MERHABA HERKESE🥺💙
SON BÖLÜMÜMÜZE HOŞ GELDİNİZ.
SİZİ ÇOK BEKLETTİM FARKINDAYIM, ÇOK ÖZÜR DİLERİM. AMA BİR TÜRLÜ YAZAMADIM. 4 VEYA 5 KEZ ŞEKİLDE YAZIP SİLDİM. EN SONUNDA BÖYLE BİR ŞEY ÇIKTI. BEKLEDİĞİNİZE DEĞER Mİ BİLMİYORUM AMA YAPTIM BİR ŞEYLER
İYİ OKUMALAR🥺 SON KEZ
☘︎
8 ay sonra
-"Hii, Yoongi~ Bundan da istiyorum lütfen~ Alabilir miyiz?"
Uzun olmasına rağmen küçücük bedeniyle market arabasının içinde oturmuş, hem Yoongi'yi izliyor, hem de alışveriş yapmasında yardımcı oluyordu Hoseok. Dar da olsa umursamayıp oturmuştu. Sürekli hareket eden arabanın içinde iyice uykusu gelmiş, mayışmıştı. Taa ki süt reyonunu görene kadar.
Gözlerini hemencecik açmış ve yerinde yükselerek bir yandan parmağıyla meyveli sütleri gösteriyor, bir yandan da Yoongi'nin kolundan çekiştiriyordu. Yanlarından geçen insanlar ilk başta garip bir şekilde baksalar da 24 yaşında ama 4 yaşında gibi davranan bu genç adamın tatlılığını görüp, gülüp geçiyorlardı.
-"Tamam güzelim, alalım." Gülümseyerek market arabasını sütlerin olduğu reyona yaklaştırdı Yoongi. Hoseoku'nun sütlere olan bağımlılığını öğreneli henüz çok bir zaman olmamıştı. Hoseok uzanarak favorisi olan mandalinalı sütü kapmış ve yerine oturmuştu mutlu bir şekilde.
Sütünü açıp içmeye başlamış ve gözlerini tekrar yoongiye çevirmişti.
-" Sadece bir tane mi bebeğim?" diye sordu Yoongi şaşkınca.
Hoseok ise ağzındaki pipeti çıkarmadan başını 'evet' manasında sallamış ve gözlerini kırpmıştı. Şimdilik canı sadece bir tane çekmişti ve daha sonrasını düşünmemişti. Yoongi ise sevgilisini tanıdığı için daha sonra da süt isteyeceğini ve evde bulunmadığı için dudaklarını büzüştürüp yine kendisini göndereceğini çok iyi biliyordu. Büzüştürdüğü dudakları ile yoongi'ye her istediğini yaptırabilirdi Hoseok.
Reyona uzanıp mandalinalı, orman meyveli, çilekli ve çikolatalı sütlerden birkaç tane alıp Hoseok'un önünde, boş bulduğu bir yere bırakmıştı Yoongi. Bir arada bulunan ve sadece bir karış ötesinde bulunan sütleri görünce gözleri parıldamıştı Hoseok'un. Yoongi için ise, sadece birkaç sütle bile mutlu olan bu adamı izlemek, susuz kalmış birisinin denize kavuşması gibi, karanlık bir sokakta mahsur kalmışken ortaya çıkan sokak lambasının verdiği mutluluk ve huzur gibi hissettiriyordu. Kalbinde soluksuz yağan kara rağmen açan kardelen gibiydi Hoseok. Ne olursa olsun hep güçlü kalıp, kalbine baharı, yazı getiriyordu.
Daldığı güzel yüzden bakışlarını çekip, yemek için unuttuğu bir malzeme var mı diye bakmaya başladı etrafa.
-"Sanırım tüm alacaklarımızı aldık, değil mi kardelenim."
Duyduğu kelime içtiği sütün boğazına kaçması ve Hoseok'un öksürmesine neden olmuştu. Yoongi telaşla, büktüğü avucunu Hoseok'un sırtına vurmaya başlamıştı nazik bir şekilde. Öksürüğü geçince eliyle yoongiyi durdurmuş ve yine kolundan çekiştirerek önüne getirmişti yoongiyi.
-"Neyim dedin? Tam duyamadım da..."dedi gülümseyerek.
-"Bilmem, unuttum ne dediğimi."diyerek market arabasını sürmeye başlamıştı Yoongi. Hoseok'un çatılan ve yine ve yine büzüşen dudaklarını görünce, gülmemek adına kendini sıkmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔽𝔸𝕂𝔼 𝕃𝕆𝕍𝔼 ❥︎YᴏᴏɴSᴇᴏᴋ (sᴏᴘᴇ)
Fanfic"Sevgilim?" dedi tanımadığım adam elini belime koyarak. Ne yaptığını kavramaya çalışırken kulağıma eğilip fısıldadı. "Seni rahatsız ettiğinin farkındayım. Bozma ve bana ayak uydur." Her şey bir oyunla başladı... #1-yoonseok🥇 #1- sope 🥇 #1- realsh...