İyi Okumalar 🌙❤️
Turna:
Turna: Ben yazmayınca niye hiç yazmıyorsun sen yaa?
Turna: Yazmıyım az gurur yapıyım diyorum yoook iyice gurursuz ettin beni, duramıyorum yine ilk ben yazıyorum.Arslan: Konuşmayı isteyen sendin çünkü ilk başta?
Turna: Sen de istemesen konuşmaz basardın engeli ama?
Arslan: Sakin ol Turna kuşum ne bu sinir? Tamam bir dahakine yine sen yazarsın nolacak sanki.
Turna: az şerefsiz değilsin sen varya.
Turna: işte bizde şerefsiz seviyoruz napalim abii.
Turna: Turna kuşum ne ayrıca yaa xhcjdjdj.Arslan: Ne biliyim ağzımdan çıktı bir anda.
Arslan: Sevdim ama he.Turna:
Turna: Memelerime diyorum dolgu mu yaptırsam, küçükler sanki biraz?
Arslan: Yarın göreceğin bir adama böyle resimler atmak diyorum ne kadar doğru sence diyorum????
Arslan: Kızım atmasana bana şöyle resimler.
Arslan: Kapalı resim at üstünde başında düzgün şeyler olsun. Yüzünü at ya da ne bileyim.Turna:
Turna: Al sana kapalı resim.
Turna: Ne bokuma yarar şimdi bu resim.
Turna: Ne seni bana aşık eder, ne de bir halta yarar.Arslan: inan birinin vücuduna aşık olacak bir adam değilim ben.
Arslan: Yani boşuna atıyorsun o resimleri.
Arslan: Bakıp geçiyorum öylesine.Turna: Küçük haspama bak senn bakıp geçiyormuş.
Turna: Neyse Allah'tan hakikatli adamışsın. Beni seversen eğer bu mikemmel vicidum için değil kalbim için seveceksin onu da teyit etmiş oldum.
Turna: Ben misal seni öncelikle kaslı vicidun için sevdim, sonra yaradandan ötürü sevdim. Sonra kalbini sevdim. Genel olarak seni çok sevdim.
Turna: Hiç olmazsa yaradandan ötürü sevsen sende beni yaa.Arslan: Yarın görüşüyoruz dimi?
Turna: Niye?
Arslan: Aslan'ı getireceksin ya velet ne çabuk unuttun.
Turna: Velet deme lazım olurum belki xjcjdjdj
Turna: Unutmadım ama sonuçta ona buluşma denmez.
Turna: Off bak moralim bozuldu.
Turna: Yarın aslandan ayrilicam.Arslan: İstediğin zaman gelip görebilirsin merak etme.
Arslan: Sürekli resim de atarım sana.
Arslan: İçin rahat olsun.Turna: bu hattımı kapattırıcam yani istesen de resim atamazsın. Ama ona iyi bakacağına emin olduğum için gözüm arkada kalmaz
Arslan: Niye kapattırıyorsun hattını?
Turna: Bu hattı sana ulaşmak için açmıştım hatırlarsan, yani gereksiz o yüzden kapattırıcam.
Arslan: Ee kendi hattından yaz o zaman.
Turna: Başka hattım yok sjfjfj bu hattı alınca diğerini kapattırmıştım zaten.
Arslan: Kafan mı güzel Turna?
Turna: Yok bee aman artık kimseyle iletişime falan geçmek istemiyorum o yüzden kapattırıcam tüm hatlarımı ulaşmak isteyen yanımıza gelir görür işte.
Arslan: Beni mi kekliyorsun anlamıyorum ki.
Turna: Aynen.
Devamı→→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...