❤️🌙✨
Turna:
Turna: Sahile geldik.
Turna: Ve o kadar mutlu ki.
Turna: eve götüremiyorum resmen şuan.
Turna: Ben bir hafta sonra bunu nasıl bırakıp gidicem.
Turna: İki Arslan'dan da ayrılmak baya zor olacak benim için :'(Arslan: Aslan'ı neden götürmüyorsun?
Turna: Gideceğim yere gelemez o.
Arslan: Kime bırakacaksın peki?
Arslan: Sakın sokağa falan bırakacağım deme.Turna: Saçmalama asla sokağa bırakmam.
Turna: Henüz birini bulamadım bırakacak ama olmadı iyi bir aile bulursam sahiplendiririm.Arslan: Anladım. Benim de vardı gençken köpeğim.
Turna: Biliyorum öldü demiştin.
Arslan: Ne zaman dedim?? (17.09)
Arslan: Sana köpeğimden hiç bahsetmedigime eminim.(17.13)
Arslan: Nerden öğrendin?Turna: Bana değil ya, bir arkadaşına anlatıyordun. Bende tesadüf duydum. (17:22)
Arslan: işte bu dediğin İmkânsız. Ben köpeğim olduğunu dışarda senin duyabileceğin herhangi bir yerde kimseye anlatmadım.
Arslan: Şimdi gerçekleri söyle.Turna: Aslan'ı sen sahiplenmek ister misin?
Turna: Gerçekten çok uysal.
Turna: Alışma sorunu yaşamaz, evde tek bıraksan sorun çıkarmaz, arada da dışarı çıkarır gezdiririsin.Arslan: Önce sorduğum soruya cevap ver. Nerden öğrendin?
Turna: Öğrendim işte bir yerden ya. Boşver onu sen benim sorduğum soruya cevap ver.
Arslan: Şimdilik geçiştirmene izin veriyorum ama gözüm üzerinde.
Arslan: Bir köpek sahiplenmeyi çok isterim ama uzun zaman oldu bakabilir miyim emin değilim.Turna: Daha önce bakmışsın işte tecrüben iyi kötü var, ben aslanı sahiplendiğimde ilk evcil hayvanımdı ama iki yılı çok güzel geçirdik.
Turna: Yani senden daha iyi birini bulamam ben.Arslan: Tamam düşüneceğim.
Arslan: Şimdi biraz işim var gidiyorum.Turna: Ne işin var söyle bakalım?
Arslan:
Turna: Seni böyle bir insan olarak bilmezdim. Yuh Be ayıp xhfjjdjfr
Turna: Ama bir yandan haklısın da kızamıyorum xhchdjeufrhrArslan: Galerimde ne geziyor bilmiyorum ama zamanında silmeye erindigim için mutlu oldum. İşe yaradı :)
Arslan: Alaca'nın ev adresinj buldum. Onu kontrol etmeye gideceğim.
Arslan: Akşam konuşuruz.Turna: Nasıl buldun? Hani sende yoktu ev adresi?
Arslan: Polise gidip birini bulabilen tek kişi sen değilsin.
Turna: Ne dedin de polise ev adresini istedin kızın? Hem özel hayatın gizliliğini ihlal olmaz mı bu?
Turna: Sonuçta kız sana ev adresini vermemiş ama sen zorla bulmuşsun.Arslan: Peki bunu senin demen ayrı bir ironi değil mi sence de?
Turna: -_-
Turna: Gidiyorum ben. Ne halin varsa gör hıh.Arslan: Yolun açık olsun.
Turna: -_-
Devamı→→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı Komedi (Texting)✓
ChickLit0541***: Hamileyim! Arslan: Kimsiniz? 0541***: Hamile bir kadın. Arslan: Maşallah maşallah Allah analı babalı büyütsün de. Arslan: Benden ne istiyorsunuz? Arslan: Ebesi olmamı falan mı? 0541***: Hayır. 0541***: Babası olmanızı istiyorum. Bir psikolo...