Merhaba herkese.
Ben geldim.
Oy vermeyi unutmayın.
Yorum yaparak düşüncelerinizi belirtin lütfen.
Yoongi sen de daha az aşık bak jfjfk
Medyadaki video tam ekran yaptığınız için bozulabilir o yüzden tam ekran yapmadan izleyebilirsiniz.Haydi geçelim.
☀️🌙☀️🌙☀️
Dün Hoseok'la olan konuşmamızdan
sonra evine doğru yola çıkmıştım.Mesajıma görüldü atıp bana cevap bile vermemişti.
Namjoon'un verdiği adrese göre bulmuştum evini.
İki katlı, bahçeli ve her yerinde çiçekler olan güzel bir evdi. Bahçesinde mandalina ağacı vardı.
Gözümü mandalinalardan ayırıp kapıyı çaldım. Hoseok'un izni olmadan alamazdım.
Kapıyı açan olmamıştı hala.
Telefonumu çıkarıp Hoseok'u aradım.İlk başta meşgule attı. Sonra tekrar aradım. Birkaç çalıştan sonra açtı.
-"Hoseok nerdesin? Evine geldim ama kapıyı açan olmadı."
-"Evde değilim Bay Min. Ayrıca neden geldiniz?"
-"Hoseok seninle konuşmak istiyorum. Sadece bir kez lütfen. Neredeysen söyle oraya geleyim."
-"Bay Min size önce de söyledim. Özrünüz de siz de umrumda değilsiniz. Neden bu kadar ısrar ediyorsunuz? Şimdi müsaadenizle kapatmalıyım. İşe geç kalıyorum."dedi ve telefonu kapattı.
Adımlarımı çalıştığı kafeye doğru yönlendirerek koşmaya başladım. Sadece birkaç dakikalığına konuşsak da yeterdi.
Evinin önünden ayrılırken siyah bir araba dikkatimi çekti. Hoseok'un evinin önündeydi ve doğrudan eve bakıyordu.
Beni fark edince sürmeye başladı ama yüzünü göremedim.
Boşverip koşmaya devam ettim.
Beş dakikanın ardından az ileride Hoseok'un bedenini görmemle durup soluklanmıştım.
Hızlı yürüyor olmalı ki aramız yine açılmıştı. Nefeslerimi düzenlemek adına koşarak değil de hızlı yürüyerek yanına ulaşmaya çalıştım.
Aniden Hoseok'un yanında siyahlı bir araba durdu. Arabadan yüzü maskeli iki adam inerek Hoseok'u arabaya bindirmeye çalışıyorlardı.
Hemen koşarak yanlarına yetişmeye çalıştım ama olmadı.
-"HOSEOK!!"
Bir yandan koşuyor bir yandan da bağırıyordum.-"B-bay Min, yardım ediin!!"
Hoseoku arabaya bindirdiler. Yanlarına yetişip kapıyı açmaya çalıştım ama kilitledikleri için açamamıştım.
Hareket eden arabanın peşinden biraz koşsam da elimden hiçbir şey gelmedi.
-"HOSEOK!! HAYIR OLAMAZ!!"
Hızla arabanın resmini çekip Namjoon'a gönderdim.
+Yoongi:
Namjoon şu arabanın konumunu bul bana acil.
Namjoon:
Neler oluyor yoongi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔽𝔸𝕂𝔼 𝕃𝕆𝕍𝔼 ❥︎YᴏᴏɴSᴇᴏᴋ (sᴏᴘᴇ)
Fanfic"Sevgilim?" dedi tanımadığım adam elini belime koyarak. Ne yaptığını kavramaya çalışırken kulağıma eğilip fısıldadı. "Seni rahatsız ettiğinin farkındayım. Bozma ve bana ayak uydur." Her şey bir oyunla başladı... #1-yoonseok🥇 #1- sope 🥇 #1- realsh...