Çizginin öbür yanı intihardır. Öyleyse yaşamak, intiharın kenarında kıyısında, belki de tam eşiğinde zıplayıp durup, zaman zaman ayaklarını boşluğa sarkıtmak pahasına oynamak, oynamak, hiç yanmayacakmış gibi oynamaktır.Elif Şafak
Rüzgarın anlatımıyla;
Ada okuldan ayrıldıktan sonra bir daha Tuna'yı görmedim.Bir kaç ay önce bir otelde babamın yabancılarla iş toplantısı vardı. Otelde babam birisiyle konuşurken gördüm.
"Merhaba Orhan nasılsın?"
"Kötü ama idare etmeye çalışıyorum sen nasılsın?"
"İyiyim Orhan."
Yanlarına gittiğimde babam benimle tanıştırdı .
"Hoş geldin oğlum bu Orhan Amcan onun oğluyla sanırım aynı okuldasınız."
"Oğlunuzu ben tanıyor muyum?"
"Ben oğlum Ben Orhan Arman Tuna Armanın babasıydım.
"Dım mı ? Dediniz ne oldu, ne zamandır okulda gözükmüyor?"
Ben bunu dedikten sonra yere çöküp ağlamaya ve anlatmaya başladı. Onu bir ay önce kaybettik oğlum.
İlk önce Tuna'nın annesini anlatayım size.
Biz birbirimizi severek evlendik Tuna'nın annesiyle Rüzgar.Tabi daha sonra işler istediğiniz gibi gitmedi.
Tuna daha o zaman iki yaşındaydı annesi Tuna'yı boğmaya çalışmıştı,ben odaya gelince ona bağırmaya başladım."Sen ne yapmaya çalışıyorsun Elçin "
"Ben çok kötüyüm Orhan lütfen bana yardım et . Sana ve oğlumuz Tuna'ya zarar vermek istemiyorum. "
Bi anda bacağıma sarılıp ağlamaya başlamıştı.
Hastaneye gittiğimiz de şizofreni teşhisi konuldu ve bir kaç ay sonra intihar etti.
Bir gün ben mutfaktayken yukarı kattan ses gelmeye başladı.
Tuna oğlum diye seslendim ama cevap vermedi.
Tuna'nın odasının kapısından tam girecekken Tuna'nın aynaya bakıp kendi kendine kavga etiğini gördüm.
Ben güçlüyüm deyip duruyordu.
Tam ben odasından içeri girecekken aynaya yumruk atıp kırdı.
Oğlum sen ne yapıyorsun dediğimde beni tanımadı.
Siz kimsiniz? Beni öldürmeye mi? Geldiniz.Oğlum ben baban sana bir şey yapmayacağım.
İşte o zaman aklıma dank etti.Acaba annesinin hastalığı Tuna da olabilir miydi?
Ambulansı arayıp ilk önce Ege Üniversitesi Hastanesine daha sonra şizofren teşhisi aldıktan sonra Manisa ruh ve sinir hastalıkları hastanesine kaldırdılar.
Tuna ile durumunu öğrenmek için hastaneyi aradığımda bana o kötü haberi verdiler.
Merhaba ben Tuna Armanın doktoruyum oğlunuz bir kaç gün iyidi, fakat dün akşam yatak çarşafından yaptığı iple kendini boğarak intihar etti ve size bir mektup bıraktı.
Babacığım
Sen bu satırları okurken ben bu dünyadan göçüp gideceğim biliyorum "Oğlum şuan neden yaptım bunu diyorsun bana" ama beni bu durum çok yıprattı, baba hem bugün annem bana "Gel oğlum " diye seslendi bende onun yanına gidiyorum.
Ben seni sevdiğimi sana hiç söylemedim biliyorum ama ben seni çok seviyorum be baba ben anneme kavuşmaya gidiyorum ona senin ne kadar çok özlediğini söylerim merak etme hadi bana güle güle.
Oğlun Tuna.
Annesinin yanına defnettik şimdi anne oğul yan yana yatıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGARLI ADA
RomanceÜniversitede Ada ve Rüzgârın aşkla ilk tanışmalarını anlatan bir hikayedir. Ben aşkı senden önce bilmiyordum Adam.