Bölüm 23

25.8K 1.5K 203
                                    

Selam kavurmalarım, baklavalarım, bayram şekerlerim... Öncelikle İyi bayramlar hepinize. Küçüklerimin gözlerinden büyüklerimin ellerinden yaşıtlarımın da neresi denk gelirse artık öperim.

Arslan ve Turna'ya gelecek olursak, Turna sizin sandığınız gibi Alaca değil maalesef. Turna ve Alaca kardeş, isimlerin benzerliği, işte ikisinin de göçmen kuş olması falan belki anlayan, tahmin eden olmuştur.

Vee bu hikâyenin finali en başından belliydi, sadece birkaç değişiklik yaptım. eğer ani bir karar alıp uzatmaya karar vermezsem yakında finali okuruz...

Şimdi hepinize iyi okumalar ❤️

Arslan: Alaca, Turnaya nasıl ulaşabilirim?

Alaca: Bilmiyorum, bende ulaşamıyorum.
Alaca: Neler oluyor?
Alaca: Turna sana mı mesaj attı? konuşuyor muydunuz?

Arslan: Evet. Birkaç haftadır konuşuyorduk ama onun kim olduğunu bilmeden konuşuyordum.
Arslan: yeni öğrendim ve beni engelledi.

Alaca: Neden yazmıştı? Yıllardır yazmadı yazmadı bir anda yazma sebebi neymiş?

Arslan: Bilmiyorum. Nasıl ulaşabilirim Turnaya peki? Ev adresi veya gittiği, gidebileceği bir yer?

Alaca: Turnayla bir seneye yakındır Görüşmüyoruz. Nerde olabilir bilmiyorum.
Alaca: Önceden telefonla konuşurduk en azından, son birkaç aydır onu da bıraktı.

Arslan: Anne ve babamın yanına gideceğim demişti, onlar nerde?

Alaca: Turna nerde olduklarını söylemedi mi sana?
Alaca: Bak ben senin Turna'nın ilk aşkı olduğunu ve sekiz yıldır da seni sevdiğini biliyorum, o uzaktan severken seni, yanında ben vardım ama onun anlatmadığı şeyleri şuan ben sana anlatamam.
Alaca: Annemin yanına gideceğini söylediyse, bu ona uzun bir süre ulaşamayacağımız anlamına gelir.
Alaca: Ben bir şekilde haber almaya çalışırım, sana da yazarım.

Arslan: Offf aptal kafam insan ilk hastasını nasıl unutur ya, kafayı yiyeceğim.

Alaca: Kendini suçlama boş yere, hem daha çok yeniydin o zamanlar ve Turna da uzun süreli hastan olmadı.

Arslan: Bir anda bırakmıştı terapileri, düzeldi mi peki sonra?

Alaca: Düzeldi sanıyordum..

Arslan: Sanıyordum derken?

Alaca: Annemin yanına gideceğini söylemiş sana, buda pek düzeldiği söylenemez demek.
Alaca: Turna iyi bir oyuncu Arslan, şimdiye kadar kendi küçük dünyasında sana olan aşkını, hastalığını, her şeyini gizleyerek yaşadı. O yüzden ben bile, düzeldi sanıyordum ama yanılmışım.

Arslan: Ona ulaşmamı sağla lütfen, konuşmam lazım.

Alaca: Tamam.

Yalancı Komedi (Texting)✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin