Merhaba herkese.
Yeni bölüme hoşgeldiniz.
Lütfen yorum yapın, ardı ardına iki bölüm atıyorum ve cidden yoruldum.
İyi okumalar.
'•'•'•'•'
Gün boyu toplantıdan toplantıya geçiş yapmış, 5 gün sonra gerçekleşecek lansman için konseptleri ayarlamaya çalışmıştı yoongi.
Hoseok ise yoonginin istediği dosyaları getirip götürmüş, her toplantıya yoongiyle birlikte katılıp önemli yerleri ve yapması gerekenleri not almış ve oldukça yorulmuştu.
Şimdi ise masasında oturmuş, bir sonraki toplantıya kadar kalan yarım saatini dinlenerek geçirmeye çalışıyordu.
Masasının üzerinde titreşen ve sinir bozucu melodisiyle çalan masaüstü telefon Hoseok'un ağlamasına sebep oluyordu.
Başını kaldıracak hâli kalmamıştı.
Oflayarak telefonu eline aldı ve numaraya baktı. Yoongi arıyordu.
Başını pencereye kaldırıp yoongiye baktı.
Telefonu omzu ve başı arasında tutuyor, bir yandan da önündeki dosyalarla uğraşıyordu.
Telefonu açıp kulağına götürdü.
-"Buyurun Bay Min?"
-"Hoseok, geçen yıllarda kullandığımız konseptlerden başka notlar olması lazım. Senden önceki asistanım onları bir yere not etmiş olmalı, onları bulabilir misin güzelim?"
-"Tabi Bay Min. Hemen bakıyorum."
Telefonu kapatıp yerine koyacakken Yoonginin sesiyle tekrar kulağına götürdü ve yoongiye baktı.
Yoongi de ona bakıyordu, gözlerinin içine içine.
-"Seni seviyorum."
Güldü hoseok. Utanmasına rağmen bakışlarını kaçırmadı.
-"Bende Bay Min, bende sizi seviyorum. Çok seviyorum hemde."
-"Hmm, ne kadar çok? Yanıma gelsen de göstersen olmaz mı?"
-"Yaa Yoongi!"
Hoseok'un yakınmasına kahkahayla karşılık verdi Yoongi.
-"Ne yapayım, çok özledim tüm gün. Uzaktan bakmak yetmiyor. Kokunu, tenini, yakınlığını hissetmek istiyorum."
Hoseok'un yanakları kızarmaya başlamıştı.
-"Şey, o zaman sonra şey edelim şeyi. Kapat şu telefonu."
Utanç ve sinirle, bir yandan da aptal sırıtmasıyla telefonu yerine koyup gözlerini saniyelik Yoongi'ye çevirdi.
Diş etlerini göstere göstere Hoseok'a gülen Yoongi, Hoseok'u neredeyse eriyecek kıvama getiriyordu.
Karşısında öyle güzel bir manzara sunuyordu ki...hoseok gözlerinin gördüğü tek ve son şeyin Yoongi olmasını diledi.
Sanki Yoongi bu şekilde oturup kendisine bakarsa dünya güzel bir yer olurmuş gibi. Tüm sorunlar hallolurmuş gibi...
Sevgilisinin baştan çıkarıcı gülümsemesinin tadını çıkarmayı sonraya saklayıp bilgisayara döndü.
Yıllara ayrılan klasörlere bakıp dosyalarda gezdirdi gözlerini.
En sonlarda kalan 'Konsept notları' adlı klasörü açıp baktı.
Doğru şey olup olmadığına emin olduktan sonra sırayla önceki yıllardaki notları da yazıcıda çıkarttırıp dosya haline getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔽𝔸𝕂𝔼 𝕃𝕆𝕍𝔼 ❥︎YᴏᴏɴSᴇᴏᴋ (sᴏᴘᴇ)
Fiksi Penggemar"Sevgilim?" dedi tanımadığım adam elini belime koyarak. Ne yaptığını kavramaya çalışırken kulağıma eğilip fısıldadı. "Seni rahatsız ettiğinin farkındayım. Bozma ve bana ayak uydur." Her şey bir oyunla başladı... #1-yoonseok🥇 #1- sope 🥇 #1- realsh...