Oy verin. Yorum yapın bana ehuehu
Yoongi gayin açık kalmış kardeş.
Yoongi: Boş zamanlarımda sık sık Hoseok'a aşık olurum.
Yoongi: En sevdiğim hobim Hoseok ehuehu
Boş yaptım kusura bakmayın. Hadi okuyun da yorum yapın ehuehu
⭐+💬 = ☺️🙋🏻♀️
Kahvaltımı yaptıktan sonra mutfaktaki çalışana yardım etmiştim toplaması için.
Bay Min gelene kadar çokça vaktim vardı.
Şuan neden buradayım, neden hala evime gitmek yerine burada duruyorum hiçbir fikrim yok ama Bay Min bana güven veriyordu, yanında güvende hissediyordum.
Son beş yıldır olmadığı kadar huzurluydum.
Huzur, Jongin denen pislik hayatıma girdiğinden beri bana uğramamıştı.
Bana huzuru getiren Bay Min olmuştu. İçimde ona olan minnet duygum ve güvenim de bu yüzden.
Telefonum da olmadığı için iyice sıkılmıştım. Aşağı inip oturma odasına gittim. Televizyondan bir film açıp izlemeye başladım. En azından film bitene kadar Bay Min gelirdi umarım.
________
✫Y̶o̶o̶n̶g̶i̶'n̶i̶n̶ A̶n̶l̶a̶t̶ı̶m̶ı̶n̶d̶a̶n̶✫
Omzuma yediğim kurşunla sendeleyerek yere düştüm.
Namjoon ve diğerleri de Jongin'e ateş ederek delik deşik ettiler.
Bunu hak etmişti ama yinede karşımda bir insanın böyle ölmesi beni üzüyordu. Onu uyarmıştım. Ama bazı insanların algıları doğuştan kapalı olabiliyor. Bu kendi seçimiydi.
Youngjae -doktor olan- yanıma koşarak yere uzanmamı sağladı. Kravatını çözüp koluma turnike yaptı.
-"Bay Kim. Hastaneye gitmemiz gerek. Kurşunu burada çıkartamam."
-"Ta-tamam. Herkes arabalara!" diyerek yanıma çöktü.
-"Yoongi dayanmalısın dostum. Yolumuz uzun ama dayanmalısın tamam mı? Youngjae ilk müdahaleyi yaptı, kanaman azaldı ama kurşun hala içeride. Şimdi bilincinin kapanmasına izin verme, birşeyler düşünmeye çalış."
Beni yavaşça arabaya oturtup hızla hastaneye sürmeye başladı. Kırsal bir alanda olduğundan dolayı burası şehre biraz uzaktı.
Kolum artık acımıyordu. Sanırım uyuştu. Hareket ettiremiyordum.
-"Youngjae kolum uyuştu sanırım."
Kan kaybı ve vurulmanın etkisiyle konuşmam kaymaya ve pelteleşmeye başlamıştı.
-"Bay Kim ne kadar yolumuz kaldı?"
Saatine bakarak hızını artırdı namjoon.
-"20 dakika. Durumu ne?"
-"Acele etmelisiniz. Biraz daha beklersek... hiç ama hiç iyi şeyler olmaz. Kurşun kolundaki kan akışını kesiyor. Acilen müdahale edilmezse kolunu kaybedebilir. Ben hastaneyi arayıp ameliyathaneyi hazırlamalarını söyledim. Kan grubunu biliyor musunuz?"
O Rh+
-"O Rh+."
-"Peki bir saniye. Alo? Hastanın kanı O Rh+. Elinizde yeterli kadar var mı? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔽𝔸𝕂𝔼 𝕃𝕆𝕍𝔼 ❥︎YᴏᴏɴSᴇᴏᴋ (sᴏᴘᴇ)
Fanfic"Sevgilim?" dedi tanımadığım adam elini belime koyarak. Ne yaptığını kavramaya çalışırken kulağıma eğilip fısıldadı. "Seni rahatsız ettiğinin farkındayım. Bozma ve bana ayak uydur." Her şey bir oyunla başladı... #1-yoonseok🥇 #1- sope 🥇 #1- realsh...