GÜNLÜK
İLK ÖĞRENME
SENİ ANANENDEN GİZLİ HAMİLELİK TESTİ YATIRMIŞTIM BİLİYORUM BUNU YAPAMAM LAZIMDI SENİ BABANA SÖYLEMEYE GİDERKEN BABAN BANA KÖTÜ BİR SÜPRİZ YAPMIŞTI.
HAMİLELİK
4.Ay
RÜZGAR NABZIM BUGÜN BEBEĞIMİZİN CİNSİYETİNİ ÖĞRENECEĞİM NE YAZIK Kİ SEN BUNU SENİ AFFETİĞİM DE ÖĞRENECEKSİN AZ ÖNCE ÖĞRENDİM CİNSİYETİNİ KIZIMIZ GELİYOR NABZIM.KIZIMIZIN İSMİ
BUGÜN KIZIMIZIN İSMİNE KARAR VERDİM İSMİ DERYA OLACAK BUNU DUYUNCA ÖYLE ÇOK TEKME ATIYOR Kİ BANA.
SENİ ÇOK ÖZLEDİM.6.Ay
"DERYAM GÜZEL KIZIM BENİM :) SENİN ULTRASON FOTOĞRAFIN OLMASAYDI ASLA ANANEN KABUL ETMEZDI İYİ Kİ VARAN CANIM KIZIM"...
7.Ay"NABZIM BUGÜN ANNEM VE BABAM YANIMA ALMANYAYA GELDİ KIZIMIZ'IN DOĞMUNA TAM İKİ AY KALDI O YÜZDEN ODASINI YAPMA VAKTİ GELDİ KIZIMIZ GELİYOR NABZIM"....
HOŞ GELDİN GÜZEL KIZIM
"NABZIM KIZIMIZ DÜNYAYA GELDİ SANA O KADAR ÇOK BENZİYOR Kİ SANIRIM ANNEMİN ANNEMİN DEDİĞİ DOĞRUYMUŞ KİM DAHA ÇOK SEVERSE ÇOCUĞU ONA BENZERMİŞ İŞTE TANIĞI ŞUAN KUCAĞIMDA DURUYOR"... SEN
OLMALIYDIN YANIMDA AMA SEN YOKSUN.1 YAŞ
Bugün deryanın doğum günü doğum gününü kutlamak için herkes geldi
Bugün Derya ilk defa baba dedi Cenke Cenk yerine sen olsaydın keşke.
Kocaman pasta aldık babası gibi oda çikolatayı çok seviyor onu her gördüğümde aklıma sevgilim sen geliyorsun.
2 YAŞ
"BUGÜN MİNİK KIZIMIZ DERYAMIZ BİR ANDA BAHÇEDE YÜRÜMEYE BAŞLADI KEŞKE BUNU SENDE GÖRSEYDİN BENİMLE SENİ ÇOK ÖZLEDİM NABZIM"...3 YAŞ
Canım kızım Deryam bugün İzmir'e Yeni döndük kapıda babanla karşılaştık seni görünce hemen kanı ısındı.
Sen de onun omuzuna yatıp uyudum o kadar rahatın ki, seni uyandırmaya kıyamadık. Anneannenin bizim için hazırladığı yatağa seni bırakırken ona o kadar güzel sarıldın ki rüzgarda seni bırakmak istemedi akşama kadar beraber uyudunuz sana bunu yaptığım için çok özür dilerim güzel kızım.
Bugün Sen ve Alevi yemeğe davet ettim. Alev'in Cenke nasıl baktığını görünce onun aslında seni değil Cenk'i çok sevdiğini o zaman anladım.
Mutfakta beni Rüzgar sıkıştırdı doğruyu söyle "Ada Derya benim kızım mı Siz hemen evlendiyse niz Derya'nın şu an 2 yaşında olması lazım ama 2 yaşında değil 3 yaşında Yani seninle benim kızım olma olasılığı daha yüksek lütfen bana doğruyu söyle"..
Hayır senin kızın değil Derya Cenk ile benim kızımız lütfen bana saçma sapan sorularla bir daha gelme.
İki gün sonra
Sabah erkenden kalktım Derya'yı anneannesine bırakıp seminere gitmek için Cenk ile yola çıktım okulun giriş kapısında Alev ve rüzgar ile karşılaştık.
Merhaba Alev Cenk ile beni seminere konuşmacı olarak davet ettiğiniz için çok teşekkür ederim.
Alev de bana Asıl ben teşekkür ederim .Sizin gibi konuşmacıların bizi kabul ettiği için çok memnunum Çok teşekkür ederim.
Ben konuşmamı yaptıktan sonra Rüzgar peşimden geldi ve benimle konuşmaya başladı. "Efulim senin peşinden havalimanına geldim ve seni çok aradım senin evlendiğini öğrendikten sonra çok üzüldüm holdingte maddi kriz olunca da alevle evlenmek zorunda kaldım"...
Beni ilgilendirmiyor Rüzgar bizden uzak dur.
4 YAŞ
NABZIM
BUGÜN KIZIMIZIN ANAOKULUNDAKİ İLK GÜNÜ SABAH ERKEN KALKTI YATAKTA ZIPLAYARAK BENİ UYANDIRDI.
5 YAŞ
Bugün kızımızın doğum günü aile dostu olarak kızımızın doğum gününe katıldın. Şuan karşımda Derya ile oyun oynuyorsun,
sizi görünce dayananadım ağlamak için içeri kaçtım size bunu yapmak istemezdim ama mecbur kaldım seni ve kızımızı çok seviyorum bunu bili sizi ayırmak istemezdim ama mecbur kaldım.
