
Turna: Normal konuşmaya devam edelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...