İyi Okumalar 🌙❤️
Turna: Bir anda engellediğim için özür dilerim.
Turna: Şu son konuşmamızı da yapıp en azından veda etmek istiyorum sana.
Turna: Kısa süreli arkadaşlığın ve diğer her şey için teşekkür ederim.Arslan: Sonunda be kızım.
Arslan: Sana ulaşmak için yazmadığım, sormadığım kimse kalmadı resmen.Turna: Telefonumu teslim edicem son on dakikam var.
Turna: O yüzden çok fazla konuşamayacağızArslan: Kime teslim edeceksin, nerdesin sen Turna? Bana yerini söyle böyle telefonda değil yüz yüze konuşmak istiyorum.
Turna: Maalesef, bu imkansız.
Turna: Sekiz yıl uzun bir zaman Arslan ama zaman benim ilacım olamadı.
Turna: Ben yine beni ilk gördüğün yerdeyim. Ve bu sefer öyle kolay kolay da çıkamam.Arslan: Hay sikeyim böyle işi.
Arslan: Turna özür dilerim ben seni hatırlayamadığım için.
Arslan: Ama üzerinden o kadar zaman geçti ki ve sen de bir anda bırakmıştın terapileri.Turna: Önemli değil. Tanımanı bekleyerek yazmadım zaten, sadece bir anlık gelen cesaretle yazma kararı almıştım.
Arslan: Yanına gelebilir miyim?
Turna: Yasak.
Arslan: Ama ben psikoloğum, oraya girişim serbest.
Turna: Beni tekrar bu halde görmeni istemem, gelme o yüzden.
Arslan: Turna, Seni tanıyamadığım için özür dilerim.
Arslan: Yemin ederim seni hiç unutmadım.
Arslan: Sen benim tedavi edemesem de ilk hastamsın. Bana geldiğinde 15 yaşında küçücük bir kızdın.
Arslan: Sadece nasıl oldu bilmiyorum ama adını hatırlayamadım.Turna: Önemli değil Arslan.
Turna: Asıl benim yaptığım hataydı. Kısa süreli hayatına girip bir anda geri çıkmam. Oysaki sekiz yıl dayanmışım yine dayanabilirdim.
Turna: Sana kim olduğumu söyleme gibi bir düşüncem yoktu ama olan oldu.
Turna: Şimdi gidiyorum. Telefon sürem doldu kendine iyi bak.Arslan: Gitme!
Arslan: Daha konuşacak çok şeyimiz var.(17:27)
Arslan: Offf.
Arslan: Peki bende yanına gelirim o zaman.(17.32)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
Genç Kız Edebiyatı0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...