Seni çok ama çok seven Eful'in
Bu arada biz cenkle ayrıldık.
Bu kısımdaki yardımları için SevvalNadir61 çok teşekkür ederim.HASTALIK
Rüzgarın anlatımıyla;
Sabah Yatağımdan Sırılsıklam uyandım o kadar halsizdim ki mutfağa kahvaltı yapmaya dahi gidecek halim yoktu bugün Holding'de o kadar çok işim vardı ki ben de yanıma Alevi çağırdım anlaşmamız evliliğimiz gereği uzak durması gerekiyordu.
Odamın kapısı çaldı.
"Gel" içeriye Alev geldi Alev acaba Derin'i arayıp bugün holdinge gelemeyeceğimi söyleyebilir misin? Suratımı kızarmış olarak görünce alnıma bakıp ateşi olup olmadığını kontrol etti."Tamam Rüzgar da senin çok kötü ateşim var,
Derini arayıp hemen geliyorum sen yatıp uzanıyorsun"
3 dakika sonra Derin odama yanıma geldi.
Ben o zaman Ada ne olur beni bırakma diye sayılamıyormuşum.
Ateşim 39 buçuk dereceymiş gelen aile Doktorumuz söyledi.
Vücudumdaki morluklardan şüphe edip benden bir kaç test istedi.
Doktorumun dediğine göre ben kan kanseriymişim.Evimin kapısı çalmıştı ablamı ve Alevi kovmuştum az önce onlar gelmiş olamazlardi.
Evin kapısını açtığımda karşımda adayı gördüm ve bana sarıldı çok üzgünüm nabzım seni yalnız bıraktığın için çok çok Özür dilerim seni dinlemeliydim lütfen iyileş ve beni yalnız bırakma. Sonra kapıdan bir anda Alev geldi.
Lütfen beni affet Ben seni sevdiğim için yaptım.Git Bir daha senin yüzünü görmek istemiyorum Benden ve adadan uzak dur Senden nefret ediyorum Alev bir daha seni görmek istemiyorum
Derinin anlatımıyla;
Inanamıyorum benim küçük kardeşim kan kanseri olamaz.
Bunu öğrendiğimin ertesi günü Rüzgar'ın yanına gidip Alev'in ada'yla onu ayırmak için yaptığı ve bana zorla yaptırdığı planı onu anlattım.
Benim özrümü kabul etmedi beni ve Alevi evden kovdu.
Kovarken Rüzgar bana şunları söyledi.
Abla Ben sizin yüzünüzden efulimden ayrıldım, ben hasta olunca mı? Aklına geldi.
Abla Ada gittikten sonra ne kadar kötü olduğumu sen gördün ,sen neden bana bu durumu söylemedin senin yüzünden ben sevdiğimden vazgeçtim.
Evden kovulduktan sonra adının yanına gidip ona her şeyi anlattım ve Rüzgar'ın kanser olduğunu söyledim.
Eğer Derya rüzgarın kızıysa yardım edebileceğini söyledim Alevi zorlana itiraf ettirince O da doğru söylediğimi anlamış oldu.NABZIM
Bugün senin kan kanseri olduğunu öğrendim ve öğrendiğim de kendimi çok kötü hissettim. Senin için kızımızla konuştum ona hasta olduğunu söyledim.Rüzgar amcan uf oldu deyince üzüldü şu anda onu uyuttum doktoru çağırdım sen ile Deryayı operasyona alıyorlar.İnşallah kızımızın kemik iliği ile iyileşeceksin.
Ameliyathane den siz çıktıktan sonra ilk önce Derya uyandı seni sordu, "Rüzgar amca nerede "...
Ben de senin uyuduğum odaya görürdüm camdan bakmaya başladık.
Ben de ona anlatmaya başladım.
Canım kızım
Bir varmış bir yokmuş çok uzak ülkelerden birinde Rüzgar adında bir kral varmış Ada kraliçe kötü kraliçe Alev yüzünden onu yanlış anladığı için ondan ayrılmış bilmiyormuş bir bebeği olacakmış.
Ondan uzaklara gitmiş ve kralice zorunlu olduğu için başka bir kralla evlenmiş bir kaç ay sonra deniz gözlü bir kızı olmuş adını Derya koymuş.
Bu hikâye senin hikayen güzel kızım benim."Benim babam kim anne yoksa rüzgar amca mı?
"Evet benim güzel kızım senin baban rüzgar amcan "...
Seni* postop odaya aldılar sen uyurken seni izliyorum şuan camdan bakarken gözlerini açtın izin aldım steril kıyafetlerimizi giydikten sonra Derya sana sarılıp BABA dedi.
Sen bana dikkatli bakarken sana gerçekleri söyledim.
EVET RÜZGAR DERYA SENİN KIZIN ÖZÜR DİLERİM NABZIM SENİ ÇOK SEVİYORUM.
o da sizi çok seviyorum dedi ve yanından ayrıldık.
6 ay sonra *postop odadan çıktın nabzım hemde yürüyerek derya koşup sarıldı
BABACIĞIM diye sonra bende sana sarıldım.
Özür dilerim efulim bi daha sizi bırakmayacağım.(*Kanser hastası olanların kemik iliği ameliyatından sonra kaldıkları oda)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGARLI ADA
RomanceÜniversitede Ada ve Rüzgârın aşkla ilk tanışmalarını anlatan bir hikayedir. Ben aşkı senden önce bilmiyordum Adam.