Selamlar Yavru kurtarım , hayat nasıl gidiyor, iyisinizdir umarım?
Soran olursa benim yorucu, henüz yattığım yerden zengin olmanın yolunu bulamadığım için çalışmak zorundayım, bulan varsa söylesin plss.
Neyse Bu yüzden sürekli sürekli bölüm atamıyorum ama elimden geldiğince bölüm biriktirmeye, atmaya çalışıyorum. Geciktiğim için çok kızıp sövmezseniz iyi olur:')) Anlayışınız için şimdiden teşekkürler❤️:)))
Turna ve Arslan kavuşurlar mı acaba bu kitabın sonunda? sonuçta Arslan başkasını sevdiğini iddia ediyor?
Veee son olarak eğer Kayıp Telefonu okuduysanız Altan ve Sırma'nın son halleri multide.
İyi okumalar ❤️🌙
Turna: Üçüncü kez birisini gerçekten sever misin?
Turna: Birincisi Bade ona gençlik hevesi dedin, ikincisi kim bilmiyorum ama ona da karşılıksız aşk dedin, beni de sever misin?Arslan: Turna yapma. Sana bunu en başında söyledim bu oluru olan bir şey değil.
Arslan: Bak ben bir başkasını daha sevebileceğimi düşünmüyorum.
Arslan: Şuan sevdiğim kişiyle olurumuz yok belki ama ben ondan başkasıyla da olmak istemiyorum.Turna : Peki tamam.
Turna: Daha fazla bir şey söylemiyorum bu konuda.
Turna: Aslanı iki gün sonra sana bıraksam müsait olur musun?
Turna: Yada sen müsait olmazsan Esat'a veriyim o sana getirsin.Arslan: Hayır! kesinlikle müsait olurum.
Arslan: Seni görme imkanını kaçırmak istemiyorum.
Arslan: Sana karşı içimde nedense bir tanışıklık hissi var.
Arslan: Seni görüp bu teorimi doğrulamaliyim.
Arslan: Bu arada Esatla mesajlaşmak haricinde hiç görüştün mü?
Arslan: Tanıyor mu yani seni?Turna: Hayır sadece mesaj olarak konuşuyoruz.
Arslan: Konuşuyorsunuz?
Arslan; Hâlâ konuşuyorsunuz yani.Turna: Evet, ne var bunda?
Turna: Senin aşkını kazanamasam da sayende bir arkadaş kazandım.
Turna: Müthiş kafa çocuk xjfjdjArslan: ne konuşuyorsunuz?
Turna: Sana ne?
Turna: Merak etme senin hakkında konuşmuyoruz sürekli.Arslan: Benim hakkımda bilgi almak için konuşmaya başladınız ama şuan benim hakkımda konuşmuyor musunuz?
Arslan: Bu daha garipTurna: Garip falan değil sürekli senin hakkında konuşacak halimiz yok ya.
Turna: Konuştuk bittin sen.Arslan: İyi peki.
Turna:
Turna: Ona çok iyi bak olur mu?
Turna: O benim bu hayattaki tek arkadaşımdı.
Turna: Ayrılmayı ne kadar istemesem de benimle gelemez, bu yüzden sana güveniyorum bu konuda :'(Arslan: Merak etme gözüm gibi bakarım ben ona.
Turna: Teşekkür ederim.
Arslan: Bu arada nereye gidiyorsun, yani anne baban neredeler?
Turna: Uzakta??
Arslan: Çok sağol ya çok aydınlatıcı oldu bu bilgi.
Turna: Napicaksin nerde olduklarını?
Turna: Yani şuan buraya bir yer yazsam sallayıp sallamadığımı nerden bileceksin?Arslan: Bugün biraz bana ters misin sanki sen?
Arslan: Dün akşamki aramalarıma da cevap vermedin zaten.Turna: Çok pardon sen Alaca'dan ayrılıp ben aklına geldiğimde saat geç olmuştu.
Turna: Uyuyorum ben o saatlerde.Arslan: Şimdiye kadar saat 10da uyuduğuna hiç denk gelmedim.
Arslan: Alacayı kıskanmış olabilir misin?Turna: He Aynen. Çok kıskandım. -_-
Turna: Bozma sinirlerimi benim.
Turna: Kimseyi kıskandığım falan yok.Arslan: Tamam velet, sakin ol. Bir şey demedim.
Turna: Sus deme zaten!
Devamı→→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...