KAYNAKÇA; RESİMLER PİNTERESTEN ALINMIŞTIR.
Almanya ya biz geleli tam 4 ay olmuştu ilk Cenk ile üç ay mide bulantımla uğraşmıştık yeni yeni kendime geliyordum. Gezme fırsatı daha yeni bulmuştum oturduğumuz yer de tek katlı evler vardı biz de o tek katlı evlerin birisinde oturuyorduk evimiz dört oda bir salon du bize de yetiyordu.
Ben buradaki üniversitelerden birisine kabul edilmiştim ama okullu benim bulantılarım yüzünden dondurmuştum Cenk ise son senesini benim okulumda okuyup hem de asistan olarak kalma fırsatı bulmuştu.
Ben ise minik bebeğime günlük yazıyordum zamanı gelince bunu Rüzgara verecektim.RÜZGAR NABZIM BUGÜN BEBEĞIMİZİN CİNSİYETİNİ ÖĞRENECEĞİM NE YAZIK Kİ SEN BUNU SENİ AFFETİĞİM DE ÖĞRENECEKSİN AZ ÖNCE ÖĞRENDİM CİNSİYETİNİ KIZIMIZ GELİYOR NABZIM.
Cenk ile en son konuştuğumuzda anlaşmalı evlilik yapmaya teklif etti bana bende kabul ettim.
Anlaşmamız şöyleydi;
1.Cenk Adaya kesinlikle dokunmayacak eğer dokunsa evlilik biter.
2.Bebeğin resmiyette babası Cenk Karaduman görünecek.
3.Ayrı odalarda kalınacak.Altını imzalayıp kabul ettik ve artık resmiyette evliydik.
NABZIM BUGÜN KIZIMIZIN İSMİNE KARAR VERDİM İSMİ DERYA OLACAK BUNU DUYUNCA ÖYLE ÇOK TEKME ATIYORKİ BANA.
SENİ ÇOK ÖZLEDİM.Bugün Cenk'i ağlarken ve tableti saklarken gördüm.
"Ne oldu Rüzgara bir şey mi?Oldu".. Tableti elinden aldım.
"Hayır senin okumanı gerektirecek bir haber yok lütfen bana ver Ada"...ESENTÜRK VE KARADAĞ AİLESİN DEN BUGÜN MUTLU HABER GELDİ ALEV KARADAĞ VE RÜZGAR ESENTÜRK GÖRKEMLİ BİR DÜĞÜNLE EVLENDİ.
Olamaz deyip ağlamaya başladım.
"Ada yapma bebeğin için üzülmemen lazım"... Deyip tableti elimden aldı.Annemi arayıp Cenk ile evlendiğimi ve anneme hamile olduğumu söyledim başta şok oldu,çok kızdı ama kabullendi .
"DERYAM GÜZEL KIZIM BENİM :) SENİN ULTRASON FOTOĞRAFIN OLMASAYDI ASLA ANANEN KABUL ETMEZDI İYİ Kİ VARAN CANIM KIZIM"...
"NABZIM BUGÜN ANNEM VE BABAM YANIMA ALMANYAYA GELDİ KIZIMIZ'IN DOĞMUNA TAM İKİ AY KALDI O YÜZDEN ODASINI YAPMA VAKTİ GELDİ KIZIMIZ GELİYOR NABZIM"....
iki ay ne çabuk geçti doktorun dediğine göre kızımın gelmeye niyeti yoktu Deryam'ın odasında hem süt içip hem de salanan sandalyede otururken karnımdaki minik kızımla sohbet etmeyi çok seviyordum.
"Kızım artık gel bekliyorum odan ve kıyafetlerin hazır ananen,deden,ben,baban seni bekliyoruz hadi gel"dedim ve sancım başladı."NABZIM KIZIMIZ GELİYOR DOKTORUN DEDİĞİ GİBİ 5 DAKİKADA BİR SANCIM GELMEYE BAŞLADI SENİ DÜŞÜNDÜM KEŞKE ŞUAN YANIMDA OLSAYDIN"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGARLI ADA
RomanceÜniversitede Ada ve Rüzgârın aşkla ilk tanışmalarını anlatan bir hikayedir. Ben aşkı senden önce bilmiyordum Adam.