İyi Okumalar 🌙
0542***:
0542***: Bak bu benim köpeğim 'Aslan'
0542***: Babasıyla isimleri aynı olamasın diye r harfini sildim.Arslan: Adın ne senin?
0542***: Benim mi?
0542***: Çok ayıp Arslan insan hayat arkadaşının adını bilmez mi?
0542***: Neyse affediyorum seni hadi iyisin.
0542***: Turna benim adım.
Turna: Turna ❤️ Arslan.
Turna: İsimlerimiz bile ne kadar yakışıyor gördün mü?Arslan: Bak Turna, seninle elimden geldiğince kalbini kırmadan konuşacağım.
Arslan: Şimdiye kadar konuşmalarından anladığım kadarıyla yaşın küçük. Ve bir anlık beğeniyi aşk sanıyorsun.
Arslan: İki gün sonra benden yüz bulamayınca sıkılıp yazmayı bırakacağını da biliyorum ama ilerde pişman olacağın şeyler yapmanı istemem.
Arslan: Dış görünüşümü beğenmiş olabilirsin veya o an duygusal bir boşlukta olup bana aşık olduğunu sanmış olabilirsin ama senin bu aşk sandığın şey gelip geçici bir heves lütfen daha fazla kendine bunu yapma.Turna: Sen yeterince konuştun şimdi sus ve beni dinle.
Turna: Yaşım küçük falan değil 23 yaşındayım.
Turna: Ayrıca dış görünüşüne aşık olmadım.
Turna: Yüzünü bile görmemiştim o ilk çarpışmamızda.
Turna: Sadece parfümle karışık yumuşatıcının kokusunu aldım. Çok güzel kokuyordun.
Turna: O gün dediğin gibi sadece hoşlantıydı ama gece yatağa kafamı koyduğumda bir yüzün olmadan kokunla hayaller kurdum ben
Turna: Belki dediğin gibi sadece hoşlantıdır. Ama senin için o kadar şeyi yapıp yüzünü ezberledikten sonra sana olan duygularım arttı. Geceleri seni düşünerek uyudum seni düşünerek uyandım senin haberin olmadan.
Turna: Belki burda dalgaya vurarak kendimi küçük gösteriyor olabilirim ama hislerimi küçük görme lütfen.
Turna: Ben öyle duygusal aşk sözleri yazıp, meczup aşık modunda dolanan bir insan değilim o yüzden duygularımı belli etme şeklim bu.Arslan: Ben 31 yaşındayım Turna. Sen daha yolun yarısında bile değilsin. Gencecik kızsın, sevgi sandığın bu hislerini benimle harcama.
Arslan: Bak bu hissettiklerin gelip geçici ve oluru olmayan şeyler sonunda üzülmeni istemem. Yol yakınken bırak.Turna: Bırak gelip geçici olup olmadığına ben karar veriyim.
Turna: Sonunda bizden olmazsa bile üzülmeyeceğim söz ama lütfen konuşmaya devam edelim.
Turna: şuan benimle konuşmayı kesersen asıl o zaman üzülürüm.
Turna: En azından ilerde senin dediğin gibi hevesim geçerse konuşmayı keserim ve üzülmem.Arslan: Peki Turna, peki.
Arslan: Ama benden sana karşı bir şeyler hissetmemi bekleme bu oluru olan bir şey değil.Turna: Tamamm.
Devamı→→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...