"Adoi, Sakit lar! Buta ke?" marahku pada orang yang melanggarku.
Dia terus berlari tanpa berkata sepatah pun. Semasa aku ingin mengejar dia, aku ternampak sebuah purse bersaiz sebesar selipar di atas lantai.
"Nie mesti pompan tadi punya." kata ku sambil mengambil dompet itu.
Aku mencari perempuan itu di tandas lelaki kerana dia telah masuk ke tandas lelaki.
Miya Nadiya pov
Aku terus masuk tandas tanpa melihat papan.
"Pahal semacam je tandasnya? Arrggh.. Lantaklar."bebel ku sambil mencari tandas yang kosong.
Setelah selesai, aku keluar untuk mencuci tangan. Semasa aku mencuci tangan, aku rasa seperti diperhatikan.
Aku terus memandang lembaga yang sedang sandar di pintu utama tandas.
"Mmaaaakkk" aku menjerit kerana lembaga itu seorang lelaki. Dan lagi mengejutkan lelaki itu adalah FAWWAZ BAEKHYUN!! "Apa encik buat dekat sini? Inikan tandas perempuan?"
Lelaki itu menunjuk papan didepn pintu masuk tandas.
Aku kearahnya untk melihat benda apakah yg dia tunjuk. Aku memandang benda yang dia tunjuk.
"arrghhh... malunya! Mana lar nak letak muka nie"jerit ku dalam hati.
Aku terus keluar dari tandas itu.
"Miss, wait!"
Semasa aku berjalan menuju ke dalam dewan fashion show itu, aku terdengar orang memanggilku. Aku pasti itu adalan baekhyun.Aku menoleh kearah suara itu perlahan-lahan.
Memang betul dia!
"Yes, what i can help u?" aku memandang kearah dia.
"This" Baekhyun mengangkat tangan kanannya yg memegang dompet sambil tersenyum.
"owh.. That's my purse right?" tanya ku setelah menyedari dompet tiada ditangan.
"That's right" dia berjalan mendekatiku.
Dia memberi purse itu kepadaku.
"Awak tercicirkannya masa langgar saya tadi" sambungya.
"Huh? Sorry saya tak sengaja." aku menundukkan kepalaku. 30 degree
"It's ok miss. Actually my name is Fawwaz Baekhyun just cll me baekhyun."
"Huh?"
"dah kenapa dengan dia nie? Tak kan tak kenal aku kot." kata ku dalam hati."Miya Nadiya just call me Miya."
'alamak terlepas cakap pulak'
Baekhyun pov
"Miya Nadiya just call me Miya"
"what's? Miya, is that u?" tanyanya terkejut.
"Why?" tanya miya.
'tak mungkin! Ramai lagi nama tu orang guna. Bukan dia je. Tak mungkin Miya yg gne minyak wangi istimewa tu. Miya didepan nie bagai bidadari.' bantah ku dalam hati.
"Nothing"
"ok lar. I have to go." katanya
"Ok"
Dia berlalu meninggalkan ku.
Aku pergi menyambung langkah ku yg terbantut gara2nya.
#please vote and
comment tau kalo tak best.
Sorry chapter nie pendkMiss baekhyun.!! Hehehe