1.KISIM
Ben Rüzgar Esentürk Esentürk holding ve yayıncılık şirketin sözde veliahttı ama ben öyle hissetmiyorum çünkü annem ve babam ben küçükken ayrılmışlar o yüzden babam benim ve ablamın üzerine çok gelir her zaman bana hiçbir kadına güvenmemem gerektiğini söyler ben de o yüzden hiçbir kadına güvenemeyeceğimi zannediyordum tabii ablam hariç ama o küçük kız yani Ada benim bu düşüncelerimi aldı götürdü benden .O gün sabah babamla yine kavga ettiğiniz için kıza boşu boşuna kızdım en iyisi ben size bu hikaye baştan anlatayım.
Okulun ilk günüydü sabah erkenden kalktım çünkü sabah erkenden kalkarsam babamla karşılaşmak zorunda kalmayacaktım ,zaten yeterince aramız bozuktu babamla çünkü bir sene daha okulum uzamıştı ilk önce aşağı katta mutfağa indim kendime bir sandviç hazırladım, daha sonra odama gidip hazirandım dolabımdan bir yırtık kot pantolon bir beyaz tişört yeşil ceket ve ayaklarıma da beyaz spor ayakkabılarımı giydim ,siyah gözlüklerim taktım.
Kapıya çıktım en yakın arkadaşım Demiri beklemeye başladım, Babam bana ceza olarak arabamı almıştı elimden arabayla demir geldi yanıma yarım saat sonra okula varmıştık ilk önce öğrenci kayıt bürosunda kaydımı yeniledim daha sonra bizimkilerle kafeteryada buluştuk işte o zaman gördüm Adayı o kadar güzeldi ki onu görünce aklım karıştı kıza saçma sapan sorular sormaya başladım.
Bugün ki aklım olsa o soruları asla ona sormazdım şansım yaver gitti onunla girdiğim ilk derste karşılaştım daha sonra hoca sınıfa girdi ve hepimize grup ödevi vereceğini söyledi ,aslında ben bunu kabul etmeyebilirdim zaten hoca beni tanıyordu ve hoca bana Ada'yla grup olduğumu söyleyince Ada buna çok bozuldu benim de çok sinirim bozuldu bu duruma.
Ertesi gün ödev için şiire bakmaya karar verdim ses tonumu ve okumamı ayarlamaya çalışıyordum sonra birden bire aklıma Ada geldi. Kendi kendime oğlum unut onu baban ve annenin ayrılmasından dolayı neler çektin hatırla size olayı anlatayım.
Annemle babamdan ayrıldıktan bir süre sonra annem kendi arabasıyla kaza yapmış araba da ablam varmış, ona bir şey olmamış ama ablam hala daha bunun etkisini üstinden atamadı ve bu kaza hakkında haber bile çıkmış haber şöyleymiş.
(MELİH ESENTÜRK'ÜN EŞİ SUNA ESENTÜRK TRAFİK KAZASINDA HAYATINI KAYBETTİ ARABA DA KIZI DERİN ESENTÜRK BULUNMAKTAYDI DURUMU ŞUAN KRİTİK
ALDIĞIMIZ DUYUMLARA GÖRE BİR SÜRE ÖNCE EŞİNDE BOŞANAN SUNA ESENTÜRK ARABASININ ARIZALANMASI NEDENİ İLE ARABASIYLA ŞARAMPOLA UÇTU BU OLAYDAN SUNA ESENTÜRKÜN ESKİ EŞi MELİH ESENTÜRK SUÇLANIYOR.
DAHA ÖNCE DE MAGAZİN HABERLERİNDE SUNA ESENTÜRK EŞİ TARAFINDAN ALDATILDIĞINI İDDA ETMİŞTİ )diye babam üç yıl boyunca boşu boşuna hapis yattı kim kız ve eski eşini öldürmeye kalkardı ki bizi dadımız Ayşe teyze büyüttü. Ben biraz büyüdükten sonra bana bu olayı anlatılar o zaman kendi kendime söz verdim kadınlara güvenmeyeceksin diye(Ablan ve Ayşe teyze hariç) Ama onu düşünce akılıma şu şarkı geliyordu.öyle kolay aşık olmam
ama senin ayrı bi havan var
seni gördüğümde beynim oyunlar oynar
yine görüşürüz hiç sanmam
yaşıyoruz çok farklı hayatlar
benim olmazsan burda bi dakka durmambir bir bir söyledim herşeyi olmaz ki
zorlama boş yere
senden kaçar oldum ben engeller yüzünden
hiç hiç hiç yok mu bi yolu demiştin
ben de o gece fazla içmiştim
kıralım duvarları gel yanıma yat dedimöyle kolay aşık olmam
ama senin ayrı bi havan var
seni gördüğümde beynim oyunlar oynar
yine görüşürüz hiç sanmam
yaşıyoruz çok farklı hayatlar
benim olmazsan burda bi dakka durmam
Sanırım ilk defa gerçekten âşık oluyorum ama
aşk ne demek onu bile bilmiyorum.
Odam da oturuken ablam yanıma geldi sohbet etmeye başladık.
"-Rüzgar nasılsın ablacığım."
"-İyiyim abla sen nasılsın ?Abla sana birşey soracağım sence aşka inanmalı mıyım?"
"-İyiyim de Rüzgar bunları benle değil, babamla konuşman lazım değil mi?"
"-Abla benle dalga mı ? geçiyorsun babam bana demez mi kadınlara güvenme diye."Hep bana söylemedi mi?
O da bana şunu söyledi; "Ablacığım bak eğer onu gördüğünde mutlu hissediyorsan yüzün gülüyorsa onun yanında sürekli olmak istiyorsan yanında başka bi insan görünce sinirin bozuluyorsa ona aşıksın demektir,ama kızı üzme hiçbir kadın üzülmeyi hak etmez."(Merhaba ben Derin Esentürk 27 yaşındayım esentürk holding ve yayıncılık şirketinin avukatıyım.Benim için her zaman kardaşim çok önemlidir annemin bana bıraktığı emanet o yüzden o kız kardeşimi üzerse ayağını denk alsa çok iyi olur yoksa onu çok kötü üzerim)
Ablam gittikten sonra adanın instagram sayfasına bakmaya karar verdim yanlışlıkla fotoğrafını beğendim.Off salak kafam,
Kız şimdi yanlış anlayacak olamaz.Tamam Rüzgar bir şey yok yanlışlıkla beğenmiş olabilirsin kız zaten fark etmemiştir merak etme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGARLI ADA
RomanceÜniversitede Ada ve Rüzgârın aşkla ilk tanışmalarını anlatan bir hikayedir. Ben aşkı senden önce bilmiyordum Adam.