İyi okumalar ❤️ 🌙
Arslan: Bi hastam var.
Arslan: 3 yıldır bir adamı seviyor.
Arslan: Adamın bundan haberi yok ama.
Arslan: Söylemek istemiyor da.
Arslan: Her yanıma gelmesinde o adama olan sevgisi daha da artmış oluyor.
Arslan: Öyle güzel anlatıyor ki o adamı bana, bazen kendimi o adamın yerine koyuyorum.
Arslan: Birisi bir gün beni de öyle sever mi diye düşünüyorum.Turna: Sevdiğin kadın seni sevmiyor mu?
Arslan:Bilmem henüz söylemedim sevdiğimi.
Arslan: Alaca'nın sevgisini gördükten sonra bende onun gibi düşünmeye başladım.
Arslan: Bu aşkı değerli kılan uzaktan olmasıdır belki de.Turna: Alaca dediğin kızın söylememe sebebi ne peki?
Arslan: Bir sürü sebebi var.
Arslan: Adamın haberi olursa kendinden uzaklaşacağını düşünüyor.
Arslan: Şuan da iyi kötü bir şekilde konuşuyorlarmış ama diğer türlü adam öğrenirse konuşmayı kesermiş.Turna: Senin söylememe sebebin ne peki?
Arslan: az çok onu sevdiğimi anlıyordur bence.
Arslan: Açık açık Söylememe sebebim bir ilişkiye başlarsak gözümde bunca büyüttüğüm aşk ya beklediğim gibi çıkmazsa?
Arslan: Bade hayatı yaşamayı seven bir kadın. Bana hiçbir zaman bir gelecek vaad etmez.
Arslan: Bugün kafasına buralardan çekip gitmek esse ne beni düşünür ne de bir başkasını, anında çeker gider.Turna: Vicdansızmış senin sevdiğin desene.
Arslan: Vicdansız olan benim kalbim. Alaca'nın kalbi. Senin kalbin.
Arslan: Kimi seveceğini seçen bu kalplerimiz değil mi? Asıl Vicdansızlığı bize yapan kalplerimiz.Turna: Haklısın.
Turna: Bir anda bana yazma sebebin ne?
Turna: Hatta hastanın özel sayılan, sana anlattığı şeyleri bana anlatarak yazma sebebini merak ettim.Arslan: Hastamın özel bilgilerini kimseyle paylaşmam.
Arslan: Bana neler anlattığını anlatmadım sana, sadece sevdiği bir adam var dedim.
Arslan: Ayrıca hastamın kim olduğunu bile bilmiyorsun.
Arslan: Sana yazma sebebim de bugün Alaca burdaydı. Artık o adamı sevmek istemediğini kalbinden söküp atmak istediğini söyledi.Turna: Ee bu iyi bir şey değil mi?
Arslan: Değil.
Arslan: Alaca bana ilk geldiği zamanlarda o adamı kalbinden atmak için tek yolun kalbinin atmayı bırakması olduğunu söylerdi.
Arslan: Korkuyorum. Kendine bir şey yapmasından.
Arslan: bugün her zamankinden daha uzun görüşme yaptım özellikle ağzından laf almak için ama hiçbir şey belli etmedi.
Arslan: Alaca bütün acılarını kanatlarının ardına saklamış.
Arslan: Önceden benimle paylaşırdı her şeyini. Bugün onu da yapmadı.
Arslan: Sadece veda etti.Turna: Belki de cidden o adamı unutacaktır.
Turna: Yani vedası hayata değil sevgisinedir.
Turna: Hemen kötüyü düşünme bence.Arslan: Umarım öyledir.
Arslan: Alaca'dan duyacağım kötü bir haber beni yıkar.
Arslan: İki yıldan fazladır danışanıyım ve benim için bir hastadan daha fazlası.Turna: Senin için değerli yani?
Arslan: Her hastam benim için değerli. Ama Alaca benimle aynı duyguları paylaşan beni çok iyi anlayan birisi.
Arslan: Bazen ben değil o benim psikoloğummuş gibi hissediyorum.
Arslan: O yüzden yeri ayrı.Turna: Anladım umarım iyi olur ve unutur o adamı.
Arslan: Umarım.
Arslan: Tam olarak sana yazma sebebime gelecek olursak.
Arslan: Benim mesleğim insanların ruhsal yaralarını biraz olsun kapatmak, yeni yaralar açmak değil.
Arslan: Senin sevgine karışıklık veremediğim için üzgünüm ve o sözlerim için de özür dilerim.Turna: Boşver unuttum bile.
Turna: Senden son bir şey isteyebilir miyim?
Turna: Ondan sonra söz seni rahat bırakacağım.
Turna: Benim için dediğin gibi gelip geçici, dış görünüşüne kandığım bir hevesmişsin zaten, daha fazla rahatsız etmek istemem.Arslan: Yapabileceğim bir şeyse tabiki isteyebilirsin.
Arslan: Yaşın küçük daha Turna, eminim karşına gerçekten seveceğin ve mutlu olacağın birisi çıkacaktır.Turna: Benimle bir hafta daha konuşur musun?
Turna: Bir hafta sonra gideceğim
Turna: O zamana kadar burda canım sıkılır
Turna: Bana eşlik eder misin?Arslan: Nereye gidiyorsun?
Arslan: Konuşurum tabiki, ama bana şu beni ayartmaya çalıştığın resimleri ve sözleri söylemezsen.
Arslan: Bende bir erkeğim sonuçta hani :DTurna: Tamam tamam söylememeye çalışırımxjidek
Turna: Anne ve babamın yanına gideceğim.Arslan: Tamam anlaştık.
Arslan: Bir haftalık arkadaşlık başlasın o zaman.Turna: Başlasın bakalımmm.
Devamı→→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...