İyi okumalar ❤️🌙
Arslan: Paramparça aşklar ve it oğlu itler mi?
Arslan: Bu nasıl bir wp durumu. Bana bir gönderme mi yaptın sanki orda?Turna: En azından sana gönderme yaptığımı anlayacak kadar zekan var.
Turna: Tebrikler.Arslan: Soyadın ne senin?
Turna: şuan konumuzla ne alakası var bunun?
Arslan: O konu çok saçmaydı bende değiştirdim.
Arslan: Yeni konumuz bu, soyadın ne söyle bakalım?Turna: Yok benim soyadım.
Turna: Soyadı kanunu çıktığında benim dedem uykudaymiş soyadı alamamış kendine.Arslan: Komik değildi.
Turna: Napacan soyadımı, kendininkiyle değişeceksen söylüyüm, yoksa bir işine yaramaz yani.
Arslan: tam olarak kiminle konuştuğumu bilmek istiyorum o yüzden sordum.
Turna: Boşver be, birkaç gün sonra hayatında bile olmayacağım öğrenip napicaksin.
Arslan: İyi öyle olsun.
Arslan: Alaca'nın soyadı çakır biliyor musun?
Arslan: Şu hayatta gördüğüm en uyumlu isim soyisim Alaca'da resmen.
(Alaca Çakır bir kuş türü)Turna: Benim soyadım da Telli desem?
Arslan: Normalde inanmazdım ama Alaca çakırdan sonra sana da inanırım yani.
Arslan: Gerçekten telli mi Peki?Turna: Hayır, sadece sen diğer kızın soyismi ve ismini söyleyince şaka yapmak istedim.
Arslan: Sen şaka yapma gözünü seveyim.
Turna: Aman sana da iyilik yapılmaz
Turna: Neyse sen beni aldattın şrfsz.
Turna: Ben sevgilisi olan bir oğlanla nasıl eskisi kadar eğlenerek ve mutlu bir şekilde konuşuyum.
Turna: Konuşamam, ben de bir kadınım ve bana bunun yapılmasını istemezdim.
Turna: O yüzden sanırım bir hafta dolmadan konuşmayı kesicez.Arslan: Ama sadece arkadaşça konuşuyoruz, bunda neden bir sorun olsun ki?
Turna: Arkadaşça konuşan sensin.
Turna: Ben seni arkadaş gibi görmüyorum ve farkındaysan öyle de konuşmuyorum.Arslan: Ee kesiyor muyuz yani konuşmayı?
Turna: Maalesef evet.
Turna: Sana da mutluluklar dilerim.
Turna: Ha bide içimde kalmasın.
Turna: ULAN ŞEREFSİZ DALLAMA NASIL BENİM GİBİ, GÜL GİBİ KIZIN AŞKINI REDDETTİN DE GİTTİN ELİN SENİ SEVDİĞİNDEN BİLE EMİN OLMADIĞIN KIZIYLA SEVGİLİ OLDUN. SALAK MISIN SENN?
Turna: Hadi şimdi gidebilirsin, kendine iyi bak :') burda bir yerlerde seni seven bir kız olduğunu unutma.Arslan: Peki, kısa da olsa arkadaşlığın güzeldi.
Arslan:Hep mutlu ol, eminim çok daha büyük aşklara yelken açarsın, çok daha mutlu günler geçirirsin. Kendine iyi bak.Devamı→→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...